środa, 11 października 2017

Dłuższe rzęsy już w 3 TYGODNIE? Poznajcie Molash!


Witajcie!

Nadszedł czas by w końcu przedstawić Wam moje nowe odkrycie, moja nową miłość, mojego nowego ulubieńca.
Mowa tu o serum przyspieszającym i wzmacniającym rzęsy marki Molash.

Na początek warto podkreślić, że tego serum nie kupicie w zwykłej drogerii.
Jest to produkt wysokiej jakości, który można dostać na oficjalnej stronie marki.

Produkt dostępny TUTAJ.

Koszt takiego serum to zaledwie 75zł, a z kodem rabatowym na pierwsze zakupy JESZCZE TANIEJ. Na rynku spotkałam wiele różnych preparatów w podobnej lub znacznie wyższej cenie.

Serum Molash podbił już serca kobiet na całym świecie. Teraz skradło także i moje.
Z wielką przyjemnością przedstawiam Wam produkt, który jest warty uznania i wielkiego rozgłosu u nas w Polsce!

CECHY SERUM MOLASH, KTÓRE WARTO ZNAĆ:
  • serum powoduje szybszy wzrost rzęs, sprawia, że stają się gęstsze i mocniejsze
  • pierwsze efekty widoczne są już po trzech tygodniach stosowania
  • po 3 miesiącach można zobaczyć spektakularne efekty ( z pewnością podzielę się z Wami moim efektem)
  • Molash to produkt w pełni bezpieczny, testowany dermatologicznie i okulistycznie
  • serum zapobiega wypadaniu rzęs
  • precyzyjny pędzelek ułatwia aplikację produktu w bardzo szybki sposób
  • duża pojemność produktu wystarczy na 3-miesięczną kurację oraz podtrzymanie efektu tzn. po 3 miesiącach codziennego stosowania, zmniejszamy okres aplikacji do 2-4 razy w tygodniu
  • serum bardzo szybko się wchłania więc stosując tuż przed snem, nie muszę obawiać się, że wytrę produkt w poduchę :)
  • serum nie szczypie w oczy i za to mu chwała! To pierwsze serum, które po dostaniu się do oka nie szczypało
  • piękna, solidna buteleczka przypominająca małą perfumetkę.

Potwierdzona badaniami
skuteczność

" MoLash® został poddany rygorystycznym badaniom, które potwierdziły, że substancje aktywne zawarte w formule wydłużają, zagęszczają rzęsy oraz zapobiegają procesowi ich wypadania. Wyniki testów z udziałem grupy kobiet wykazały:
  • wydłużenie rzęs u 76%
  • zagęszczenie rzęs 68%
  • wzmocnienie rzęs 84%
  • satysfakcję z używania produktu 92%
Już po 21 dniach zobaczysz, że Twoje rzęsy są mocniejsze, zdrowsze i odżywione. W następnych dniach efekty będą jeszcze bardziej spektakularne. Kiedy już osiągniesz rezultaty, które sobie założyłaś, zaleca się używanie MoLash® trzy razy w tygodniu w celu podtrzymania uzyskanych efektów. ".

Do serum dołączona była również kredka do oczu z temperówką, co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Taka mała niespodzianka, a wywołała spory uśmiech na twarzy. Cieszy mnie, gdy dbałość o klienta jest dla firmy priorytetem! ;)

Taki wspaniały zestaw zamknięty został w szczelnym i bardzo eleganckim kartoniku, do którego dołączono podziękowanie za zakup produktu oraz szczegółową rozpiskę jak korzystać z danych kosmetyków.
Dla mnie to sprawa pierwszorzędna, ponieważ zdaję sobie sprawę z tego,że nie każdy używał wcześniej serum, są osoby, dla których Molash jest pierwszym tego typu produktem i coś tak w głębi serca czuję, że OSTATNIM.

Ja z pewnością zostaję z tym małym-wielkim cudem na dłużej.
Jeżeli chodzi o zgodność informacji producenta do efektów, to przyznaję bez bicia, że wszystko zgadza się w 100%.
Serum stosuję ponad trzy tygodnie i efekty są zauważalne.

Każdego wieczora serum aplikuję na oczyszczoną skórę, a dokładnie na górną linię rzęs ( tak jak aplikuję eyeliner) i idę spać. Serum wchłania się błyskawicznie, a rano na moich powiekach NIE MA zaschniętego produktu, który skleił mi oko. Niestety w wielu przypadkach innych marek miałam z tym problem. Tu jest wszystko w porządku.

Nie pozostaje mi nic innego jak zachęcić Was do zakupu tego cuda, abyście sami mogli przekonać się o jego cudownym działaniu. No bo która kobieta nie chciałaby mieć rzęs do nieba? Myślę, że to pytanie retoryczne :)

Wpadajcie na stronę molash.pl po więcej szczegółowych informacji na temat serum oraz informacji o marce.
Tam znajdziecie odsyłacz w postaci sklepu-online, w którym kupicie produkt.
Przesyłka sprawna, błyskawiczna i solidna!

Obserwujcie MOLASH na Istagramie by być na bieżąco :) --> @molashoczarujswiat

Tymczasem do usłyszenia!
Pozdrawiam!


2 komentarze:

  1. Chyba w końcu znalazłam odżywkę dla mnie :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować na własnych rzęsach, to naprawdę działa! :) Pozdrawiam! ;)

      Usuń

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...