sobota, 27 stycznia 2018

Marka Solvea - pielęgnacja twarzy i ciała.

Cześć!

Dziś przybliżę Wam kilka produktów marki Solvea.

Jakiś czas temu nabyłam trzy produkty tej marki. Dwa do pielęgnacji twarzy i jeden do pielęgnacji ciała.


MARKA SOLVEA
Polska marka kosmetyczna, która jako nieliczna koncentruje się na dostarczeniu jednej, ale za to najbardziej pożądanej funkcji. Działa ze skumulowaną siłą. Dzięki zaawansowanym składnikom, rozwiązuje problem nawilżenia skóry u źródła.


INTENSYWNIE ODBUDOWUJĄCY KREM NA NOC

SKŁADNIKI AKTYWNE: TRI – molecule hyaluronic acid, PrincipHyal SIGNAL10, HA-Tetr Aqua Film 4D, Hydromanil, Olej jojoba, Sensolene care DD, Lipex pre act, Omega plus, masło zmango, masło shea, niacynamid

TYP SKÓRY: Cera przesuszona, odwodniona, pozbawiona elastyczności

REZULTAT: Twoja skóra jest intensywnie nawilżona i odbudowana. Wygląda na dogłębnie odżywioną i odprężoną.

Jestem już prawie na finishu stosowania tego kremu. Jeszcze latem udało mi się zrobić badanie skóry będąc w drogerii Natura. Pani powiedziała mi wtedy, że moja skóra jest znacznie przesuszona, mimo, że stosowałam kosmetyki typowo nawilżające marki SYLVECO. Prawdopodobnie na moją skórę te produkty nie działały z odpowiednią siłą.

Kiedy zaczęłam stosować kosmetyki marki Solvea, już po tygodniu zobaczyłam różnicę w kondycji mojej skóry. Stała się ona bardziej nawilżona, "napojona" odpowiednią ilością wody.



Krem, który tu widzicie jest bardzo bogatym kremem. Kiedy nakładam go na twarz czuję, że zawiera on maksymalną ilość dobroczynnych składników. Mimo tego, że krem jest bardzo bogaty, szybko się wchłania. Po nałożeniu powstaje biały film na twarzy, który po wklepaniu w skórę - znika. Krem wnika w skórę, a rano czuję, że skóra jest nadal nawilżona i przyjemna w dotyku.

Produkt ten pięknie pachnie, jest to kremowy zapach typowy dla tej marki, ponieważ pozostałe dwa produkty, które posiadam, pachną tak samo.
Krem jest niesamowicie wydajny. Stosuję go wieczór w wieczór od ponad trzech miesięcy i nadal go mam! Wow!


SILNIE NAWILŻAJĄCE SERUM DO TWARZY

SKŁADNIKI AKTYWNE: TRI-molecule HYALURON ACID, HA-Tetr Aqua Film 4D, PryncipHyal SIGNAL10, Hydromanil, Niacynamid

TYP SKÓRY: Cera przesuszona, odwodniona, pozbawiona elastyczności

REZULTAT: Twoja skóra jest intensywnie i dogłębnie nawodniona, a widoczność drobnych linii zredukowana. Wygląda na wygładzoną i rozświetloną.

Jeśli zastosujecie krem wymieniony wyżej z tym serum, uzyskacie najlepszy z możliwych efektów.
Serum oczywiście nakładam po dokładnym umyciu i osuszeniu twarzy.
Produkt o lekkiej, dość płynnej konsystencji, łatwo rozprowadza się po skórze i szybko się wchłania. Pompka dodatkowo ułatwia wydobycie produktu, choć na początku miałam z nią mały problem, ponieważ naciskając na pompkę produkt po prostu "wystrzelał" jak z procy i nie zawsze trafiał na twarz :)
Na szczęście ten problem szybko zniknął, pompka się wyrobiła i teraz działa elegancko.



Serum tak samo jak krem stosuję już bardzo długo i dopiero teraz zbliżam się ku końcowi.
W połączeniu z kremem - te produkty na mojej twarzy zdziałały istną rewolucję, w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Jako, że mamy zimę i warunki pogodowe nie zawsze sprzyjają skórze, pomyślałam, że zrobię test tych kosmetyków i sprawdzę, czy stan mojej skóry się polepszył. Udałam się do pobliskiej drogerii, gdzie po raz kolejny Pani robiła badania skórne. Tym razem spotkałam się z pozytywnym wynikiem, Pani była pod wrażeniem tego, że moja skóra ma idealny poziom nawilżenia. Również byłam zaskoczona, ponieważ nie do końca wierzyłam, że jakieś produkty poprawią stan mojej skóry.

Cóż mogę więcej powiedzieć... Mam trudną skórę. Mogłoby się wydawać, że na co dzień mam tłustą, a gdy robię badania skórne, okazuje się, że mam mocno ją przesuszoną. Kosmetyki marki Solvea uratowały moją cerę. Mam nadzieję, że już tak zostanie! :)

SILNIE NAWILŻAJĄCE SERUM DO CIAŁA

SKŁADNIKI AKTYWNE: TRI – molecule hyaluronic acid, PrincipHyal SIGNAL10, Hydromanil, Olej z awokado, Omega plus, mocznik, d-panthenol, niacynamid

TYP SKÓRY: Cera przesuszona, odwodniona, pozbawiona elastyczności

REZULTAT: Twoja skóra jest doskonale nawilżona i ukojona przez długi czas. Wygląda na bardziej jędrną i elastyczną.

Jak zapewne wiecie nie przepadam za balsamami. Zdarzają się jednak wyjątki wśród balsamów takich jak ten, które nie zostawiają tłustego filmu na skórze, które szybko się wchłaniają i które faktycznie nawilżają skórę, a nie tylko imitują nawilżenie.



Bardzo lubię ten balsam i jest to jeden z nielicznych produktów tego typu, które wykorzystałam niemalże do końca. Co wieczór po kąpieli nakładam balsam na całe ciało. Skóra bardzo szybko pochłania produkt. Jest dzięki niemu gładka, "śliska" ale nie lepiąca się czy tłusta. Pachnie po prostu obłędnie.

Balsam w konsystencji jest bardzo lekki. Opakowanie z pompką to kolejny jego plus, ponieważ takie opakowania dla mnie są najbardziej praktyczne.
Skóra na ciele zwykle po kąpieli staje się mocno przesuszona, szorstka, nieprzyjemna w dotyku, w niektórych miejscach pojawiają się suche, czerwone placki, które nie wyglądają dobrze. Ten balsam radzi sobie z tymi problemami i za to mu chwała! :) Na pewno kupię ponownie ten produkt i Wam również go polecam.



Kosmetyki marki Solvea znajdziecie na stronie internetowej mysolvea.com/pl/
Znaleźć tam można też inne produkty z tej serii. Na stronie opisany jest proces działania tych kosmetyków. Czarno na białym widać, że są to kosmetyki specjalistyczne, które po prostu DZIAŁAJĄ! :)


W sklepie internetowym beglossy.com kupicie opisywane dziś produkty:
1. Silnie nawilżający krem na noc
2. Silnie nawilżające serum do twarzy
3. Silnie nawilżające serum do ciała

Mam nadzieję, że historia mojej skóry skłoni Was do częstszych badań i być może zakupu tych kosmetyków.
Pamiętajcie, że nie zawsze nasza skóra, która może i wygląda dobrze, jest w super kondycji.

Pozdrawiam cieplutko!!! :)

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...