poniedziałek, 13 listopada 2017

Walka z niedoskonałościami skóry. Perfekcyjny matt z Perfectą matt-booster.

Cześć i czołem!

Rozkręciłam się ostatnio, jeżeli chodzi o częstotliwość wpisów. Tak się składa, że mam teraz dużo czasu więc wolę sobie go miło wypełnić, zatracając się w pisaniu, czyli czymś co jest moim konikiem, wielkim hobby, czymś co sprawia mi dużo radochy! :)

Dziś krótko, ale treściwie. Pokażę Wam produkt, który ostatnio ratuje mnie z opresji. Mnie? Raczej moją cerę, która przechodzi jakiś jesienny bunt...

Marka Perfecta i produkt Your Time is green, matt-booster przeciw niedoskonałościom. To na nim dzisiaj skupię moją i Waszą uwagę.

Dax Perfecta Your Time is Green Matt-Booster przeciw niedoskonałościom 15ml 

Matt- Booster o wyjątkowej ultralekkiej konsystencji. Daje efekt natychmiastowego zmatowienia, które utrzymuje się na skórze przez wiele godzin oraz pozostawia pudrowe wykończenie z efektem blur.

Sound Green Extract- wyjątkowy botaniczny ekstrakt pozyskiwany innowacyjną metodą ultradźwięków. Ma silne właściwości oczyszczające, normalizujące i energizujące skórę.

Eukaliptus- ma działanie antybakteryjne i przyspiesza regenerację skóry. Normalizuje pracę gruczołów łojowych i zwęża pory.

Mineral MATT powder- pochłania ze skóry nadmiar sebum, dzięki czemu skutecznie zapobiega błyszczeniu cery.


Booster nakładać na oczyszczoną skórę twarzy pod lub na krem, albo jako samodzielny kosmetyk. Idealnie sprawdza  się jako baza pod makijaż i przedłuża jego trwałość.

MOJE ZDANIE:
Dla mnie to całkowita nowość. Nigdy wcześniej nie używałam nic podobnego. Dziś nie wyobrażam sobie nie mieć tego produktu pod ręką.

Producent zaleca używanie go na krem, pod krem oraz samodzielnie np. jako bazę pod makijaż.
Ja nakładam go zawsze na krem oraz czasami samodzielnie pod makijaż. W obu tych przypadkach działanie jest podobne. Kosmetyk całkowicie matowi moją skórę, nie wysuszając jej, nie ściągając.

Produkt pozostawia skórę kredową, mega gładką w dotyku. Mam wrażenie, że pochłania one całe sebum, utrzymując ten efekt przez cały dzień. 

Zazwyczaj mój makijaż po kilku godzinach się świeci. Dzięki boosterowi, zapomniałam jak to jest ściągać w ciągu dnia nadmiar sebum. Słuchajcie to jest po prostu HIT!
Nie dość, że produkt absolutnie w ciągu jednej chwili zmienia moją skórę, to dodatkowo przedłuża trwałość mojego makijażu.

Myślałam, że będzie on matowił i wysuszał. Nic bardziej mylnego. Z natury mam skórę na policzkach mocno suchą, produkt od Perfecty nie wysusza, nie sprawia, że pojawiają się jakieś suche placki.
Po prostu matowi skórę, jednoczenie dbając, by jej nie wysuszyć, a zadbać o nią.

Dodatkowo zauważyłam, że on faktycznie walczy z wypryskami. Zdecydowanie niweluje powstawanie nowych, a z bieżącymi w dość szybkim tempie się rozprawia. 

Jak dobrze, że ktoś wpadł na pomysł zrobienia takiego cudeńka! :)

PRODUKT: 
*zamknięty w szklanej buteleczce z pipetą, która ułatwia higieniczną i szybką aplikację
*jest koloru kremowo-żółtego i pachnie przepięknie, cytrusowo, orzeźwiająco
*w konsystencji jest dość rzadki, co sprawia, że jest mocno wydajny
*łatwo się go rozprowadza na skórze
*szybko zmienia skórę na matową
*walczy z niedoskonałościami
*idealny pod makijaż oraz jako solowy produkt do twarz
*nie wysusza

PRODUKT KUPICIE TUTAJ

Koniecznie wpadajcie do drogeriaestrella.pl po inne supernowości kosmetyczne. 

Ja daje mu 10/10 punktów. Szczerze polecam wszystkim, którzy chcą mieć ładną, matową buźkę, bez sztucznego matu i jednocześnie mają problem z niedoskonałościami. To naprawdę działa!

Dziękuję za uwagę!
Do następnego!

 Drogeria Estrella







2 komentarze:

  1. Ląduje na mojej liście zakupowej, chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam :) Nie zawiedziesz się :)

      Usuń

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...