wtorek, 2 stycznia 2018

Marki klasycznych lakierów, które polecam.

Witajcie!

Jak wiecie kocham paznokcie hybrydowe. Jestem samoukiem, a sztuka manicure pochłonęła mnie całkowicie.
Niemniej jednak zanim zaczęłam stosować hybrydy, stosowałam zwykłe lakiery. Do tej pory, kiedy robię przerwę w hybrydach sięgam po zwykłe lakiery, które też używam do malowania paznokci u stóp.

Wiele z Was piszę do mnie w wiadomościach prywatnych odnośnie tego, jakie ZWYKŁE lakiery polecam więc dzisiejszy wpis właśnie takiemu tematowi poświęcę.

Jeżeli chodzi o lakiery klasyczne, preferuję trzy marki, które mnie nie zawodzą, które są świetne jakościowo i które są na każdą kieszeń jeżeli chodzi o ich zakup.

ULUBIONE MARKI:
  • Sally Hansen
  • Rimmel London
  • Astor
Dlaczego właśnie te marki lubię najbardziej? Odpowiedź jest prosta, w swojej kolekcji lakierów zwykłych to właśnie te marki przeważają, a to oznacza, że to właśnie po nie sięgam najczęściej kupując lakiery.

Zarówno jedna, druga jak i trzecia marka są bardzo popularne i słyną z wielu przeróżnych kosmetyków np. Rimmel czy Astor to marki typowo makijażowe, natomiast mają w swoim asortymencie świetne lakiery. Marka Sally Hansen to typowo marka paznokciowa, która oprócz lakierów posiada przeróżne preparaty i kosmetyki do pielęgnacji paznokci, skórek itp.

Na podstawie trzech lakierów przybliżę Wam swoich ulubieńców :)

MARKA SALLY HANSEN

Lakier, który widzicie na zdjęciu to piękny, delikatny, orzechowy odcień nude, który sprawdzi się na każdą okazję. Delikatne kolory na paznokciach to coś co lubię najbardziej.





Jeśli czytacie mnie nieco dłużej wiecie, że lakierów tej marki mam dość sporo, paleta kolorów chyba się nie kończy, a dodatkowo są różne wersje lakierów. Ten ze zdjęcia to lakier żelowy, który wygląda na paznokciach jak hybryda czy też żel.
Lakiery tej marki są naprawdę trwałe. Na moich paznokciach trzymają się 4-7 dni więc to sporo jak na zwykłe lakiery.

Te lakiery w przeróżnych wersjach i kolorach dostępne są w drogeriaestrella.pl

Lakier wyżej przedstawiony dostępny TUTAJ

MARKA RIMMEL LONDON

Markę Rimmel zna chyba każdy. Ja jako największa jej fanka, nie mogłabym obejść się bez chociażby jednego lakieru tej marki. Oczywiście tych lakierów mam sporo, ponieważ to jedne z najlepszych zwykłych lakierów.
Lakiery są bardzo napigmentowane. Jedna warstwa to pełne krycie, przy dwóch warstwach paznokcie wyglądają jak po wizycie w salonie.
Baza odcieni nie ma chyba końca, a cena w DROGERII ESTRELLA to dosłownie kilka złoty. Czego chcieć więcej?




W stacjonarnej drogerii lakiery kosztują więcej więc jak już kupować lakiery Rimmela to tylko w internetowej drogerii ESTRELLA.
Czarny lakier to podstawa. Najczęściej używam go jako dodatek do danego manicure, ale często się zdarza, że maluję wszystkie paznokcie na czarno. Myślę, że każda kobieta powinna mieć czarny, klasyczny lakier, który zawsze będzie modny i będzie pasował do wszystkiego.

Lakier dostępny TUTAJ

MARKA ASTOR

Profesjonalna marka, która ma nie tylko wspaniałe podkłady, czy maskary. Uwielbiam ją właśnie za zwykłe lakiery, które zapoczątkowały moją paznokciową przygodę jeszcze za czasów nastoletnich :) Mam do niej ogromny sentyment. Lakiery do dziś są moimi ulubionymi. Ich jakość jest bardzo dobra. Lakiery są bardzo trwałe, trzymają się na paznokciach nawet do tygodnia. Kolory są przeróżne. Począwszy od stonowanych, gładkich odcieni, poprzez te bardziej wyraziste, brokatowe.
Nie wyobrażam sobie swojej lakierowej kolekcji bez lakierów od Astora. Ja uwielbiam tą markę i często Wam polecam różne kosmetyki do makijażu i dziś szczerze mogę polecić również lakiery do paznokci.





Przedstawiony lakier to iście szampański odcień, który sprawdzi się na każdą imprezę, lub jako dodatek do urozmaiconego manicure. Czarny lakier z drobinkami brokatu wygląda po prostu ekstra. Dodatkowo muszę tutaj wspomnieć o tym, że zarówno ten lakier jak i pozostałe, wyżej wymienione lakiery bardzo szybko wysychają!

Lakier dostępny TUTAJ

To moje ulubione marki zwykłych lakierów, które polecam, które sama stosuję od dawna.


W drogeriaestrella.pl  znajdziecie całe mnóstwo innych kolorów zwykłych lakierów, marek które chciałabym Wam polecić.

Znacie te lakiery? Jakie marki Wy preferujecie?

POZDRAWIAM!!!
 Drogeria Estrella


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...