poniedziałek, 25 września 2017

Idealnie matowa cera przez cały dzień! Rimmel Insta Fix & Matte

Witajcie Kochani!

Jako fanka matowej cery, nie byłabym sobą, gdybym nie pokazała Wam mojej nowości, która skradła moje serce całkowicie. Mowa tu o pudrze matującym od Rimmela Insta Fix & Matte.

W dzisiejszych czasach Selfie stało się najbardziej popularną metodą na pokazanie się w świecie Internetu.
Pomyślcie sami, czy nigdy nie zdarzyło się Wam zrobić selfie i wrzucić go na Instagram, Facebook itd. ?
... no właśnie! Sama posiadam mnóstwo Selfie.

Dzisiejszy recenzowany produkt od Rimmela wychodzi nam na przeciw i oddaje nam do dyspozycji puder transparentny, który ma idealnie zmatowić naszą skórę, by wyglądała perfekcyjnie na zdjęciach i nie tylko!

Większość pudrów zarówno transparentnych, jak i tych zwykłych, faktycznie matują skórę, ale również pozostawiają niewidoczną poświatę na skórze, która odbija światło podczas zdjęć i całkowicie bieli nam twarz, kiedy w grę wchodzi zdjęcie z flash-em. 
Kojarzycie taką sytuację? Ustawiacie się do zdjęcia, wszystko pięknie-ładnie i nagle widzicie, że Wasza twarz na zdjęciu jest wybielona i odcina się od reszty ciała... Ja miałam tak wiele razy, nie wiedząc, że to wina produktów, które miałam na twarzy.

Przy tym pudrze tego nie zauważyłam. 
... ale może przejdę do meritum. 

Opis produktu

Puder #Insta Fix&Matte z nowej linii "Rimmel Insta" to idealny kosmetyk do wykończenia make-upy: matuje, utrwala i dopasowuje się do odcienia twojej skóry. Puder jest transparentny, więc można używać go zarówno latem, kiedy skóra jest opalona jak i zimą. Zmniejsza widoczność niedoskonałości i porów. Gotowa na idealne selfie?:)

PUDER INSTA FIX & MATTE:
  • idealnie matuje skórę na wiele godzin
  • puder dopasowuje się do każdego typu cery
  • nie wysusza
  • nie podkreśla suchych skórek
  • wygładza cerę
  • idealny do wykończenia makijażu, którego trwałość znacznie przedłuża
  • ładny, delikatny zapach
  • poręczne, estetyczne i designerskie opakowanie w roli głównej z hasztagami :)
  • tani, polecam zakupić w drogeriaestrella.pl w cenie 19.99zł
 
 
Dla porównania mam puder transparentny z My Secret, którego cena to ponad 10zł i zanim zaczęłam używać pudru od Rimmela, spisywał się całkiem ok. Zauważyłam jednak, że puder od Rimmela znacznie dłużej trzyma mat na skórze. W przypadku tego od My Secret, musiałam kilka razy poprawiać makijaż w ciągu dnia.
 
Podsumowując, puder z Rimmela spisał się o wiele lepiej, a jego cena nie różni się za wiele od tego z My Secret.
 
Puder Rimmel Fix Matte kupicie w Estrelli TUTAJ
 
A jakich Wy pudrów używacie? Znacie opisywaną dziś nowość marki Rimmel?
  
Drogeria Estrella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...