sobota, 4 listopada 2017

Nieodzowny element każdej kobiety. Poznajcie perfumy PROUVE!

Cześć!

Dzisiaj wpis o nieco innej tematyce, która jeszcze na moim blogu nie miała miejsca. Mianowicie dzisiaj skupię się na recenzji perfum.


Perfumy - nieodzowny element każdej kobiety. Każda z nas kocha perfumy, kocha pięknie pachnieć i swoim zapachem zniewalać wszystkich dookoła.
Ciężko jest znaleźć ten jeden jedyny zapach, który będzie odzwierciedlał nasze wewnętrzne JA. Aczkolwiek są kobiety, które swój zapach znalazły.
Zazwyczaj każda z nas ma w swojej kolekcji co najmniej dwa i więcej zapachów.

Ja mogę nazwać się kolekcjonerką zapachów. :) Posiadam kilkanaście perfum z różnego przedziału półkowego, tanie, drogie, perfumy będące prezentami lub po prostu nieudanymi zakupami.

Najwięcej perfum mam po prostu z marki Avon, jako, że moja bratowa prowadzi katalog. Uważam, że te perfumy są fajne i niedrogie. Niestety perfumy Avon już dawno mi się znudziły iż szukałam marki, która nie będzie marką oczywistą, wszystkim znaną i zachwalaną, ponieważ moje testowanie polega na odkrywaniu czegoś nowego, czegoś czego wcześniej nie znałam.

Takim sposobem trafiłam na markę perfum, ale i nie tylko perfum, markę dobrych środków czyszczących, marka ta nosi nazwę PROUVE.

PROUVE- klikając w podany link dowiecie się co powinniśmy wiedzieć o marce Prouve. >KLIK<

Posiadam perfumy o numerku 1 oraz 15.

Paczka, w której przyszły mi perfumy to pierwszy element, który mnie od razu zachwycił.
Pięknie, białe pudełeczko skryło w sobie dwa flakoniki cudownych perfum, które od razu przypadły mi do gustu.

W paczce znalazłam również katalog z opisanymi zapachami, jakie są dostępne oraz poszczególnymi produktami do czyszczenia naszego domu. ( Będę musiała wypróbować tych produktów).

Perfumy zamknięte są w szklanych buteleczkach o pojemności 50ml, a zaperfumowanie wynosi 20%.. Buteleczki natomiast zapakowane są w białych, minimalistycznych kartonikach, które wyglądają bardzo profesjonalnie. Ich design sprawia, że perfumy wyglądają na drogie, choć w rzeczywistości wcale takie nie są. Koszt jednego flakoniku wynosi 38zł. To naprawdę niewiele, jak za perfumy takiej jakości!

Dodatkowo perfumy posiadają pompkę, która się nie zacina, nie pryska strumieniami perfum, tylko po naciśnięciu pompki wydobywa się delikatna mgiełka, która nie obryzga nam nowo założonej bluzki. Ponadto do każdej buteleczki dołączony jest certyfikat, który potwierdza, że perfumy zostały wykonane zgodni z najlepszą sztukąkompo0nowania zapachów wyłącznie z najdoskonalszych francuskich olejków zapachowych.


PROUVE #1


Pierwszy zapach oznaczony nr #1 jest iście kwiatowo-owocowy.
Zielone jabłko, magnolia i ogórek. Jest to zapach delikatny, subtelny, a zarazem bardzo kuszący i kobiecy.
To jest zdecydowanie mój zapach. Jestem fanką tego typu zapachów, które są wyraziste, a jednocześnie bardzo delikatne, dziewczęce, lekkie. Zapach ten towarzyszy mi na co dzień.
Przyznam, że odkąd zaczęłam go używać, dostaję mnóstwo pytań odnośnie tych perfum, skąd je mam, gdzie kupić, czy są drogie. Ten zapach to zapach, który sprawia, że sama ze sobą czuję się pewnie. Uwielbiam!




PROUVE #15


Kolejny zapach oznaczony numerkiem #15 jest zapachem dużo mocniejszym od opisywanego wyżej. Jest to zapach dużo bardziej wyrazisty, cięższy, jednak nadal bardzo kobiecy i kuszący.
Zapach truskawki, wiśni i karmelu. Bardzo słodki, apetyczny. Pochodzi z rodziny szyprowo-owocowej.
Tę perfumę używam na większe wyjścia, kiedy chcę jeszcze bardziej zabłysnąć wśród towarzystwa. Nadal nosząc ten zapach dostaję masę pochwał.


Jestem pod wrażeniem tego, jak długo utrzymują się te zapachy. Nie są to perfumy na zasadzie psikam-i zapach znika. Nie! Te zapachy naprawdę utrzymują się kilkanaście godzin. Zazwyczaj na drugi dzień czuję na swoich ubraniach nadal piękny zapach perfum.
Są naprawdę trwałe. Niejedne drogie perfumy chowają się w cieniu perfum marki Prouve.


Paczka z perfumami była dedykowana specjalnie dla mnie, to przemiły gest, który sprawia, że klient czuje się traktowany indywidualnie. <3

Perfumy marki Prouve to szeroka gama przeróżnych zapachów, począwszy od tych delikatnych, kwiatowych, skończywszy na mocnych, owocowych nutach. Jestem pewna, że każda kobieta znajdzie w gamie perfum Prouve swój zapach i nie będzie chciała go zamienić na żaden inny.

Jeśli jednak nie jesteś zwolenniczką kupowania zapachów "w ciemno", na stronie sklepu Prouve można zakupić próbkę w cenie 1zł. >KLIK<

WCHODŹCIE PRĘDKO NA  prouve.com PO NOWE DOZNANIA ZAPACHOWE! :)




Warto również podkreślić, że marka Prouve to nie tylko kobiece zapachy, to również szeroki wybór męskich perfum! :)

Ja pokochałam te perfumy i z pewnością będę chciała poznać inne zapachy! :)

Moje perfumy zakupić można pod linkami:
#1 >KLIK<
#15 >KLIK<

A czy Wy znacie tę markę? A może stosowałyście środki czyszczące? Dajcie znać! :)

Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...