czwartek, 29 marca 2018

Intensis, czyli pielęgnacja włosów na najwyższym poziomie!

Dzień Dobry!!!

Lubicie włosowe wpisy? Ja bardzo!
Dzisiaj przychodzę do Was z prezentacją i recenzją produktów do włosów marki Instensis.
Kosmetyki dziś opisywane dostępne są tylko w renomowanych salonach fryzjerskich oraz w internetowym sklepie www.sklep.chantal.com.pl





Już jakiś czas temu otrzymałam w prezencie na "Dzień Kobiet", piękne, wiosenne pudełko-box, w którym znalazły się trzy produkty do pielęgnacji włosów:
-szampon
-odżywka
-fluid

Produkty wyglądają bardzo profesjonalnie, ale czy spisały się na moich włosach?
Zapraszam do czytania recenzji...


SZAMPON WYGŁADZAJĄCY PRZECIW PUSZENIU SIĘ WŁOSÓW




Szampon zamknięty w butelce o pojemności 300g. Bardzo duża pojemność, zważywszy na to, że produkt jest bardzo wydajny i niewielka jego ilość wystarczy, by dokładnie spienić nasze włosy i dokładnie je umyć.
Szampon ma bardzo ładny, delikatny, można powiedzieć salonowy zapach, który dość długo utrzymuje się na naszych włosach.
Butelka szamponu zakończona jest na korek-klips.
Szampon jest bardzo delikatny, a zarazem doskonale myje naszą skórę głowy oraz włosy.
Produkt przeznaczony jest to pielęgnacji włosów suchych, szorstkich, puszących się, kręconych - czyli dokładnie takich włosów jakie posiadam ja.

Wzbogacony jest ekstraktem z czerwonych alg Nori, którego zadaniem jest dogłębnie nawilżyć włosy, zredukować puch oraz wygładzić i odżywić nasze włosy.
Po użyciu tego szamponu moje włosy są na pierwszy rzut oka wygładzone, a w dotyku miękkie i elastyczne.
Efekt puszenia jest zniwelowany,a ewentualne loki, fale podkreślone i ujarzmione.


ODŻYWKA WYGŁADZAJĄCA PRZECIW PUSZENIU SIĘ WŁOSÓW


Nie wyobrażam sobie szczerze mówiąc podczas mycia włosów nie użyć odżywki. Z tą odżywką polubiłam się od razu.
300 g butelka z pompką, która ułatwia wydobycie odpowiedniej ilości maski, której nakładam na włosy w zależności od potrzeb (zazwyczaj 3-4pompki, ponieważ mam długie włosy za ramiona).

Odżywkę stosuję na długości włosów, omijając skalp. W konsystencji odżywka jest bardzo kremowa, co znacznie ułatwia rozprowadzenie odżywki równomiernie i dokładnie.
Produkt na włosach trzymam około 5-10 minut.
Odżywka pięknie pchnie i zapach długo utrzymuje się na moich włosach.
Zawiera w składzie również ekstrakt z czerwonych alg Nori, dzięki czemu odżywka bardzo ładnie nawilża i wygładza włosy, które po umyciu i wysuszeniu s,ą bardzo przyjemne w dotyku, sypkie, lejące się i w końcu mogę swoje włosy rozczesać nawet na mokro, ponieważ odżywka znacznie ułatwia ich rozczesywanie.
Moje włosy po jej użyciu są gładkie, błyszczące, a efekt puchu znacznie zmniejszony.
Bardzo podoba mi się to, że w końcu mogę dzięki tej odżywce podkreślić swoje naturalne loki i fale.
Jednym słowem mówiąc moje włosy wyglądają na dużo bardziej zdrowsze i pełne witalności.


FLIUD WYGŁADZAJĄCY PRZECIW PUSZENIU SIĘ WŁOSÓW


Ten produkt ucieszył mnie chyba najbardziej, głównie dlatego, że nigdy wcześniej nie miałam podobnego produktu,
Fluid zamknięty w 100g butelce z pompką. W konsystencji jest dość rzadki, płynny.
Niewielką ilość tego fluidu nakładam na umyte i osuszone wcześniej ręcznikiem włosy. Daję go tylko na długości włosów i przystępuję do stylizacji włosów, czyli w moim przypadku suszenia suszarką przy użyciu dużej, okrągłej szczotki.
Włosy po użyciu tego fliudu są idealnie wygładzone. Są podatne na stylizacje, co sprawia, że po wysuszeniu suszarką, moje włosy nie są naelektryzowane czy sianowate. Włosy są idealnie wygładzone, wyglądają na dużo zdrowsze i nawilżone. Bardzo lubię ten produkt i stał się on moim zdecydowanym ulubieńcem.

Używam go również na mokre włosy, nie stosując żadnej stylizacji na ciepło. Produkt pozwala mi cieszyć się naturalnym skrętem oraz sprężystością moich włosów.
Fluid pachnie obłędnie i zapach trzyma się na moich włosach przez kilka godzin.
WOW WOW WOW, polecam!



Znacie opisywane dziś produkty?
Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do ujarzmiania puszących się włosów?
Dajcie znać!

Do usłyszenia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...