środa, 25 października 2017

Moje manicure z marką My No 1.

Cześć!

Do tego wpisu zbierałam się dość długo, a to dlatego, że produkty do stylizacji paznokci hybrydowych zawsze pochłaniają mi dużo czasu, abym mogła dobrze je przetestować.

Ten wpis nie będzie pełnym wpisem, ponieważ w zanadrzu mam jeszcze wiele pomysłów na stylizacje paznokci tą właśnie marką hybryd. Zobaczycie dopiero jedną stylizację jaką udało mi się nimi wyczarować.

Dzisiaj chcę Wam przedstawić markę My No 1 bliżej, opowiedzieć o moich odczuciach co do tych produktów, z bliska Wam je pokazać i zrecenzować.

To co? ZACZYNAMY ! :)

O MARCE.
Marka My No 1 jest marką specjalizującą się w produktach do stylizacji oraz pielęgnacji paznokci.
To nie tylko internetowy sklep z produktami stylizacyjnymi, to również blog oraz inspirujące i nauczające nas filmiki o tematyce paznokci oraz ich niekończących się pomysłach na stylizacje, które są w danym okresie modne.

Na stronie internetowego sklepu myno1.pl znajdziecie:
  1. bogatą gamę kolorystyczną lakierów hybrydowych, wraz z bazą i top coatem
  2. potrzebne płyny i oliwki 
  3. lampy LED
  4. akcesoria do paznokci
  5. ozdoby do tworzenia pięknych stylizacji
  6. przeróżne nowości
  7. ciekawy i inspirujący blog + filmiki, które nie tylko uczą, ale przede wszystkim pokazują markę MyNo1 w akcji :)
  8. gotowe zestawy produktów w różnej cenie, w zależności od naszych potrzeb


Sama weszłam w posiadanie specjalnego zestawu, który umożliwił mi ściągnięcie starego manicure i stworzenie nowego produktami wyłącznie MyNo1.

Mój zestaw składa się z: 
  • Cleaner o zapachu zielonego jabłka
  • aceton o zapachu zielonego jabłka
  • baza UV/LED
  • top UV/LED
  • cztery lakiery hybrydowe w kolorze: perłowy o numerku 209, trzy pastele o numerkach 402, 406, 407
  • oliwka do skórek i paznokci o zapachu zielonego jabłka
  • trzy różne pyłki robiące efekt lustra o numerkach: 1, 12, 13 wraz z pacynkami do ich aplikacji
  • cyrkonie
  • dwa separatorki do stóp
  • 4 drewniane patyczki do skórek
  • pilnik do paznokci 100/180
  • coś na osłodę postaci krówki :) bardzo miła i słodka niespodzianka.



LAKIERY HYBRYDOWE:

 Kolor 402 możecie zobaczyć na moich paznokciach. Jest to piękny pastel w kolorze pudrowego różu, bardzo dziewczęcy, delikatny, słodki kolor, który totalnie skradł moje serducho. Ja uwielbiam tego typu kolorki na swoich paznokciach.


Kolor 406 również widoczny w moich manicure stworzonym lakierami MyNo 1. Jest to mocny, zdecydowany kolor różu. Dużo ciemniejszy od jego poprzednika 402.


Kolor 407 czeka właśnie na swoją kolej na kolejną stylizację, Jest to pastelowy, żółto-babanowy odcień. Delikatny, a zarazem bardzo nasycony kolor. Idealnie podkreśli latem naszą opaleniznę na dłoniach. Pastele górą! :)


Kolor 209 jest lakierem perłowym. Jest to przepiękny, mieniący się drobinkami fiolet. Kolor idealny w sezonie jesiennym.

Lakiery mają baaardzo dobrą pigmentację. Nawet najjaśniejszy kolor pudrowego różu o numerku 402, przykrywa paznokcia już przy pierwszej warstwie. Druga warstwa już tylko dopełnia oczekiwany efekt.
Lakiery są dość gęste, a przy tym bardzo wydajne. Jedno zanurzenie pędzelka wystarczy, by pokryć wszystkie paznokcie cienką warstwą. Wydajność-poziom WOW! :)

Lakiery mają pojemność 6ml. Szklane, czarne buteleczki z różowym serduszkiem są kwintesencją całości marki MyNo1.

Pędzelek jaki znajdujemy w naszych flakonikach jest szeroki, jego włosie jest bardzo elastyczne, dzięki temu malowanie paznokci jest dużo prostsze i bardziej precyzyjne (zapobiega robieniu kilku podejść do malowania i zalewania przy tym naszych skórek).

BAZA i TOP.
Nie mogę tu nie wspomnieć o ważnych krokach w naszym mani, a dokładnie o przygotowaniu i utwardzeniu płytki paznokcia przez bazę oraz utrwaleniu manicure dzięki top coatowi.

Oba te produkty są oczywiście bezbarwne. Są to produkty dość rzadkie.
Baza bardzo dokładnie przygotowuje paznokcie do dalszych kroków stylizacyjnych. Nakładamy ją na uprzednio przygotowaną warstwę paznokcia, czyli zmatowioną blokiem polerskim oraz dokładnie oczyszczoną cleanerem z wszelkich zanieczyszczeń. Baza utwardza paznokcie, wyrównuje w moim przypadku nierówności paznokcia oraz staje się świetną powierzchnią paznokcia, do którego idealnie przylegają nasze cudne kolorki. Bazy nie przemywamy cleanerem, tylko od razu na nią nakładamy kolor.

Top jest kwintesencją całości. Nadaje piękny, żelowy połysk, a do tego utrwala naszą stylizację sprawiając, że moim manicure mogę cieszyć się ponad trzy tygodnie. Nadaję głębi naszym kolorom. Warstwę dyspresyją topu utwardzonego w lampie UV/LED przemywam cleanerem, aby nasz paznokieć się nie lepił.

COŚ DLA KONESERÓW :)
W zestawie mam trzy pyłki robiące efekt lustra. Tego triku jeszcze na swoich paznokciach nie zastosowałam, natomiast wszystko przede mną.

PYŁEK nr 1 jest w kolorze złotego brokatu, maksymalnie zmielonego.

PYŁEK nr 12 jest prawdziwym kameleonem. W zależności pod jakim kontem pada światło, pyłek mieni się na różowo, fioletowo, srebro, a niekiedy nawet na zielono. CUDEŃKO :)

PYŁEK nr 13 jest ognistą czerwienią. Tutaj możemy dzięki niemu nadać charakteru naszym paznokciom. Efekt końcowy, to efekt WOW!

Cyrkonie, które również znalazły się w moim zestawie.

A CO Z PIELĘGNACJĄ?
No właśnie! Tego kroku nie można pominąć podczas robienia hybrydowego manicure. Tutaj z pomocą przychodzi mi oliwka, która przepięknie pachnie słodkim melonem.. Wiem, że zapachy i kolory zarówno oliwek, jak i cleanerów czy acetonów jest różna, m.in. niebieskie, różowe, czy pomarańczowe.
Dla mnie zapach tej oliwki jest genialny. Sama oliwka pomaga mi w utrzymaniu moich paznokci i skórek w bardzo dobrej kondycji.
Wzbogacona o witaminy takie jak: A, E, D, B. Regeneruje moje skórki, dokładnie je nawilża i odżywia.

Stosuję ją na zakończenie mojego manicure dookoła paznokcia na skórki i delikatnie wmasowuję.


MÓJ PIERWSZY MANICURE HYBRYDOWY Z MARKĄ MYNO1.
Na zdjęciach przedstawiam Wam pierwszy manicure, jaki udało mi się wykonać zaledwie dwoma kolorkami z tego zestawu.
W głowie mam już mnóstwo pomysłów na nowe stylizacje, które będę Wam na bieżąco pokazywać w swoich social mediach, dlatego pamiętajcie, żeby śledzić mnie na Instagramie: @studio_pieknaa oraz na Facebooku: Paula Nowa.

 Na paznokciach królują różowe kolorki. Kolor 402 i 406. Do mojej stylizacji wkradł się nawet efekt ombre.

Jak Wam się podoba? :)

Paznokciowej sztuki z wykorzystanie lakierów hybrydowych nauczyłam się sama, w sumie nadal ciągle się uczę i myślę, że idzie mi coraz lepiej.
Piszę Wam o tym, aby pokazać, że stworzenie takiego manicure nie wymaga jakichś specjalnych kwalifikacji, czy zdolności. Każda z nas może zacząć sama robić sobie piękne paznokcie w swoim zaciszu domowym.
Z marką MyNo 1 z pewnością będzie się Wam świetnie pracowało, tak jak mnie :)

Zaglądajcie na stronę sklepu myno1.pl.

Linki do wszystkich produktów jakie posiadam:
  1. ACETON 150ml, 9,90zł KLIK 
  2. CLEANER 150ml, 9,90zł KLIK 
  3. OLIWKA DO SKÓREK I PAZNOKCI 15ml, 9,90ZŁ KLIK
  4. BAZA 6ml. 19,90zł KLIK
  5. TOP 6ml, 19,90zł KLIK
  6. EFFECT LUSTRA nr1, 6,99zł KLIK 
  7. CYRKONIE 2,99zł KLIK
  8. SPEPARATORKI DO STÓP 1para, 2szt., 1zł KLIK
  9. PILNIK BIAŁY 100/180, 15,50zł KLIK
  10. PATYCZKI DREWNIANE KLIK
  11. LAKIERY HYBRYDOWE RÓŻNE KOLORY, 19,90zł KLIK
Mam nadzieję, że taki zapoznawczy wpis-recenzja i openbox w jednym Wam się spodobał. :)
Dostałam mnóstwo pytań w wiadomościach prywatnych, właśnie o te produkty, dlatego mam nadzieję, że tym wpisem przybliżyłam Wam bardzo ciekawe produkty, z których jestem niezwykle zadowolona i już myślę o poszerzeniu swojej gamy kolorów tych lakierów hybrydowych. :)

Do usłyszenia w kolejnym poście! 
Pozdrawiam! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...