piątek, 11 maja 2018

Zmysłowy duet dla NIEJ i dla NIEGO. Nowe zapachy od Lepetitmarseillais.

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem, w którym chcę przedstawić nowości marki większości znanej - Lepetitmarseillais.
Jakiś czas temu ruszyła pierwsza w tym roku rekrutacja, w której mogliśmy się zgłaszać do testowania nieznanych nam nowości w postaci żeli zarówno męskich jak i damskich.




Motyw przewodni tej akcji to ZMYSŁOWY DUET, czyli oprócz żelu dla siebie, w pięknej, wiosennej paczce ambasadorskiej znalazł się też żel dla mojego mężczyzny.
Jeżeli chodzi o całą otoczkę tej przesyłki, to po prostu marka jak zawsze zadbała o każdy, nawet najmniejszy szczegół, by ucieszyć nie tylko nasze oczekiwania co do samych kosmetyków, ale również ucieszyć oko.
Piękne pudełeczko, w którym znajdowały się dwa naprawdę spore żele, wyglądało przecudnie!

PACZKA ZAWIERAŁA DWA ŻELE:

1. Dla Niej: Żel pod prysznic Śródziemnomorski granat - piękne opakowanie, którego kolorystyka jest spójna z zapachem jaki posiada żel. Zapach żelu trafił w mój gust. Bardzo owocowy, słodki, orzeźwiający, dziewczęcy i niezwykły zapach, który pieści mój zmysł węchu. :)




2. Dla Niego: Żel pod prysznic Czerwona pomarańcza i Szafran - większość testerek przyznała, że ten zapach nawet nieco bardziej przypadł im do gustu i ja się do tego grona przyłączam! Zapach jest mocno energetyzujący, bardzo elegancki, męski. Żel pachnie jak najwyższej klasy perfumy. Uwielbiam!



Oba żele zachwycają piękną grafiką, która przykuwa uwagę. Zarówno żel męski jak i damski są zamknięte w ogromnych butelkach o pojemności 400ml każdy.
Jak dla mnie to żele giganty, ponieważ zwykle nie mam żeli o tak dużej pojemności.
Dodatkowo żele są bardzo wydajne. Świetnie się pienią, zwłaszcza na gąbce.


Konsystencja obu żeli jest dość płynna, ale bardzo aksamitna.
Żele myją skórę bardzo dokładnie, pozostawiając ją jeszcze pachnącą długo po kąpieli.
Po użyciu żeli moja skóra i skóra mojego mężczyzny jest zadziwiająco gładka, miękka i nawilżona. Jestem w szoku, bo żele zazwyczaj wysuszając mi skórę, a tutaj przemiłe zaskoczenie!


Mój chłopak tak podsumował swoje testowania:
" Lubię ten żel za jego wszechstronność. Mogę nim umyć zarówno twarz, ciało jak i włosy. Po co mi kilka kosmetyków, kiedy mogę mieć jeden - skuteczny, który jest bardzo wydajny, łatwo dostępny, tani, no i moja kobieta kocha ten zapach."

To prawda! Uwielbiam ten zapach, ale swój cukierkowo-słodki też więc mogę śmiało stwierdzić, że ta kampania to jedna z lepszych!



Uwielbiam testy z tą marką oraz zabawę jaką czerpię z wykonywania poszczególnych zadań, jak na prawdziwą ambasadorkę przystało!

Dziękuję Lepetitmarseillais za moc pięknych zapachowych doznań!

A Wy znacie te żele?
Jaki jest Wasz ulubiony zapach Lepetitmarseillais?

Pozdrawiam!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...