środa, 7 czerwca 2017

Moja pierwsza taka NAGRODA :) MIXA oraz przykra sytuacja z Hakerem...

Hej!

Po niemiłej "przygodzie" jaką ostatnio doświadczyłam, czyli napad hakera na moje konto na Instagramie, postanowiłam wrócić do pisania i wklejania nowych postów.
Bardzo dużo pracy włożyłam w to, aby mieć DZIŚ to co mam.
Mnóstwo życzliwych obserwatorów dało mi motywację do dalszego działania i odbudowania wszystkiego na nowo.Współprace, które podjęłam dzięki mojej aktywności na IG oraz blogu nie pozwalają mi wręcz na zaprzestanie działania w social mediach.

Lubię ten wirtualny świat, dlatego nie zrezygnuję z tego mimo tych przykrych doświadczeń związanych z odebraniem mi mojej "PRACY".

Mam już swoich PRZYJACIÓŁ-OBSERWATORÓW stałych i dla Was chcę dalej działać. Liczę, że niedługo wszystko wróci do normy :)

Tyle nawiasem mówiąc... 

Dziś post o nagrodzie bardzo długo wyczekiwanej, a mianowicie, WYGRANA W KONKURSIE MIXA.



Kilka tygodni temu na oficjalnej stronie Mixa została zorganizowana akcja promocyjna nowego kremy Hyalurogel z 7%-owym kwasem hialuronowym. Mixa miała do rozdania 20 000 próbek tego kremu w ramach reklamy oraz zapoznania konsumenta z tym oto kremem. 
Każdy kto się zgłosił, otrzymał książeczkę z pięcioma próbkami, czyli tzw. "kuracja pięciodniowa".

Udało mi się załapać do grona szczęśliwych osób i wypróbować kuracje.

Następnym krokiem po otrzymaniu e-maila od organizatora całej akcji było wystawienie swojej własnej opinii na temat tego jak krem sprawdził się na naszych twarzach.

Szczerze powiem, że zupełnie nieświadomie zgłosiłam się do konkursu wystawiając opinię. 
Nie wiedziałam, że biorę udział w konkursie. Po prostu wystawiłam swoją opinię, oczywiście pozytywną, ponieważ krem bardzo przypadł mi do gustu i tym samym zakwalifikowałam się do konkursu.

Jakie było moje zaskoczenie, kiedy otrzymałam e-maila od organizatora konkursu, że moja opinia była jedną z ciekawszych i tym samym pozwoliła mi wygrać. 

Wygranych osób było 100. Czuję się bardzo wyróżniona, ponieważ w konkursie jak mniemam wzięło udział około 20 000, czyli tyle ile było próbek. Na pewno nie każdy wystawił opinie, ale podejrzewam, że większość kobiet wypowiedziała się na temat kremu. 

To moja pierwsza taka wygrana! :) Ogólnie nie mam szczęścia do takich rzeczy, ale jednak teraz wiem, że warto wystawiać opinie i brać udział we wszelkiego rodzaju konkursach.
Dlatego Was również zachęcam do aktywnego udziału, bo byćmoże następnym razem to właśnie Ty wygrasz jakąś fają nagrodę.

... apropo nagrody.
Co zawierała w sobie paczka, którą otrzymałam?
Otóż w paczce znalazły się cztery pełnowymiarowe kosmetyki oraz trzy kosmetyczki w przewodnikiem i próbkami.



Nagroda to:

KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY HYALUROGEL




PŁYN MICELARNY OPTYMALNA TOLERANCJA




AKSAMITNY ŻEL DO MYCIA TWARZY




LEKKIE MLECZKO DO CIAŁA PRZECIW PRZESUSZANIU




TRZY KOSMETYCZKI Z WRAZ Z PRÓBKAMI INNYCH KOSMETYKÓW MIXA






Oczywiście niedługo zacznę testować produkty i zrobię ich recenzję. Teraz nie mogę na ich temat nic więcej powiedzieć. Jedynie co mogę powiedzieć, to stosowałam Hyalurogel i jestem nim zachwycona. Po wykorzystaniu pięciu próbek, kupiłam pełnowymiarowy krem i z wielką chęcią go stosowałam. Teraz mam drugie opakowanie i póki co z tym Panem się nie rozstaję :)


Czy ktoś z Was również został szczęśliwym wybrankiem i wygrał zestaw Mixa? Dajcie koniecznie znać!
Pozdrawiam! :)

2 komentarze:

  1. Przykra sytuacja z tym zaatakowanym kontem. Gratuluję wygranej i tak trzymaj.Jestem z tobą i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykra, ponieważ bardzo długo starałam się aby moje konto było idealne. Trudno, żyje się dalej. Dziękuję pięknie :)

      Usuń

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...