środa, 4 października 2017

Długotrwały manicure z lakierami hybrydowymi Shine Star!

Hej, hej!

Dziś troszkę o pazurkach, a konkretnie o manicure hybrydowym, który podbija ostatnio serca wielu kobiet.
Jeszcze do niedawna większość kobiet robiła profesjonalne manicure u kosmetyczki.
Dziś wiele z nas stało się "kosmetyczkami" same dla siebie, w swoim zaciszu domowym.


Zainwestowanie w odpowiedni zestaw, troszkę cierpliwości, nauki z internetem i można robić pazurki samemu! :)

Sama osobiście robię hybrydy od niedawna. Dwa lata temu zaczęłam przygodę hybrydową, niestety nie na długo, ponieważ zamawiając cały zestaw postawiłam na ilość, a nie na jakość i niestety hybrydy jakie wtedy posiadałam, nie nadawały się do niczego, co w konsekwencji doprowadziło do tego, że zrezygnowałam z malowania pazurków hybrydami i wróciłam do klasyki.

Jako blogerka postanowiłam spróbować jeszcze raz swoich sił, tym razem z dużo lepszymi lakierami i dziś chcę Wam je przedstawić.


Marka lakierów hybrydowych Shine Star jest stosunkowo mniej znaną marką i moim zadaniem nie docenioną! Wszyscy skupiają się na Semilaku i NeoNail, nie wiedząc, że mamy na naszym rynku inne, równie dobre marki lakierów hybrydowych.

Tak jest z marką Shine Star. Testuję te lakiery już od jakiś dwóch miesięcy i zdążyłam zrobić jedynie dwa manicure, co oznacza, że lakiery są naprawdę TRWAŁE!
Manicure trzyma się ponad trzy tygodnie, w porywach do czterech. Jedyne co mnie motywuje do ściągania trzytygodniowego manicure jest spory odrost.


Mój manicure lakierami Shine Star nie zmienia się przez kilka tygodni.
To znaczy:
-kolor w ogóle się nie zmienia, nie blaknie, nie ciemnieje, jest po prostu idealny od pierwszego dnia, aż do momentu ściągnięcia hybrydy
-nic się nie kruszy, ani nie łamie. Paznokcie są twarde jak skała. Uwierzcie na słowo, kilka razy dość mocno uderzyłam paznokciem o twardą powierzchnię i nic się nie działo!

-jako kobieta w domu robię wszystko, sprzątam, myje, używam silnych detergentów i nawet to nie jest w stanie zniszczyć mojego manicure
-zero rys
-nic się nie rozwarstwia, nie pęka, nie odpryskuje
-jako początkująca osoba kilka razy zalałam skórki, mimo to lakier trzymał się świetnie, aż do momentu ściągnięcia hybrydy
-bardzo łatwo ściąga się te lakiery, przy użyciu wyłącznie acetonu, płatka kosmetycznego i sreberka.


INNE CECHY LAKIERÓW:
-bogata baza kolorów, od delikatnych pasteli, kolorów nude, poprzez mocne neony i ciemne kolory
-pigmentacja jest bardzo dobra, przy jasnym kolorku 047 nałożyłam 3-4warstwy, poza tym przy każdym innym kolorku wystarczą w zupełności dwie, cienkie warstwy
-lakiery są dość rzadkie, co ułatwia malowanie, bez robienia grudek itp.
-cena jest naprawdę niska jak za taką świetną jakość i wytrzymałość
-buteleczka lakieru jest bardzo duża, liczy sobie aż 10 ml
-pędzelek jest dość cienki i giętki, praca nim jest bardzo prosta i pozwala na precyzyjne pomalowanie paznokcia
-super design buteleczek, który przykuwa oko wraz z naklejką i oznaczeniem każdego kolorku




Moje przykładowe mani :)


Z pewnością będę Was na moim Instagramie informować i chwalić się każdym nowym manicure z udziałem tych perełek.

Zaglądajcie na stronę www.shine-star.pl i przekonajcie się sami, ile macie możliwości, ile kolorków, którymi można zmalować istne cuda!

Linki do lakierów jakie ja posiadam:

006 pastelowy żółty - http://www.shine-star.pl/produkt/lakier-hybrydowy-shine-star-color-006/

047 cielisty, jasny nude - http://www.shine-star.pl/produkt/lakier-hybrydowy-shine-star-color-047/

059 neonowy żółty - http://www.shine-star.pl/produkt/lakier-hybrydowy-shine-star-color-059/ 

083 neonowy pomarańcz - http://www.shine-star.pl/produkt/lakier-hybrydowy-shine-star-color-083/

092 miętowy - http://www.shine-star.pl/produkt/lakier-hybrydowy-shine-star-color-092/ 

Znacie opisywaną dziś markę hybrydową? Koniecznie dajcie znać!

Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...