wtorek, 18 lipca 2017

Poznajcie markę REVERS COSMETICS

Cześć!

Po dość długiej jak na mnie nieobecności spowodowanej sprawami rodzinnymi, zapraszam Was na nowy wpis, który jak widzicie po tytule będzie o kosmetycznej marce Revers Cosmetics.

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z tą marką i dzięki jej uprzejmości dostałam szanse spróbować ich kosmetyków. Szczerze powiem, że wcześniej nie miałam do czynienia z tymi kosmetykami i każdy z nich był dla mnie nowością, odkryciem. 

Z chęcią testowałam te produkty, tym bardziej, że Revers to nasza POLSKA marka :)

Do testów otrzymałam sześć produktów i dziś zdradzę Wam, jak poszczególny kosmetyk się u mnie sprawdził.


O FIRMIE
Polska firma kosmetyczna. W ich ofercie znajduje się szeroka gama wód perfumowanych damskich i męskich sygnowanych logo Lotos Parum, oraz wód toaletowych Giordano Amaro. Kompozycje zapachowe dobieramy tylko we współpracy z najlepszymi, znanymi firmami francuskimi, co gwarantuje niepowtarzalną i wyróżniającą trwałość naszych perfum. Wyjątkowe zapachy i estetyczne, wysokiej jakości opakowania sprawiają że produkty są niepowtarzalne i chętnie wybierane przez klientów. Ponadto oferują pełną gamę kosmetyków kolorowych do makijażu Revers Beauty & Care, w linii tej znajdziemy wszystkie produkty niezbędne do wykonania pełnego makijażu twarzy, oraz bogaty wybór kolorystyczny lakierów do paznokci. 



Mineral Perfect Silicone Make-up Base (Silikonowa baza pod makijaż) ( KLIK )

Opis produktu:

Skutecznie przedłuża trwałość makijażu, cera staje się idealnie wygładzona, aksamitnie miękka i matowa. Lekka, pielęgnacyjna formuła zawierająca olejki silikonowe przygotowuje skórę do nałożenia fluidu lub pudru, zapewniając ich równomierne rozprowadzenie bez uwydatniania zmarszczek. Chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, nie obciąża skóry.

W moim makijażu dobra baza to podstawa. Z tą bazą polubiłam się od razu. Bardzo ładnie wygładza cerę i sprawia, że podkład lepiej się rozprowadza. Szybko się wchłania i nie zostawia lepkiej warstwy. Skóra jest bardzo ładnie i nienachalnie zmatowiona. Baza sprawia, że mój makijaż trzyma się cały dzień, a strefa T nie świeci się. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i pewnym jest to, że kupię kolejne opakowanie.



Professional Stylist, Eyebrow Set (Cienie do brwi) ( KLIK )


Opis produktu:
Kompaktowy zestaw trzech cieni do brwi, wosku oraz pędzelka i gąbeczki, dzięki któremu w wygodny sposób zadbasz o nienaganny wygląd swoich brwi. Idealne dopasowane, naturalne odcienie sprawią, że Twoje brwi stają się idealnie podkreślone. Wosk pomaga utrzymać efekt makijażu na wiele godzin i doskonale sprawdza się w modelowaniu brwi. Profesjonalne modelowanie brwi teraz jeszcze łatwiejsze.


Uwielbiam cienie do brwi. Wiem, że nie każdy jest ich zwolennikiem, ale ja wypełniam swoje brwi tylko cieniami, ewentualnie utrwalam je później żelem. Wcześniej zanim otrzymałam tę paletkę, swój makijaż brwi wykonywałam za pomocą paletki marki Kobo. Dziś używam już tylko tej, a to dlatego, że w paletce od Revers Cosmetics mam dodatkowo wosk, który przygotowuje moje brwi do wypełnienia, ujarzmia je i dzięki temu podczas dnia nic mi się nie zmazuje i całość wygląda bardzo dobrze, nawet po całym dniu.


Camouflage Liquid Corrector (Korektor do twarzy) ( KLIK )
 
Opis produktu:

Wielozadaniowy korektor w płynie, optymalnie i bez efektu obciążenia koryguje wszelkie niedoskonałości cery oraz cienie pod oczami. Sprawia że spojrzenie jest świeże i wypoczęte. Dzięki kremowej konsystencji i wysokiemu poziomowi krycia doskonale wyrównuje koloryt cery. Korektor tuszuje drobne zmarszczki, redukuje także widoczność zaczerwienień, nie rozmazuje się i nie przesuwa. Produkt można używać pod podkład lub samodzielnie. Praktyczny aplikator z aksamitną końcówką pozwala na precyzyjną aplikację.

Ultra naturalny i długotrwały rezultat. Gwarancja jednolitej nieskazitelnej cery.


Camouflage od Revers to jeden z tych kosmetyków, które niesamowicie mnie zaskakują. Kto dziś wyobraża sobie makijaż bez znacznego rozświetlenia buzi. Ten korektor świetnie sprawdza się w tej roli. Kolor jaki posiadam, czyli 102 jest dla mnie kolorem idealnym. Pędzelek, który posiada nasz korektor nabiera odpowiednią ilość produktu. Najlepsze w tym produkcie jest to, że ładnie wtapia się on w skóre. Nic nam się nie roluje, nie waży, nie ma mowy o zbieraniu się produktu w zmarszczkach. Cieszy mnie również to, że moja delikatna skóra pod oczami, mimo bardzo dobrego krycia, nie jest przesuszona. Tani produkt, któremu niejeden droższy odpowiednik nie jest w stanie dorównać.


Vivat Mat, Liquid Lipstick (Pomadka do ust w płynie) ( KLIK )
 
Opis produktu:
Pomadka w płynie pozwalająca uzyskać spektakularny efekt wyraziście matowych ust. Dzięki kremowej konsystencji pomadkę nakłada się gładko jak błyszczyk, zapewniając ultramatowy, kryjący efekt. Vivat Mat delikatnie spulchnia usta dzięki czemu stają się one pełniejsze, a ich matowy kolor pozostaje na długi czas intensywny i nasycony.
Matowe, pełne usta. Efekt wysokiego poziomu krycia.


Kolor, który posiadam to numer 04-krwista czerwień. Ja uwielbiam tego typu kolory i pomadki. Zawsze na eleganckie wyjścia używam tylko takich odcieni. Pomadka zamknięta jest w bardzo eleganckim opakowaniu, Pędzelek jest precyzyjny i pozwala nam na dokładne pomalowanie ust, bez wcześniejszego użycia konturówki. Pomadka nie do końca zastyga na mat, trzeba po nałożeniu na usta dać jej trochę czasu aby zastygła. Jest to bardziej satynowe wykończenie, jednak można jej to wybaczyć, a to z tego względu, iż pomadka podczas noszenia ładnie, równomiernie się ściera, bez zbierania się z załamaniach i zmarszczkach. Nie zauważyłam by pomadka wysuszała usta. 


Smoky Eye, Cienie do powiek ( KLIK )
 
Opis produktu:
Niepowtarzalne zestawy doskonale połączonych ze sobą czterech cieni do powiek zapewniających długotrwały efekt makijażu oka. Kolorystyka obejmuje odcienie odpowiednio dopasowane, aby uzyskać efekt Smoky, posiada trwałą i jedwabistą w dotyku formułę, która zapewnia powiekom błyskawiczną dawkę koloru.



Paletka jaką posiadam jest w neutralnych kolorach NUDE, czyli takich, które lubię najbardziej. Odcienie brązu zawsze ładnie wyglądają na oku. Pigmentacja tych cieni jest dobra. Osoby, które boją się zrobienia sobie plam na oku, poprzez nieumiejętne jeszcze malowanie oka, będą z tej paletki bardzo zadowolone. Krycie możemy ładnie stopniować, co pozwala nam na bezpieczny makijaż. Lubię tę paletkę i odkąd ją posiadam co niemalże codziennie robię nią delikatny makijaż. Nic się nie osypuje. 



Rise Derma Fixer (Puder Ryżowy) ( KLIK )
 
Opis produktu:
Puder Ryżowy do utrwalania makijażu, w tym również scenicznego. Odpowiedni dla cery przetłuszczającej się, mającej problem z nadmiernym "świeceniem się" skóry w ciągu dnia, oraz dla każdego innego typu cery w celu matowego wykończenia makijażu.
Optycznie wygładza skórę i nadaje jej zdrowy, wypoczęty wygląd. Niezbędnik charakteryzatorów i wizażystów.
Idealnie stapia się z cerą, nie powoduje zmiany koloru podkładu, nie wybiela twarzy, znacznie przedłuża trwałość makijażu.
Mimo silnych właściwości matujących, nie przesusza skóry.
Puder działa pielęgnacyjnie, energetyzująco, ochronnie i przeciwdziała efektom starzenia się skóry.



To jest mój HIT. Miałam co do niego wielkie oczekiwania, czytając wcześniej o nim baardzo dobre opinie na Wizażu. Na szczęście nie zawiodłam się. Rewelacyjny puder! Wszystkie kosmetyki miło mnie zaskoczyły, natomiast ten jest moim ulubieńcem. Wcześniej nie posiadałam żadnego pudru ryżowego do twarzy. Z pudrem od Revers świetnie mi się współpracuje. Dzięki niemu, mój makijaż trzyma się w jednym miejscu przez dosłownie calutki dzień. Skóra jest zmatowiona, a jednocześnie wygląda bardzo naturalnie i promiennie. Nie bieli twarzy. Nie zapycha. To małe cudo, które jest bardzo wydajne. Nie wiem czy kiedyś uda mi się go zdenkować. :)



To już wszystkie produkty, jakie miałam okazję przetesować i podzielić się z Wami moją opinią. Mam nadzieję, że uda mi się wypróbować resztę kosmetyków Revers. Tania, a do tego dobra, nasza POLSKA marka, którą warto poznać. JESTEM NA TAK! :)
 
Pozdrawiam!!!

2 komentarze:

  1. Kojarzę firmę ponieważ mam ich lakiery do paznokci i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lakieru nie posiadam ani jednego, ale być może zakupię na próbę skoro są świetne :)

      Usuń

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...