piątek, 16 czerwca 2017

Luksus dla włosów - Nashi Agran

Cześć!



Włosomaniaczki! Jesteście Tutaj? :)
Dziś wpis, który na pewno zainteresuję każdą kobietę dbającą o włosy.
Pielęgnacja włosów to w dzisiejszych czasach szeroko pojęty temat. Na rynku mamy kosmetyki przeróżnego kalibru. Marek produkujących kosmetyki do włosów jest tyle, że nie jestem w stanie ich zliczyć.

Moje włosy były poddawane licznym próbom i testom coraz to nowszych, lepszych-gorszych preparatów włosowych. Hmm... długo by o tym opowiadać więc to na pewno nie temat na dzisiejszy wpis. 
W skrócie mówiąc, często ulegałam "cudownym" reklamom, zapewniających o niesamowitych właściwościach danego kosmetyku. W sumie to do tej pory tak mam, że jak zobaczę "coś" nowego do włosów, to czy potrzeba czy nie potrzeba, kupuję! :) 

Dzisiaj jednak chcę skupić się na jednej, konkretnej marce kosmetyków do włosów, o której jakieś dwa miesiące temu nie miałam pojęcia, że istnieje. Mowa tu o marce NASHI ARGAN.
Muszę przyznać, że są to moim zdaniem kosmetyki luksusowe. Dlaczego? Stosowałam naprawdę całe mnóstwo różnych marek kosmetycznych, nie tylko drogeryjnych, ale również i fryzjerskich. Te kosmetyki zrobiły na mojej głowie ISTNY SZAŁ! :)

Mam trudne włosy, bardzo wybredne, wymagające. Włosy wysokoporowate takie jakie posiadam, są najbardziej wymagającymi włosami. Trzeba się nieźle natrudzić, żeby utrzymać je w dobrym, zadowalającym mnie stanie. 
Ta seria, którą posiadam radzi sobie z moimi włosami świetnie. Argan w nich zawarty, nie tłuści mi włosów jak w przypadku innych potencjalnych kosmetyków zawierających ten olej w składzie.

Moje włosy łatwo "przeciążyć". Wiele kosmetyków, które aktualnie posiadam po prostu obciążają moje włosy, które po myciu wyglądają gorzej-jak przed...
Bałam się, że w przypadku Nashi Argan też się tak zadzieje. Nic bardziej mylnego! 
Po umyciu włosy są w stanie jak po wyjściu od fryzjera, poważnie!
Miękkie, gładkie, idealnie dociążone, lśniące i pachną po prostu obłędnie!

Prostuję często włosy i końcówki mimo, że regularnie je podcinam są zazwyczaj w kiepskim stanie. O czym mówię? Są bardzo kruche, łamią się co widać przy każdym czesaniu, "białe kropki", myślę, że wiecie o czym mówię... Jednak nie wyobrażam sobie włosów nie prostować, ponieważ jeśli rozczesze moje naturalne loki, na głowie mam puch... Lubię włosy wygładzić prostownicą. 
Nashi Agran chroni moje włosy przed temperaturą. 

Stosuję tę serię non stop od ponad miesiąca. Widzę jak moje włosy odżyły, mimo poddawania ich częstym stylizacjom na gorąco i dodatkowo muszę tu o tym wspomnieć-farbuję włosy. Końcówki są w stanie IDEALNYM. Włosy są wygładzone, zero puchu, nawet z rozczesaniem ich na mokro nie mam już żadnego problemu.
UWIELBIAM!!!

Są to włoskie kosmetyki. Na opakowaniu nie ma napisane nic po Polsku. Dodatkowo, pojemniki, które zawierają produkty, są z recyklingu. Dbam o włosy i naturę! :)

Po kolei przedstawię Wam wspaniałą TRÓJCĘ, bez której na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie życia :)



Odżywka Nashi Argan


Dedykowana jest włosom niesfornym, matowym, zniszczonym przez farbowanie, wymagającym odżywienia oraz trudnym do rozczesania. Odżywka gwarantuje ochronę koloru i zachowanie równowagi hydrolipidowej oraz, że włosy będą bardziej zdyscyplinowane, lśniące, odżywione i mniej zniszczone. Produkt zawiera naturalne certyfikowane oleje arganowy i lniany.

– Odżywia

– Nawilża

– Chroni kolor

– Regeneruje

– Ułatwia rozczesywanie

– Zachowanie równowagi hydrolipidowej

– Włosy są bardziej lśniące i zdyscyplinowane





Sposób użycia : Niewielką ilość odżywki nałożyć na umyte i osuszone ręcznikiem włosy. Delikatnie wmasować. Pozostawić na 3 minuty. Spłukać dużą ilością wody. Dla uzyskania lepszego efektu użyć również Szamponu Nashi Argan.



Rodzaj włosów - Farbowane, Matowe, Suche i zniszczone, Puszące się
Działanie            -Nabłyszczenie, Regeneracja, Odżywianie, Ochrona koloru, Nawilżające, Wygładzenie
Sposób użycia    -Do spłukiwania
Dla kogo            -Dla kobiet





Zdecydowanie najlepsza odżywka jaką do tej pory miałam, jedna z niewielu, która nie obciąża mi włosów, tylko odpowiednio je dociąża. 
Konsystencja bardzo przyjemna, biały kolor, spłukując odżywkę czuję, że moje włosy są inne niż zwykle, gładziutkie :)



Szampon Nashi Argan



Jest podstawą pielęgnacji. Nadaje się do wszystkich rodzajów włosów, delikatnie oczyszcza, daje maksymalne nawilżenie i miękkość oraz nadaje się do codziennego użytku. Dzięki specjalnej formule nie zakłóca równowagi hydrolipidowej i zapobiega elektryzowaniu się włosów. Nawet najbardziej niesforne i zniszczone włosy uzyskają natychmiastowy efekt odżywienia, nawilżenia i miękkości. Produkt odżywia włosy nie obciążając ich przy tym. Szampon zawiera naturalne olejki : arganowy i lniany z certyfikatem ekologicznym.

– Nawilża

– Odżywia

– Nie obciąża

– Polepsza kondycję włosa

– Nie zakłóca równowagi hydrolipidowej

– Zapobiega elektryzowaniu się włosów

– Zawiera olej arganowy i lniany








Sposób użycia : Na mokre włosy nałożyć niewielką ilość szamponu i wmasować w skórę głowy oraz końcówki włosów aż do uzyskania piany. Pozostawić na 3 minuty. Spłukać dużą ilością wody. W razie potrzeby powtórzyć czynności. W celu uzyskania lepszego efektu zaleca się użycie odżywki Nashi Argan.


Rodzaj włosów    -Każdy rodzaj włosów, Suche i zniszczone
Działanie              -Nawilżające, Odżywianie, Wygładzenie
Sposób użycia      -Do spłukiwania
Dla kogo              -Dla kobiet



Włosy są wspaniałe i pięknię się błyszczą. Bardzo długo pachną. Szampon jest wydajny. 200ml.

No i te opakowanie, bardzo designerskie, nietypowe, innego. Jestem wzrokowcem, bardzo zwracam uwagę na wygląd kosmetyku (wiem, że nie jest to najważniejszą jego cechą, natomiast lubię, jak kosmetyk po prostu mi SIĘ PODOBA :)  ).






Odżywczy olejek Nashi Argan 



Jest podstawą pielęgnacji. Nadaje się do wszystkich rodzajów włosów, delikatnie nabłyszcza, daje maksymalne nawilżenie i miękkość oraz nadaje się do codziennego użytku. Dzięki specjalnej formule nie zakłóca równowagi hydrolipidowej i zapobiega elektryzowaniu i puszeniu się włosów. Nawet najbardziej niesforne i zniszczone włosy uzyskają natychmiastowy efekt odżywienia, nawilżenia i miękkości. Produkt odżywia włosy nie obciążając ich przy tym. Największe efekty są widoczne u kobiet z włosami bardzo zniszczonymi przez farbowania, suszenie czy prostowanie. Jest on również znakomitym remedium na rozdwajające się końcówki.

  •     Ujarzmia niesforne włosy
  •     Bogactwo naturalnych składników
  •     Natychmiastowe rezultaty
  •     Wygładza i zmiękcza włosy na całej ich długości
  •     Nadaje włosom połysku
  •     Pięknie pachnie
  •     Dogłębnie nawilża włosy
  •     Bardzo wydajny
  •     Gęsta konsystencja
  •     Łatwo się rozprowadza
  •     Niweluje problem puszenia się włosów
  •     Eliminuje problem rozdwajających się końcówek
  •     Nie przetłuszcza i nie obciąża włosów

Olejek arganowy doskonale nawilża i odżywia włosy. Eliminuje puszenie i elektryzowanie się włosów, a także zwalcza problem rozdwajających się końcówek. Co ważne, w przeciwieństwie do kilku innych olejów roślinnych, olejek z arganii bardzo łatwo się zmywa nawet delikatnym szamponem. Efekty jego działania są widoczne już po pierwszym zastosowaniu. Organic Argan Oil, znany ze swoich kosmetycznych właściwości, gwarantuje niezmienne, absolutne piękno włosów na całej ich długości.









Sposób użycia: Rozsmaruj kilka kropel olejku w dłoniach. Rozprowadź olejek na suchych włosach poczynając od ich nasady aż do końców. Pozostaw olejek na kilka godzin. Umyj włosy delikatnym szamponem firmy Nashi.

Rezultat: Włosy stają się wygładzone, nawilżone, zregenerowane i pełne blasku. Łatwo się rozczesują, a końcówki przestają się rozdwajać.

Najlepsze efekty osiągniesz stosując olejek arganowy do włosów firmy Nashi z innymi produktami z tej samej serii.


Rodzaj włosów    -Puszące się, Matowe, Suche i zniszczone, Każdy rodzaj włosów
Działanie              -Nabłyszczenie, Odżywianie, Wygładzenie, Wzmocnienie, Nawilżające, Regeneracja
Sposób użycia      -Bez spłukiwania
Dla kogo              -Dla kobiet
 

Olejek jak i reszta kosmetyków z tej serii pachną orientalnie. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jest to NAJLEPSZY OLEJEK DO WŁOSÓW jaki przyszło mi testować. Ci którzy śledzą mnie dłużej wiedzą, że w swojej włosowej kolekcji mam dużo olejków-tańszych i droższych. Jednak póki co wszystkie poszły w odstawkę i stosuję tylko ten. Bardzo polecam! 




Efekty są widoczne już po pierwszej aplikacji.
Włosy są znacznie bardziej miękkie, lśniące, "lejące się", mniej są napuszone. Przy dłuższym stosowaniu zauważyłam, że efekt puszenia zniknął całkowicie, a moje włosy stały się maksymalnie ujarzmione, lepiej się układają. Nie obciąża ani nie przetłuszcza. Rewelacja!

PLUSY OLEJKU:
  • nawilża włosy i zmienia ich kondycję na znacznie lepszą
  • łatwy w aplikacji
  • bardzo wydajny
  • gęsta, przyjemna konsystencja
  • skład
  • ekskluzywna jakość
  • poprawia kondycję końcówek (mniej się rozdwajają i są nawilżone) 
  • nie obciąża i nie przetłuszcza-szybko się wchłania
  • niweluje efekt "puszenia"
  • włosy są elastyczne, miękkie i maksymalnie nawilżone
  • łatwość w rozczesaniu włosów
  • cudowne opakowanie, które jest również bardzo poręczne.

Z czystym sumieniem mogę Wam te produkty polecić. Ja jestem zachwycona i Wy też będziecie!





Kosmetyki dostępne są tylko w wybranych salonach fryzjerskich.
Mapa salonów: 
bit.ly/2kmeBYR



Tym akcentem zakończę agranowy wpis :) Mam nadzieję, że Wam się podobał i myślę, a raczej JESTEM PEWNA, że jeszcze nie jedna z Was pokocha Nashi Argan tak jak ja <3






2 komentarze:

  1. Nie znałam tej firmy wcześniej. Fajnie, że się u Ciebie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna firma, baardzo polecam się z nią zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...