środa, 27 grudnia 2017

Testuję wraz z przyjaciółką nowości Lepetitmaeseillais!

Cześć!

Jak tam po świętach? U mnie pewnie kilka kilo więcej... :) Mimo to uwielbiam ten świąteczny czas.
Dzisiaj w końcu mogę usiąść i napisać kolejny wpis.

Wpis dotyczący cudownie pachnących kosmetyków marki Lepetitmarseillais.
Jakiś czas temu zgłosiłam się do kolejnej kampanii, w której można było testować dezodoranty, czyli kolejną nowość opisywanej dziś marki. Ku mojej uciesze UDAŁO SIĘ i zostałam ambasadorką tych wspaniałości!

Oczywiście najpierw otrzymałam wiadomość e-mail, informującą mnie o tym, że dostałam się do nowego testowania. Paczka przyszła kilka dni po otrzymaniu emaila. Morał z tego taki, iż naprawdę warto próbować i zgłaszać się do nowych testowań.

Jak na markę Lepetitmarseillais przystało paczuszka przyszła bardzo solidnie i pięknie zapakowana. W środku znalazłam dwa zestawy do testowania. Jeden dla mnie, a drugi dla mojej przyjaciółki.
W skład zestawu wchodzą dezodorant oraz mały żel do mycia ciała.


Zestaw o zapachu: Biała Brzoskwinia i Nektarynka zostawiłam sobie, ponieważ zakochałam się w tym zapachu od pierwszego powąchania, a drugi równie pięknie pachnący Kwiatem Pomarańczy zestaw trafił do mojej przyjaciółki, która byłam bardzo szczęśliwa mogąc poznać markę, której wcześniej nie znała.

Testowanie bardzo intensywne trwa już dość długo więc postanowiłam najpierw przeprowadzić wywiad z moją przyjaciółką i znam już jej opinie oraz sama już też mam wyrobione zdanie o otrzymanych kosmetykach więc myślę, że pora na blogowy wpis, który być może Was zainspiruje i zachęci do zakupu tych oto nowości.

ZACZYNAMY!


KWIAT POMARAŃCZY








Na początek recenzja mojej przyjaciółki.
Pięknie pachnące kosmetyki, które od razu przypadły jej do gustu. Zapach jest dość intensywny, słodki, wyrazisty. Zapach od razu kojarzy nam się z piękną, ciepłą letnią porą.
"Kosmetyki pobudzają zmysły i w niezwykle piękny sposób pomagają mi przenieść się w ten wspaniały , wakacyjny czas, za którym bardzo mi tęskno"... tak skomentowała to moja przyjaciółka, która swoją drogą nie wiedziała wcześniej o istnieniu marki Lepetitmarseillais.

BIAŁA BRZOSKWINIA I NEKTARYNKA 









Zapach, który zostawiłam sobie jest nieco delikatniejszy od poprzedniego. Tutaj czuć delikatnie owoce, które są jednymi z moich ulubionych (jeżeli chodzi o konsumpcję :) ). Najbardziej wyczuwalna jest brzoskwinia. Zapach słodki, niczym dżem lub letni, owocowy shake. Ah... aż chciało by się znów poczuć letnie promyki słońca, rozgrzewające nasze ciała.

OGÓLNA OPINIA:
  • dezodoranty są bez dodatku soli aluminium za co im CHWAŁA!
  • dezodoranty odświeżają skórę pod pachami na cały dzień, zapobiegają potliwości
  • dezodoranty dbają o naszą delikatną skórę, pielęgnują ją i nawilżają
  • dzięki delikatnej formule dezodorantów nasza skóra może swobodnie oddychać
  • łatwa i szybka aplikacja dzięki odpowiedniemu dozownikowi, który dozuje odpowiednią ilość produktu, tak aby nie przesadzić z jego ilością
  • dezodoranty stosowane codziennie pozwoliły nam sprawdzić, to że nie pozostawiają one żadnych śladów zarówno na białych jak i czarnych tkaninach
  • duża pojemność pozwoli nam cieszyć się tymi produktami jeszcze przez długi czas

  • żele o fajnej, mniejszej pojemności wyglądają po prostu uroczo
  • bardzo intensywne zapachy, które czuć po kąpieli w całej łazience
  • żele bardzo dobrze się pienia na gąbce
  • oba żele doskonale myją nasze ciała i jednocześnie je pielęgnują, nie wysuszając ich, a nawilżając
  •  żele o bardzo delikatnej i lekkiej formule
  • bardzo łatwo się je spłukuje
  • żele odświeżają skórę, powodując, że jest miękka i delikatna w dotyku
  • kosmetyki w połączeniu z dezodorantami tworzą pięknie pachnącą latem warstwę na naszej skórze, która może cieszyć się zapachem na długo. 
 Jak na prawdziwą ambasadorkę przystało, dostałyśmy książeczkę, w której mamy informacje o zadaniach zarówno obowiązkowych, jak i dodatkowych oraz list skierowany bezpośrednio do mnie jako AMBASADORKI marki Lepetitmarseillais.





Podsumowując jak najbardziej polecam wypróbować opisywane dziś kosmetyki.
Marka Lepetitmarseillais ma najpiękniej pachnące żele, dezodoranty i nie tylko. Ceny są bardzo przystępne, a jakość godna pochwały. Polecam. Jeżeli nie spróbujecie, to się nie przekonacie.

Wraz z moją przyjaciółką pragnę podziękować marce Lepetitmarseillais za możliwość poznania tych cudownych produktów! DZIĘKUJEMY! :)

Pozdrawiam serdecznie!






1 komentarz:

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...