sobota, 16 września 2017

Maurisse - recenzja maseczek MULTIBIOMASK

Cześć!

Razem z marką Maurisse podjęłam wyzwanie i przetestowałam dwie maseczki z serii Multi biomask.

Jeżeli jesteście ciekawi jak się sprawdziły, to ZAPRASZAM! :)

Do dyspozycji miałam:
  1. maskę nawilżającą - oczyszczającą 
  2. maskę łagodzącą - oczyszczającą



Na początek kilka słów od producenta.

Multi BioMask
Seria kosmetyków Multi BioMask to specjalistyczne preparaty, których działanie w znacznym stopniu poprawia wygląd i kondycję skóry twarzy. Odpowiednio dobrane składniki pozostawią ją dokładnie odżywioną i wygładzoną. Wszystkie produkty zostały zaprojektowane w taki sposób, by sprostać wszelkim wymaganiom i przywrócić skórze witalność oraz blask. Poradzą sobie z przetłuszczającą się strefą T, czy przesuszonymi policzkami. Wypełnią zmarszczki, co znacznie zmniejszy ich widoczność oraz zniwelują występowanie zaskórników. 




 1. Moisture & Clean, Maska nawilżająca + maska oczyszczająca



Marka Multi BioMask
Pojemność 8 ml
Cena 2,79 zł


Opis produktu:
Moisture & Clean, maska nawilżająca+ maska oczyszczająca to idealne rozwiązanie dla skóry zmęczonej, pozbawionej elastyczności i nawilżenia oraz wymagającej dogłębnego oczyszczenia. Dzięki innowacyjnej formule Multi BioMask Moisture & Clean sama decydujesz, jaka intensywność pielęgnacji będzie najbardziej odpowiednia dla Twojej cery: delikatne, wzajemnie przenikające działanie nawilżająco-oczyszczające czy aktywne, skupione na konkretnych częściach twarzy.

Maska Nawilżająca dogłębnie nawilża i wygładza skórę, zapobiegając utracie jej elastyczności dzięki Japońskim Algom Wakame, bogatym w mikroelementy i minerały takie jak: żelazo, sód, potas, wapń oraz witaminy z grupy B. Działa odmładzająco, poprzez pobudzanie fibroblastów odpowiedzialnych za produkcję kolagenu. Skutecznie ujędrnia i regeneruje naskórek.

Maska Oczyszczająca dzięki zawartości Aktywnego Węgla z pędów bambusa, skutecznie usuwa zanieczyszczenia, zapobiega powstawaniu zaskórników i reguluje wydzielanie sebum. Naturalna Glinka eliminuje toksyny z porów skóry, pozostawiając je czyste i zwężone.



OPINIA:
Pierwszy raz spotkałam się z maseczką, którą można stosować na dwa różne sposoby, tym bardziej testowanie tej maski było dla mnie przyjemniejsze. Jako koneser maseczek, mogę powiedzieć, iż maska bardzo dobrze się sprawdziła. 

Stosuję bardzo dużo różnych masek, począwszy od maseczek w tubie, jednorazowych w saszetce, poprzez maski w płachcie oraz peel-of.
Przyznam, że maski w saszetce nie należą do moich ulubionych. Zazwyczaj mam ogromny problem z ich zmywaniem (mam na myśli maski zastygające).
Na szczęście ta maseczka do takich nie należy. Przyjemnie się ją nakładało oraz zmywało. W końcu nie "upaćkałam" całej łazienki, jak to zwykle bywa przy zastygających maskach. :)


Maska ma bardzo kremową konsystencję, Jest dość gęsta, co sprawiło, że trzymała się mojej twarzy bardzo dobrze. Nie zastyga, co mnie bardzo cieszy, ponieważ nie lubię tego uczucia, kiedy to maska robi z mojej twarzy kamień.

Jak już wcześniej wspomniałam, maskę możemy stosować na dwa sposoby:
1. nakładając osobno oczyszczającą oraz nawilżającą na odpowiednie partie twarzy
2. zmieszaną maskę na całą twarz

Ja zastosowałam drugą opcję, ponieważ potrzebowałam zarówno oczyszczenia i nawilżenia na całej twarzy.

Maski mają fajne kolorki, w tym przypadku zielono-szarą, co dodatkowo cieszy oko oraz przyjemnie pachną.
Taka maska ( 2 w 1 ) wystarcza mi na jeden raz.


Co dobrego zdziałała na mojej twarzy?
  • po zmyciu maski po upływie 20 minut, skóra jest bardzo dobrze nawilżona, co jest od razu wyczuwalne
  • zero uczucia ściągnięcia, które często występuje przy tego typu maskach
  • skóra jest rozjaśniona, bardziej promienna
  • bardzo dobrze oczyściła moją twarz, pomijając zaskórniki wokół nosa, które chyba są na moje nieszczęście niezniszczalne... broda oraz czoło dobrze oczyszczone
  • maska wygładza oraz ujędrnia naskórek 
Na pewno wrócę do tej maski, zważywszy na niską cenę i bardzo dobre działanie. 


2. Calm & Clean, Maska łagodząca + maska oczyszczająca



Marka Multi BioMask
Pojemność 8 ml
Cena 2,79 zł


Opis produktu:
Calm & Clean, maska łagodząca do cery wrażliwej + maska oczyszczająca to to idealne rozwiązanie dla skóry wrażliwej, delikatnej, skłonnej do podrażnień oraz wymagającej dogłębnego oczyszczenia. Dzięki innowacyjnej formule Multi BioMask Calm & Clean sama decydujesz, jaka intensywność pielęgnacji będzie najbardziej odpowiednia dla Twojej cery: delikatne, wzajemnie przenikające działanie łagodząco-oczyszczające czy aktywne, skupione na konkretnych częściach twarzy.

Maska Łagodząca głęboko odżywia, koi, łagodzi podrażnienia i neutralizuje zaczerwienienia. Ekstrakt z Białej Lilii wycisza, odstresowuje i wygładza skórę, przywracając jej świeży i promienny wygląd.

Maska Oczyszczająca dzięki zawartości Aktywnego Węgla z pędów bambusa, skutecznie usuwa zanieczyszczenia, zapobiega powstawaniu zaskórników i reguluje wydzielanie sebum. Naturalna Glinka eliminuje toksyny z porów skóry, pozostawiając je czyste i zwężone.
0% parabenów, olejów mineralnych, alkoholu.



OPINIA:
Maseczka łagodząco-nawilżająca podobnie jak maska wyżej, może być stosowana na dwa sposoby i żeby nie było nudno, tym razem maskę rozłożyłam osobno na różne partie twarzy.
Łagodząca maska znalazła swoje miejsce na moich policzkach, gdzie często pojawiają się przebarwienia.
Maska oczyszczająca wylądowała w strefie T, która najbardziej potrzebuje oczyszczenia (zwężone pory, zaskórniki).

Muszę przyznać, że bardzo przyjemnie "trzymało się" maskę na twarzy. Bardzo miłe uczucie odprężenia. Moja skóra dzięki tej masce zyskała chyba "drugie życie". 
Bardzo przyjemny, kremowy, delikatny zapach, który zdecydowanie przypadł mi do gustu.
Maseczkę łatwo się zmywało, dzięki temu, że nie zastygła na twarzy.


Plusy maseczki:
  • cudowne uczucie odprężenia 
  • złagodzone zaczerwienienia oraz przebarwienia
  • dobrze oczyszczona skóra ( oprócz nieszczęsnych zaskórników na nosie )
  • zmniejszone pory
  • gładka i promienna skóra
  • złagodzone podrażnienia



Jestem na TAK, jeżeli chodzi o maski MULTI BIOMASK. 
Są tanie i łatwo dostępne. Cieszę się, że miałam okazję je przetestować. Moja skóra uwielbia wszelkiego rodzaju maseczki i chętnie testuję nowości. 

MULTI BIOMASK to dla mnie nowość i wiem, iż dostępne są inne warianty masek tej marki i z pewnością je przetestuję.



Koniecznie dajcie znać, czy znacie te maski? Czy stosowałyście inne warianty Multibiomask i czy polecacie?

DZIĘKUJĘ!

Maurisse


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...