wtorek, 14 listopada 2017

Pielęgnacja ciała kosmetykami na bazie oleju konopnego.

Cześć Kochani!


Dzisiaj pogadamy sobie troszkę o pielęgnacji ciała.
Chciałabym Wam pokazać kilka naprawdę ciekawych produktów, które przez ostatnie kilka dni bardzo zaskoczyły mnie swoim niesamowicie skutecznym działaniem.
Bez zbędnego przedłużania, biorę się za konkrety! :)

Krem do rąk 100ml INDIA




Opis produktu:

Krem do rąk India, dzięki zawartości oleju konopnego, daje szybki efekt ochrony i odżywia od razu po zastosowaniu. Dzięki swojej lekkiej formule, krem szybko się wchłania i nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości. Specjalnie dobrane składniki kremu posiadają właściwości bakteriobójcze, dzięki czemu łagodzi on podrażnienia.

Olej z konopi - działa łagodząco na podrażnioną skórę i przyśpiesza jej regenerację;
Wosk pszczeli - natłuszcza, tworzy barierę ochronną, uelastycznia i wygładza;
Ekstrakt z szałwii - działa przeciwutleniająco, chroni i odżywia skórę;
Ekstrakt z kory dębu - ma działanie bakteriobójcze, ściągające i oczyszczające;
Gliceryna - chroni naskórek przed czynnikami zewnętrznymi.
Ten krem to dla mnie nowość. Nigdy wcześniej nie miałam żadnego kosmetyku, z firmy India.
Przepięknie pachnący, delikatny, kremowy produkt zamknięty jest w tubce o pojemności 100ml. Myślę, że to spora pojemność jak na krem.
Używam go po prostu codziennie. Stosowanie kremów do rąk to moje uzależnienie. DOBRE UZALEŻNIENIE. Skóra dłoni jest bardzo delikatna i szybko się starzeje. Nawilżanie dłoni to podstawa.

Bardzo lubię efekt jaki daje ten krem. Moje dłonie są niezwykle gładkie, bardzo przyjemne w dotyku. Póki co żaden krem do rąk nie dawał tak wyczuwalnych efektów. Tutaj czuć, że skóra na dłoniach jest zupełnie inna, jak nowa.

Krem super gładko rozprowadza się po dłoniach i równie szybko wnika w nie, pozostawiając ochronny film, który sprawia, że sama co chwilę głaszczę swoje dłonie, nie mogąc nadziwić się jakie są mięciutkie. 
Bardzo lubię ten krem. Każda kobieta, która go już stosowała na pewno zgodzi się z moją opinią. A te które z Was jeszcze go nie testowały powinny go jak najprędzej zakupić, najlepiej w sklepie internetowym konopnyszop.pl.

Krem do stóp 75ml INDIA

Opis produktu:

Krem ochronny do stóp India, dzięki zawartości oleju konopnego, daje błyskawiczny efekt nawilżenia i regeneracji od razu po zastosowaniu. Lekka formuła kremu wnika głęboko w naskórek, regenerując spękania, co skutkuje natychmiastowym uczuciem miękkości stóp.

Olej z konopi - działa łagodząco na podrażnioną skórę i przyśpiesza jej regenerację;
Alantoina - nawilża naskórek;
Masło shea - tworzy barierę ochronną oraz posiada właściwości zmiękczające;
Mocznik - intensywnie nawilża warstwę rogową naskórka.
Szczerze przyznam się, że nie lubię kremów do stóp. Używam ich raczej zmuszając się do tego. Pomyślicie, dlaczego ich nie lubię? Otóż, zwykle posiadam kremy, które strasznie długo wnikają w skórę stóp. Jako, że jestem strasznym narwańcem i nie potrafię usiedzieć 15 minut na tyłku, zawsze ten krem gdzieś wytrę w kapcie lub w podłogę. Nie lubię jak stopy się lepią itd.
Jakie było moje zdziwienie kiedy krem do stóp marki India wchłonął się w nie po prostu błyskawicznie. Cienka warstwa kremu, dobrze wmasowana w stopy, w kilkanaście sekund wchłonęła się wgłąb skóry. Stopy stały się bardo nawilżone i gładkie.
Bardzo spodobał mi się ten krem, który zamknięty jest również w tubce z charakterystycznym dla marki India liściem konopii indyjskiej. 
Krem bardzo ładnie pachnie. Jest dość rzadki, wystarczy niewielka ilość by wystarczająco nawilżyć nim stopy.


Mleczko do ciała z olejem z konopi 250ml Palacio

 Opis produktu:

CANNABIS Mleczko do ciała z olejem z konopi
CANNABIS Mleczko konopne o kremowej formule do codziennej pielęgnacji skóry całego ciała. Zmiękcza i nawilża skórę, nadaje jej elastyczność. Mleczko łagodzi podrażnienia skóry oraz przyczynia się do jej szybszej regeneracji.
Idealne do zastosowania po kąpieli, czy depilacji.
Sposób użycia: Mleczko nanieść w odpowiedniej ilości na suchą i czystą skórę.
 
Pisząc ten post jestem świeżo po kąpieli. Nie omieszkałam  oczywiście użyć mleczka wyżej wymienionego na swoje ciało.
Mleczko jest w bardzo poręcznej tubce z fajną, kolorową grafiką. Jest to tubka solidna, idealnie mieszcząca się w mojej dłoni. Przepięknie pachnie, jest to delikatny zapach i takie właśnie lubię najbardziej.
 
Produkt jest dość rzadki, bardzo gładko rozprowadza się po skórze. Szybko się wchłania.
Skóra po użyciu tego mleczka nie jest absolutnie tłusta, produkt po prostu znika z powierzchni skóry, wchłaniając się w nią, co daje w rezultacie miękką, nawilżoną, jedwabistą w dotyku skórę. 
Mam wrażenie, że jeszcze żaden balsam czy mleczko do ciała tak ładnie się nie wchłaniało w skórę, jak to marki Palacio, której swoją drogą wcześniej nie znałam. O ile o marce India wiedziałam już od bardzo dawna, to o tej dowiedziałam się dopiero zaglądając do internetowego sklepu KONOPNYSZOP.PL, w którym znajdziemy całą masę innych kosmetyków opartych na oleju z konopii.

Dla mnie to mleczko nr 1 wśród wszystkich balsamów jakie na obecną posiadam.

 

Mydło konopne do peelingu 100g

Opis produktu:


Mydło zawiera dużą ilość tłoczonego na zimno oleju konopnego i naturalne kadzidła. Wpływa pozytywnie na gojenie blizn, rozstępów i trądzik. Oczyszcza, nawilża i regeneruje skórę, zapobiega wysuszeniu skóry. Nadaje się do wszystkich rodzajów skóry. Waga 100 g

Ten produkt to dla mnie totalne zaskoczenie. Stosowałam peelingi, stosowałam mydła, ale mydła do peelingu nigdy nie miałam okazji testować. Ciekawe, innowacyjne rozwiązanie. Drobinki są dość malutkie, dlatego stosowanie takiego peelingu jest bezpieczne dla wrażliwej skóry. Nie podrażnia ani nie uczula. Mydło bardzo delikatnie i bardzo skutecznie oczyszcza skórę. Pozostawia ją gładką w dotyku, miękką.

Ku mojemu zaskoczeniu peeling nie wysuszył mojej skóry, co się dość często zdarza w przypadku stosowania innych peelingów. Skóra nabiera zdrowego wyglądu, blasku. Wszystko za sprawą oleju konopnego, który ma za zadanie zadbać o naszą skórę, zregenerować i pozostawić nie tylko czystą, ale i odżywioną. To zdecydowanie produkt warty uwagi, zważywszy na jego bardzo dobre działanie na skórę oraz niską cenę. Polecam sprawdzić. :)

KOSMETYKI DOSTĘPNE POD LINKAMI:

KREM DO RĄK INDIA 

KREM DO STÓP INDIA 

MLECZKO DO CIAŁA PALACIO 

MYDŁO DO PEELINGU 

Dodatkowo mam dla Was niespodziankę! 

Na stronie sklepu konopnyszop.pl obowiązuje zniżka -10% na wszystkie produkty.

Wystarczy użyć kodu: studiopieknaa 

 Mam nadzieję, że przekonałam Was dzisiejszym wpisem do wypróbowania kosmetyków na bazie oleju konopnego, który wykazuję wspaniałe działanie na skórze. 

Pozdrawiam serdecznie!

 





3 komentarze:

  1. nigdy nie miałam kosmetyków z olejem konopnym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas to zmienić :) ten olej naprawdę świetnie działa na naszą skórę :)

      Usuń
  2. Mam od nich balsam do ciała i szampon, ale najbardziej polubiłam się z balsamem do ust - https://konopiafarmacja.pl/masci-i-kremy/36-bezbarwna-ochronna-pomadka-do-ust-38g.html

    OdpowiedzUsuń

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...