poniedziałek, 12 marca 2018

Manicure z La Rosa krok po kroku. Pastelowe paznokcie + kameleon i efekt lusta.

Cześć Kochani!

Dawno nie było paznokciowego wpisu, za co najmocniej przepraszam, bo wiem, że takie wpisy bardzo lubicie. Niestety zmagałam się z moją niesforną skórą dłoni, która była w strasznym stanie, do tego stopnia, że musiałam leczyć je dermatologicznie. Miałam uczulenie na pewien składnik, który znajdował się w jednym z moich kremów do rąk, ale dziś nie o tym. Rączki zaleczone więc mogę znów wracać do swojej paznokciowej pasji.

Żeby nie zanudzać Was ciągle podobnymi wpisami, w postaci recenzji lakierów La Rosa, postanowiłam dziś zrobić nieco inny wpis. Będzie to pierwszy mój tutorial paznokciowy i pokaże Wam jak wykonać bardzo prosty, jak nie najprostszy manicure na świecie z udziałem lakierów La Rosa.
Wiele z Was prosiło mnie o taki wpis więc myślę, że to dobry moment, ponieważ nie przedłużałam swoich paznokci. Manicure wykonuję dziś na swojej naturalnej płytce więc jeśli jesteście ciekawi jak mi poszło i być może przełożyć ten manicure na swoje paznokietki, to serdecznie zapraszam do czytania i oglądania mojego wpisu dalej.

A jeśli jesteście ciekawi co już kiedyś zmalowałam lakierami LaRosa oraz ich dokładnej recenzji, zapraszam Was TUTAJ i TUTAJ.

WIOSENNE PAZNOKCIE Z PROSTYMI EFEKTAMI

KROK 1 - przygotowuję paznokcie do manicure. Pielęgnuję i wycinam niepotrzebne skórki oraz robię preferowany kształt paznokcia + matowię  płytkę paznokciową bloczkiem polerskim.
Do tych kroków potrzebne są mi takie narzędzia jak te na zdjęciu poniżej:


Potrzebuję:
-pilnik do paznokci
-cążki do wycinania skórek
-drewniane patyczki
-bloczek do spolerowania paznokcia
-jakąś odżywkę, którą ewentualnie nakładam przed zmatowieniem na kilka minut

KROK 2 - Dokładnie oczyszczam paznokcie z wszelakich pyłków za pomocą cleanera oraz wacików bezpyłkowych (zwykłe waciki kosmetyczne mają włoski, które zdecydowanie nie nadają się do hybryd).



KROK 3 - na wszystkie paznokcie nakładam primer, który wypełni mikroskopijne ubytki paznokcia oraz sprawi, że baza oraz lakiery będą lepiej się trzymać paznokci. Wydłuży nasz manicure prościej mówiąc.



KROK 4 - nakładam bardzo cienką warstwę bazy na paznokcie, uważając, żeby nie zalać skórek. Ewentualnie kiedy to nastąpi, szybko usuwam nadmiar ze skórek za pomocą patyczka drewnianego i utwardzam w lampie UV lub LED.




KROK 5 - maluję paznokcie kolorowymi lakierami i do dzisiejszego manicure użyłam dwóch różnych lakierów: białego oraz różowego pastelowego. Nakładam najpierw jedną cienką warstwę lakierów na wybrane paznokcie i utwardzam w lampie UV lub LED, a następnie powtarzam ten sam krok.




KROK 6 - w dzisiejszym manicure postanowiłam zrobić na jednym paznokciu efekt lustra ( palec serdeczny) oraz efekt kameleona (palec środkowy).
Do tego kroku potrzebne nam są pyłki, które posiadam akurat z innej marki, ale nie ma to najmniejszego znaczenia.

Z racji tego, że akurat palec środkowy i serdeczny pomalowałam na biało to właśnie na te paznokcie powędrują pyłki.

Pyłki dla jasności wcieramy dokładnie w paznokieć pomalowany ówcześnie białym lakierem oraz utwardzonym w lampie. Chodzi o to, by pyłek był nałożony na lepką warstwę. Za pomocą szpatułki lub po prostu palca, dokładnie wcieramy pyłek, aż do uzyskania wymaganego efektu.

Pyłek efekt lustra, który dałam na serdeczny paznokieć


Pyłek kameleon, który nałożyłam na paznokieć środkowy

KROK 7 - wykańczam manicure za pomocą topu. Tutaj użyłam dwóch: zwykłym topem, który musimy przemyć marki LaRosa pokrywam wszystkie paznokcie pomalowane na pastelowy róż.
Do przemycia paznokci z efektami lustra i kameleony MUSIMY użyć topu No Wipe, który jest bez przemywania i ja mam taki top z marki Isabelle Nails.
Po pomalowaniu paznokci topami, utwardzam paznokcie w lampie UV lub LED i paznokcie pomalowane topem z LaRosy przemywam cleanerem, skórki wokół paznokci naoliwiam oliwką lub smaruję dłonie kremem I GOTOWE! :)




EFEKTY KOŃCOWE:




Proste paznokcie, które są zarazem efektowne, a do tego każda z Was może zrobić sobie taki manicure w swoim zaciszu domowym.


INNE-NOWE LAKIERY LAROSA JAKIE POSIADAM

1.  Lakier hybrydowy nr 029 - w kolorze niebiesko-szarym. KUPISZ TUTAJ




2. Lakier hybrydowy nr 001 -  w kolorze beżowym, w chłodnym odcieniu, delikatny i  kryjący, nadaje płytce eleganckiego wyglądu. KUPISZ TUTAJ




3. Lakier hybrydowy nr 089 -  w kolorze ciemnego fioletu przełamanego brązem. KUPISZ TUTAJ
 




4. Lakier hybrydowy nr 099 -  w kolorze jasno-szarym z domieszką brązu. KUPISZ TUTAJ




5. Lakier hybrydowy nr 104 -  w kolorze różu indyjskiego. KUPISZ TUTAJ



Jak widzicie kolorki są piękne, a to jeszcze nie wszystko, ponieważ marka LaRosa oferuje ponad 100 innych kolorków. Zresztą sami zobaczcie:



Zachęcam Was do zaglądania na stronę sklepu www.futurosa.net, gdzie mam dla Was rabat -15% na WSZYSTKO. Wystarczy, że podczas robienia zakupów użyjecie kodu: CESWBR83BU

Jak podoba Wam się mój prosty manicure? 
Pozdrawiam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...