sobota, 2 września 2017

Błyszczyk, który trzyma się 8 godzin? Do akcji wkracza ASTOR!

Cześć Wszystkim!

Dziś krótki wpis - recenzja błyszczyku marki Astor...

Błyszczyk pochodzi z Drogerii Estrella, a co mówi o nim producent?



Perfect Stay, 8h Gloss (Trwały błyszczyk do ust)

Opis produktu:
Astor przedstawia nowy błyszczyk Perfect Stay 8h, dzięki któremu usta będą lśnić pięknym kolorem, otrzymując zarazem odpowiednie nawilżenie.

Natychmiastowy efekt powiększonych, lustrzano błyszczących ust i kompleks nawilżający.
  • trwały do 8 godzin
  • błyszczący kolor
  • zmysłowo kryjący
  • komfort nawilżenia
  • długotrwały połysk

Mój kolor to numerek 012 sweet wood .
Polubiłam błyszczyki, zwłaszcza teraz, kiedy moje usta są w słabej kondycji. Chce mieć ładne usta, które dopełnią mój codzienny makijaż, a niekoniecznie mogę sięgać po płynne pomadki, które mogą moim ustom jeszcze bardziej zaszkodzić, dlatego stawiam na błyszczyki, które zawsze będą dobrze wyglądać na ustach.

Ten od Astora wywarł na mnie pozytywne wrażenie. Kolor jaki posiadam to jak najbardziej moje klimaty. Ładnie podkreślone, błyszczące usta idealnie wyglądają na co dzień, ale również sprawdzają się podczas wypadów ze znajomymi, do pracy, czy szkoły.

Sweet wood jest to zgaszony ciepły róż, niekiedy wpadający w beż. Kolor bardzo ładnie i naturalnie podkreśla mój naturalny odcień ust, sprawiając, że stają się bardziej wyraziste.

Błyszczyk posiada dość gęstą formułę. Posiada drobinki, które sprawiają wrażenie, jakby optycznie powiększały moje usta. Nie są to nachalne drobinki. Cały efekt na ustach cały czas trzyma się w bardzo naturalnym stanie. Produkt bardzo długo trzyma się na ustach (zdecydowanie dłużej niż błyszczyki, które do tej pory używałam). Może nie jest to 8 godzin, jak reklamuje producent, ale z pewnością efekt utrzymuje się kilka godzin i tym samym błyszczyk ten staje się sporą konkurencją dla podobnych produktów innych marek.

Pędzelek jest bardzo precyzyjny, gładki, pozwala na łatwą i szybką aplikację produktu, bez zamazów. Pokrywa usta bardzo równomiernie.

Błyszczyk nie tylko pięknie wygląda na ustach, ale co najważniejsze odżywia moje usta! W przerwach pomiędzy pomadkami, używam właśnie jego, by moje usta mogły czasem "odpocząć", ale równocześnie wyglądać zjawiskowo.


W PODSUMOWANIU-PLUSY:
  • Produkt rozprowadza się równomiernie
  • dość duże opakowanie
  • Nie zbiera się w zmarszczkach ust
  • Drobinki dają efekt większych i pęłniejszych ust
  • Bardzo przyjemna konsystencja i zapach
  • Precyzyjny aplikator
  • Trwałość
  • Zauważalne odżywienie
  • Piękne, solidne opakowanie
  • Super cena w Drogerii Estrella
Produkt dostępny na www.drogeriaestrella.pl.
Dostępne też inne, ciekawe kolorki. 
Mój odcień kupicie TUTAJ.

Serdecznie ZAPRASZAM na zakupy do najtańszej i bezkonkurencyjnej Drogerii Estrella, w której zakupy to sama przyjemność zarówno dla naszego portfela, jak i dla naszego ciała i ducha :)  

Tymczasem życzę miłego weekendu!
 Drogeria Estrella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...