czwartek, 24 sierpnia 2017

Jak uratowałam swoją skórę przed letnim wysuszeniem. Poznajcie Moją Farmę Urody!

Cześć!


Po wakacyjnych wojażach oraz sporej przerwie w pisaniu, powracam do WAS z naładowanymi bateriami oraz nowym wpisem.

Dziś przedstawię Wam markę Moja Farma Urody, dzięki, której miałam okazję wypróbować stuprocentowe dobra na swoim ciele.

Balsamy oraz olejek, które posiadam są 100% naturalne.








Do swojej dyspozycji mam:
Masła:
-Marchwiowe ze złotem
-Masło kocankowe
-masło mniszkowe
-masło jarzębinowe
-masło wrzosowe

-Olejek marchwiowy.






Co mówi nam o sobie producent?

Moja Farma Urody  jest producentem świeżych, 100 % NATURALNYCH  surowców kosmetycznych z PODLASIA

PONIEWAŻ JESTEŚMY PRODUCENTEM, MOŻEMY ZAOFEROWAĆ DLA NASZYCH KLIENTEK BARDZO ŚWIEŻE, 100 % NATURALNE BOGACTWO PODLASKIEJ NATURY W BARDZO PRZYSTĘPNYCH CENACH (dzięki temu że nie ma dodatkowej prowizji od dystrybucji, innych marż i opłat).

Moja Farma Urody  została stworzony dla kobiet z potrzeby dbania o kobiece piękno, magiczny urok, witalność i dobrą energię.

Znajdziesz tutaj wszystko czego potrzebuje Twoje ciało aby być piękne, młode, pełne witalności

- ziołowe surowce naturalne z Podlaskich ziół, kwiatów, owoców

Więcej informacji o firmie znajdziecie TUTAJ

Jak masełka sprawdziły się u mnie?


Rewelacja. Konsystencja jest bardzo zbita, pod wpływem ciepła naszego ciała, zmienia się w "olejek", który bardzo szybko się wchłania. Z reguły masełka nie posiadają zapachu. Jedynie masełko marchwiowe ma delikatny, cytrusowy zapach i to właśnie one jako jedyne posiada złote drobinki, które pięknie rozświetlają skórę. Zwłaszcza teraz kiedy mamy opalone ciało, to masełko sprawdzi się najlepiej.
Jestem pod wrażeniem składów balsamów. Wszystkie są w 100% naturalne. Na tym najbardziej mi zależy, żeby kosmetyki nie posiadały żadnych parabenów, Sls-ów itd.

Pojemniczki w których znajdują się masła są bardzo poręczne i zgrabne. Śmiało można zabrać ze sobą taki balsam w podróż. Nie zajmie on w torbie dużo miejsca. Mimo małych pojemności, każde z masełek jest przewydajne. Wystarczy naprawdę niewielka ilość produktu, by pokryć nim całe ciało.

Cieszy mnie fakt, że Moja Farma Urody produkuje masełka dosłownie od podstaw. Począwszy od upraw roślin, zbiorów, odpowiednich badań, skończywszy na przygotowaniu gotowych kosmetyków.
To cudowne, że ktoś wkłada całe swoje serce i siły, by potem móc rozpieszczać klientów naprawdę luksusowymi kosmetykami.

Olejek, który posiadam recenzowałam po krótce na moim Instagramie.
Jest to świetny produkt, który u mnie swoje zastosowanie znalazł podczas wakacyjnego opalania. Olejek chronił moją skórę przed promieniowaniem UV, a dodatkowo przyspieszał opaleniznę, sprawiał, że stała się ona bardziej nasycona i równomierna. Dodatkowo dbał o moją skórę, zapobiegając przesuszeniu. Jestem w nim zakochana i nie będę ukrywać, że z ogromną chęcią będę chciała przetestować resztę olejków z bogatej gamy olejków Mojej Farmy Urody.






Zachęcam do zaglądania na oficjalną stronę producenta tych świetnych kosmetyków. Znaleźć tam można dokładne opisy poszczególnych kosmetyków, historię powstrania Mojej Farmy Urody oraz zakupić kosmetyki w baardzo przystępnych cenach, które wahają się w przedziale 18-30 zł. Myślę, że cena zachęca, a produkty są godne polecenia i przetestowania. Oprócz wersji, które Wam dziś przedstawiłam, na stronie jest całe mnóstwo innych wersji masełek oraz olejków.


Linki do produktów, które posiadam i polecam:

MASŁO MARCHEWKOWE ZE ZŁOTEM - https://mojafarmaurody.pl/produkty-do-ciala/151-maslo-marchewkowe-ze-zlotem-100-ml.html
 
MASŁO KOCANKOWE - https://mojafarmaurody.pl/produkty-do-ciala/119-maslo-kocankowe.html
 
MASŁO WRZOSOWE - https://mojafarmaurody.pl/glowna/145-maslo-wrzosowe-100-ml.html

MASŁO JARZĘBINOWE - https://mojafarmaurody.pl/glowna/108-maslo-jarzebinowe.html

MASŁO MNISZKOWE - https://mojafarmaurody.pl/glowna/141-maslo-mniszkowe-100-ml.html

OLEJEK MARCHWIOWY  - https://mojafarmaurody.pl/produkty-do-ciala/111-olejek-z-marchwi.html

 

Także zaglądajcie na mojafarmaurody.pl/ i koniecznie dajcie znać, czy znacie te markę!


Pozdrawiam!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...