piątek, 10 listopada 2017

Produkty do makijażu jednej marki. Na tapecie ASTOR.

Cześć!

Kochani jak tam samopoczucie w tą szaro-burą, zimną pogodę?
U mnie nie najlepiej. Nie lubię takich ciemnych dni, nic mi się wtedy nie chce...

No ale dziś nie o tym.
Dzisiaj wpis typowo makijażowy. Skupię się na produktach jednej marki, a będzie nią szanowana przeze mnie marka ASTOR.

Wpis w postaci recenzji nowych produktów jakie posiadam:
  1. Błyszczyki do ust Astor
  2. Korektor do twarzy Astor
  3. Tusz do rzęs Astor.
Wszystkie opisywane produkty pochodzą z internetowe drogerii drogeriaestrella.pl, do której z wielką chęcią zawsze Was zapraszam.
Jest to drogeria, w której kupicie mnóstwo kosmetyków zarówno pielęgnacyjnych, makijażowych, jak i tych do naszego domu.
Produkty są w znacznie niższych cenach, niż możemy je kupić stacjonarnie.
Wysyłka jest ekspresowa - dziś zamawiasz, jutro odbierasz przesyłkę.

WIĘC JEŚLI LUBISZ SZYBKIE, BEZPIECZNE I TANIE ZAKUPY TO DROGERIA ESTRELLA JEST DLA CIEBIE IDEALNYM MIEJSCEM!!!  

BŁYSZCZYKI DO UST ASTOR PERFECT STAY 8H

Dzięki błyszczykowi Perfect Stay 8h zyskasz efekt powiększonych, błyszczących i nawilżonych ust.

5 prawdziwych efektów:
• trwałość do 8 godzin;
• kusząco błyszczące usta;
• perfekcyjne krycie;
• nawilżenie;
• bogata gama kolorystyczna


To nie jest mój pierwszy kontakt z tymi błyszczykami. Już kiedyś recenzowałam dla Was inny odcień z tej samej serii. Wpis znajdziecie TUTAJ Opisywałam tam odcień 012 Sweed Wood.

Dzisiaj przedstawiam Wam dwa inne kolorki:
Astor Perfect Stay 8H 024 Amazing Rose
Jest to kolor zgaszonego różu, przełamanego fioletem, z bardzo delikatnymi drobinkami, których nie widać na ustach. Dają one bardziej efekt wypełnienia, powiększenia warg. Podkreśla naturalny koloryt ust.
KUPISZ GO TUTAJ

Astor Perfect Stay 8H 011 Golden Dune
Ten odcień jest zdecydowanie bardziej szalony, odważniejszy. Błyszczyk wydaje się być bezbarwny z mnóstwem złotych drobinek. Tutaj efekt na ustach jest bardzo widoczny. 
Usta mocno się błyszczą, dlatego zdaję sobie sprawę, że ten szalony kolor nie wszystkim może przypaść do gustu.
KUPISZ GO TUTAJ

Jak już kiedyś pisałam, ja te błyszczyki lubią, ze względu na to, jak fajnie nawilżają moje usta. Co prawda wolę bardziej pomadki, niemniej jednak one wysuszają moje usta. Błyszczyk zawsze fajnie sprawdzi się na ustach na co dzień. Jego efekt jest zawsze bardziej delikatny. Błyszczyk ma za zadanie podkreślić nasz look i tyle.
Błyszczyki od Astora mają to do siebie, że utrzymują się na naszych ustach znacznie dłużej, niż reszta znanych mi błyszczyków innych producentów.
Nie jest tak jak zapowiada nam Astor, że błyszczyk trzyma się 8 godzin. No chyba, że nie będziemy przez 8 godzin jeść, czy pić. Błyszczyk zawsze pozostaje błyszczykiem. Ma on za zadanie nadać połysku naszym ustom. Ten od Astora dodatkowo fajnie nawilża, pielęgnuje usta więc mam dwa w jednym. Piękne, zmysłowe usta i nawilżone usta. 

Polecam wypróbować, bo mimo wszystko błyszczyki są ponadczasowe. Era pomadek stale się zmienia, najpierw modny był błysk, później wszyscy stawiali na matowe usta, a teraz znów wróciła moda na błysk, ale już taki bardziej konkretny, bardziej szalony i ekstrawagancki. 

Błyszczyki są cały czas modne i to się nie zmienia. Myślę, że każda kobieta powinna mieć w swojej torebce błyszczyk, by w awaryjnej sytuacji podkreślić ich naturalny kształt i dodać im dziewczęcego looku.
 

Astor korektor Skin Match Protect 020 Beige 7ml


Opis produktu:


Delikatny korektor Skin Match Astor maskuje niedoskonałości, drobne zmarszczki i cienie pod oczami. Nadaje skórze gładkość, a zawarty w nim kompleks przeciwutleniaczy pomaga chronić ją przed wolnymi rodnikami. Widocznie ożywia delikatną skórę pod oczami, nadając jej młodzieńczy, odświeżony wygląd. Miękki aplikator korektora Skin Match Astor doskonale sprawdza się na delikatnej skórze pod oczami, pozwala produktowi lepiej dopasować się do skóry i długo na niej utrzymać, pozostawiając uczucie komfortu.


Swój korektor posiadam w kolorze dość ciemnym 020 Beige. Z racji tego, że jest on dla mojej karnacji za ciemny, nie nadaje się on do rozjaśniania okolic oczu. Myślę, że jeśli będę mieć bardziej opaloną cerę, nada się do zakrycia cieni. Jak na razie jeszcze go w tej roli nie przetestowałam, ale gdy tylko to zrobię, dam Wam znać.
Jako, że nie lubię marnować produktów, mój korektor służy mi do zakrywania wszelkich niedoskonałości i z tym bardzo dobrze sobie radzi. Nie wiem jak korektor spisuje się pod oczami bo ze względu na jego odcień, nie stosuję go w tych okolicach.

Jak dla mnie konsystencja jest bardzo przyjemna. Korektor dość kremowy. Dobrze kryje wszystkie "niespodzianki". Korektor jest lekki, nie zapycha moich porów. Nie waży się na twarzy, nie roluje.

Fajny aplikator w postaci gąbeczki, która znacznie ułatwia nałożenie produktu w wyznaczonym miejscu. Gąbeczka bardzo miękka. Samo opakowanie korektora również przypadło mi do gustu. Jest bardzo eleganckie, w kolorach złota i bieli.
Na stronie Estrelli znajdziecie kilka innych, jaśniejszych odcieni. 

KOREKTOR KUPICIE TUTAJ

Astor Tusz do rzęs Big & Beautiful False Lash Look Volume Mascara 920 Ultra Black




Opis produktu:
Astor wprowadza maskarę Big & Beautiful False Lash Look, która dzięki powiększającej formule oraz aplikatorowi, sprawia, że rzęsy wyglądają jak sztuczne. Maskara posiada szczoteczkę `Fur - Like` z delikatnymi włóknami, które otulają każdą rzęsę pojedynczym pociągnięciem. Rzęsy natychmiast są pogrubione i wymodelowane. Formuła wzbogacona naturalną bawełną, jedwabiem i keratyną w hipnotycznie czarnym kolorze.


Ja już tę maskarę stosowałam i nawet Wam recenzowałam. Z racji tego, że jest to moja druga maskara, oznacza to, że ja ją bardzo lubię i chętnie stosuję.
Lubię w niej to, że ma dużą, włochata szczoteczkę, która maksymalnie rozdziela moje rzęsy, pogrubia oraz wydłuża. 
Dzięki niej rzęsy wyglądają jak sztuczne, w dobrym tego słowa znaczeniu.
Maskara o kruczoczarnym kolorze, podkreśla oko, sprawiając, że staje się one bardziej drapieżne, kocie. 
Wygięta szczoteczka, dopasowuje się do kształtu oka, co pozwala na jeszcze bardziej precyzyjną aplikację i dotarcie do nawet najkrótszych rzęs.

Maskara trzyma się rzęs cały dzień, nie osypuje, nie kruszy się, nie obciąża. Dla mnie idealna.

PRODUKT KUPISZ TUTAJ

Czy robiłyście już zakupy w internetowej drogerii drogeriaestrella.pl ?
Jeśli nie to zachęcam, ale uważajcie bo to uzależnia, zwłaszcza kiedy ceny produktów są tak imponująco niskie! :) 

Papa! :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...