niedziela, 10 czerwca 2018

Rozświetlający Rytuał pachnący LATEM - Kolejna Kampania Lepetitmarseillais

Cześć!

Jakiś czas temu marka Lepetitmarseillais zorganizowała kolejną kampanię ambasadorską, w której po raz kolejny miałam okazję wziąć udział.
Tym razem marka postawiła na rozświetlenie oraz energetyzujące, lenie zapachy!

W przepięknej jak zawsze paczce ambasadorskiej znalazły się produkty takie jak:
  1. Olejek do mycia ciała pod prysznic
  2. Mleczko do ciała - rozświetlające
  3. Dezodorant 
  4. Zestaw próbek dla moich znajomych

Pierwsze co przykuło moją uwagę podczas tej kampanii, to motyw kolorystyczny, czyli odcienie pomarańczy, bieli, które mocno kojarzą mi się z ciepłym latem oraz świeżością.

Zapach przodujący w tych kosmetkach to zapach moreli. Taki właśnie zapach idealnie pobudza moje zmysły i wprawia mnie w letni nastrój.

Le Petit Marseillais Pielęgnujący Olejek pod prysznic Olejek z Pestek Moreli i Płatki Róż

Olejek zamknięty jest w smukłej buteleczce o pojemności 250ml, o dość rzadkiej konsystencji.
Bardzo lubię produkty tego typu, ponieważ jest to coś innego niż standardowe żele.
Zapach tego produkty jest bardzo słodki, czyli taki jaki lubię najbardziej. Zdecydowanie czuć w nim morele.
Uwielbiam ten olejek, ponieważ kąpiel z jego użyciem jest wyjątkowa i naprawdę bardzo ale to bardzo przyjemna. 
Olejek nałożony na gąbkę świetnie się pieni i delikatnie myje ciało.
Skóra po jego użyciu jest bardzo miękka w dotyku i pachnie cudownie przez wiele godzin.


 
Mleczko nawilżające rozświetlenie Olejek Morelowy, Biała Lilia & Masa Perłowa


Kolejny produkt to mój totalny HIT, czyli mleczko do ciała, które nie tylko świetnie nawilża i odżywia skórę, ale sprawia, że jest ona promienna i rozświetlona. Opalenizna jest lepiej widoczna i bardziej podkreślona.
Mleczko zamknięte jest w oryginalnej, pomarańczowej buteleczce z pompką, która znacznie ułatwia dozowanie produktu.
Mleczko w konsystencji jest dość płynne, lekkie, łatwo się rozprowadza po skórze, szybko się wchłania i pozostawia przyjemny zapach na skórze przez długi czas.


 Dezodorant pielęgnujący DELIKATNOŚĆ Masło Shea & Olejek z Szałwii


Trzeci i zarazem ostatni produkt jaki znalazł się w paczce ambasadorskiej to dezodorant z tej samej linii. Produkt zamknięty jest w wysokiej, smukłej butelce.
Produkt przepięknie pachnie, również bardzo owocowo i słodko.
Sprawia, że czuję się świeżo przez cały dzień. Dezodorant absolutnie nie zostawia białych śladów,  chroni przed potem i nieprzyjemnym zapachem.


Próbki jakie znalazłam w swojej paczce rozdałam do przetestowania moim znajomym i rodzinie, rekomendując tym samym moją ulubioną ostatnio markę pielęgnacyjną.

A Wy znacie markę Lepetitmarseillais?
Stosujecie ich produkty?
Koniecznie dajcie znać!

Pozdrawiam!!! :)
 
 

1 komentarz:

  1. Najbardziej ciekawi mnie ten dezodorant. Dzięki za pokazanie tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...