piątek, 27 kwietnia 2018

Poznajcie markę lakierów hybrydowych PALU - pastelowe manicure

Cześć!

Ostatnio mało u mnie paznokciowych wpisów więc pora to nadrobić!

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić markę lakierów hybrydowych Palu Cosmetics.
Z marką Palu do niedawna również się nie znałam. Dziś posiadam 5 produktów, którymi na swoich paznokciach mogę wyczarować piękne manicure.

W moim zestawie znajdują się:
1. Baza >klik<
2. Top No Wipe >klik<
3. Trzy odcienie lakierów




Jeżeli chodzi o bazę i top, to są to produkty według mnie o idealnej konsystencji (gęstości)
Oba produkty są dość płynne, co jak dla mnie jest wielkim plusem, ponieważ produkt jest bardziej wydajny, a i mi lepiej się nim pracuje, ponieważ z łatwością mogę pokryć płytkę paznokcia bez zalewania skórek.

Wystarczy bardzo cieniutka warstwa zarówno bazy jak i topu, by efekt był taki jaki oczekujemy.

Baza to produkt, na który po jej utwardzeniu w lampie LED lub UV, nakładamy kolor.
Top jest typu No Wipe więc nie pozostawia nam warstwy dyspresyjnej - od razu po wyjęciu utwardzonego paznokcia, mam gotowy manicure i nie muszę przemywać cleanerem.

Jeżeli chodzi o kolorki to mam trzy:

 
1. H600 >klik< - mogliście zaobserwować już na moim Instagramie, że jest to kolor, który totalnie skradł moje serce. Idealny pastel, który będzie najczęstszym "gościem" na moich pazurkach tej wiosny i tego lata. Jest to delikatny, jakby wyblakły fiolet, połączenie szarości z fioletem lub po prostu odcień lawendowy. KOCHAM :) I to właśnie tym lakierem wykonałam pierwszy manicure, bez jakichkolwiek dodatków, a to dlatego iż sam kolorek robi całą robotę i prezentuje się genialnie!




2. B200 >klik< - jest to odzień delikatnego brązu z połyskiem. Elegancki, szykowny kolorek, który również wpasował się w moje gusta. Ja jak wiecie kocham brązy i ten niedługo będziecie mogli zobaczyć na moich paznokciach w jakiejś fajnej stylizacji.




3. H102 >klik<- nudziak, cielisty, orzechowy, delikatny odcień brązu. Lakiery o takich odcieniach to moje Must Have na co dzień. Uwielbiam takie kolorki i szczerze mówiąc mam w planach połączyć ten kolorek i kolorek wymieniony wyżej i stworzyć ciekawą propozycję pazurków w brązach.



Pojemność lakierów jest zachwycająca. Każdy piękna, szklana buteleczka mieści w sobie aż 11ml produktu.

Konsystencja lakierów jest również idealna. Są to dość rzadkie produkty, natomiast pędzelek w połączeniu właśnie z tą konsystencją pozwalają na bardzo precyzyjne i szybkie pomalowanie paznokci bez zalewania skórek ( co często mi się zdarza w przypadku hybryd innych marek).
Pędzelek ma dość zbite i długie włosie, łatwo dociera się nim nawet w najtrudniejsze zakamarki paznokcia.
Pigmentacja to jakiś kosmos! Jedna warstwa koloru w 100% pokrywa paznokcia. Druga warstwa to tylko dopełnienie pożądanego manicure. Wow! Wow! Wow!

Sam manicure tymi lakierami prezentuje się następująco:




Trwałość oceniam na 10/10. Jedne z lepszych lakierów jakie stosowałam, a wiecie, że testowałam już mnóstwo różnych marek!
Lakier nie odpryskuje, kolor nie blaknie, nic się nie ściera, wszystko od momentu nałożenia, aż do fazy usuwania hybrydy wygląda perfekcyjnie!



Znacie markę Palu?

Jeśli nie to zachęcam Was do zapoznania się z ofertą marki na stronie www.palucosmetics.com
Lubicie nosić hybrydy, czy jednak wolicie klasyczne lakiery?


Pozdrawiam i życzę udanych MAJÓWEK!!! :)

2 komentarze:

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...