sobota, 9 września 2017

KOLEŻANKA TESTUJE MÓJ ŻEL. URODZINY ESTRELLI!

Hej!

Dziś nieco inny wpis niż zwykle. Wpis - recenzja, lecz nie moja, tylko mojej koleżanki.
Weszłam w posiadanie żelu do brwi marki Bourjois o kolorze 01 Design Blond (jasny,sino szary odcień). Ten kolor niestety mi nie pasuje, ponieważ jest zbyt jasny, dlatego też nie mogłam go sama przetestować. Nic straconego! Moja koleżanka Marta, która jest blondynką, zgodziła się przetestować żel i zdać mi gotowe relacje, które chcę Wam przekazać.



Marta testowała żel bardzo długo, bo ponad trzy tygodnie i wyrobiła sobie o nim zdanie.
Dziś w imieniu Marty chcę Wam opowiedzieć co nieco o nim.

" Byłam mocno zaskoczona tym, jak bardzo ten produkt jest napigmentowany oraz jak szybko zastyga. Nie mogłam go zetrzeć palcem, dopiero demakijaż pozwolił mi go usunąć. Coś niesamowitego. "

To dokładnie zdanie Marty. 



Żel:
1) duża pojemność
2) bardzo dobra pigmentacja - wystarczy jedno pociągnięcie
3) supertrwałość - żel zastyga na mat, nie można go zetrzeć, rozmazać np. przypadkowo dotykając brwi
4) szczoteczka mała. precyzyjna, łatwo rozczesać nią każdy włosek i wypełnić nim nawet bardzo cienkie brwi
5) marka drogeryjna, łatwo dostępna ( polecam zakup na www.drogeriaestrella.pl w o wiele niższej cenie niż stacjonarnie )



Marka Bourjois słynie z dobrej jakości kosmetyków kolorowych. Jestem ogromną fanką ich produktów. Pewnym jest to, że zakupię żel w odpowiednim kolorze do mojego ( ciemny brąz) i przetestuję go na własnych brwiach, ponieważ wiem, że warto.
W dobie "idealnych brwi" taki kosmetyk to zbawienie dla wielu kobiet. Po pierwsze oszczędza nam czas na robienie brwi pomadą, cieniem i utrwalanie ich żelem. Tu mamy od razu żel z kolorem i do stylizacji brwi, wystarczy tylko ON - żel Bourjois Design.

Żel kupicie TUTAJ 

Dostępny jeszcze w kolorach:
02 Chatain
03 Brun

Zaglądajcie na social media Estrelli 
Facebook https://pl-pl.facebook.com/DrogeriaEstrella/
Instagram https://www.instagram.com/drogeriaestrella/

Obchodzi ona swoje PIERWSZE URODZINY i przygotowała wiele niespodzianek, konkursów z nagrodami, o które warto zawalczyć oraz rabaty i inne.
Poza tym zawsze będę polecać tę drogerię za bezkonkurencyjnie niższe ceny, przebogatą gamę kosmetyków i nie tylko oraz całą gromadę lubianych i popularnych marek.



Drogeia Estrella STO LAT!


 Drogeria Estrella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...