niedziela, 17 czerwca 2018

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani!

Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flormar oraz Makeup Academy, które pochodzą z drogerii internetowej novistyle.pl.

Produkty testowałam naprawdę długo i intensywnie więc przyszła pora na ich podsumowanie.

Flormar Perfect Coverage Foundation Kryjący Podkład Do Twarzy 101 Pastelle 30ml



 
Na pierwszy ogień idzie podkład marki wcześniej mi nieznanej.


Podkład jest jednym z bestsellerów drogerii Novistyle. Ja szczerze mówiąc zakochałam się w nim już od pierwszej aplikacji.
Po pierwsze podkład ma genialne krycie, co sprawia, że moja naczynkowa skóra zostaje idealnie wyrównana i wygląda na zdrowszą.
Podkład jest dość płynny co sprawia, że jest też dużo bardziej wydajny. Jego pigmentacja jest świetna, kilka kropel podkładu wystarczy, by wykonać makijaż twarzy tym produktem.
Mój kolorek 101 - wpada delikatnie w pomarańczowe tony, co na początku nieco mi przeszkadzało, ale kiedy opaliłam delikatnie swoją twarz, podkład wygląda super.
Posiada on SPF15 więc nadaje się idealnie na lato, aczkolwiek ja używam tego podkładu tylko na większe wyjścia, na co dzień staram się używać tylko kremów BB. 
Niemniej jednak jest to jeden z lepszych podkładów jakie posiadam.
Jest trwały, zastyga na twarzy i  nie ściera się w ciągu dnia.

3 komentarze:

  1. Z chęcią odwiedzę stronę i zapoznam się z ofertą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystałam z tego pudru. Muszę przyznać, że efekty bardzo mnie zaskoczyły! Oczywiście pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...