poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Paznokcie hybrydowe z Nc Nails Company

Cześć!

Jakiś czas temu podjęłam współpracę z marką lakierów hybrydowych i nie tylko, a mowa tu o Nc Nails Company.
Przyznam szczerze, że to był mój pierwszy kontakt z tymi lakierami.
Dość długo testowałam produkty, ponieważ w miedzy czasie robiłam sobie przerwy, by móc testować też zwykłe lakiery.



Bardzo polubiłam się z hybrydami od Nc Nails Company.

Co mówi nam firma o sobie?

"NC Nails Company to marka o międzynarodowym zasięgu. Pozycja jaką osiągnęliśmy zawdzięczamy naszemu dążeniu do spełnienia marzeń i potrzeb stylistek paznokci. Dzięki naszej wytrwałości i dbałości o klienta każdy z nich może stać się również artystą w swojej dziedzinie.
Naszą wizją jest to aby zostać marką, która potrafi dostosować do zmieniającego się rynku i tendrów.
W ostatnich latach duży nacisk kładliśmy na doskonalenie naszych produktów wprowadzając m.in. czyli lakierów magnetycznych Gellique Magnetique oraz lakierów metalicznych Gellique Chrome.
Zależy nam na tym aby po przez warsztaty i szkolenia rozbudzać wyobraźnię i pobudzać do tworzenia nietuzinkowych zdobień paznokci.
Z nami poznasz świat paznokci dotąd nieznany dla Twojej wyobraźni.
Poza artystycznym aspektem naszych warsztatów/szkoleń, wkładamy dużo pracy w dbałość o jakość produktów tj. żeli do modelowania paznokci, lakierów hybrydowych, preparatów, akryli. Poza tym posiadamy również bogatą ofertę produktów niezbędnych do wyposażenia salonu : pędzelków , pilników, lamp.
Dzięki naszej linii NC Hand&Body Line, Parafine Line pobudzamy zmysły węchu i dotyku poprzez niezwykłe i jedyne w swoim rodzaju zapachy naszych kremów, balsamów i parafin. Jesteśmy pewni, że nawet najbardziej wymagająca kobieta znajdzie nutę zapachową idealnie dopasowaną do swojego charakteru. Nie zapominając o płci przeciwnej, stworzyliśmy linie balsamów tylko i wyłącznie dla panów.
Produkty naszej marki sprawią , iż poczujesz się wyjątkowa.  ".


Moje poczynania z tymi lakierami mogliście na bieżąco śledzić w moich social mediach. 



Hybrydy trzymały mi się ponad trzy tygodnie, z racji tego, że moje paznokcie rosną jak szalone i szybko miałam odrost, musiałam robić nowe. Myślę, że wytrzymały by dłużej jakby nie ten drobny mankament.

Do dyspozycji otrzymałam:
-bazę 11ml
-to coat 5ml
-2 lakiery hybrydowe
-oliwkę do skórek
-pyłek brokatowy
-dwie próbki kremów do rąk
-pilniczek
-zawieszkę z zapachem do samochodu :) miła niespodzianka!




Jak oceniam produkty?
  • bardzo przyjemna konsystencja zarówno bazy, topu jak i lakierów
  • precyzyjne pędzelki, które ułatwiły mi pracę z tymi produktami (mimo, że jestem totalnym laikiem)
  • oliwka nawilża moje skórki, a do tego pachnie tak słodko :)
  • pyłek pozwolił mi poszaleć troszkę - jestem zadowolona z efektu jaki daje
  • już jedna cienka warstwa lakieru wystarcza na pokrycie w 100% paznokcia
  • każdy lakier utwardzałam w lampie UV przez 2 minuty
  • zero odprysków, pęknięć, zarysowań podczas noszenia
  • efekt po dwóch cienkich warstwach lakieru wyglądał bardzo naturalnie




Bardzo polecam serię tych lakierów dla kobiet nie tylko wprawionych w robienie samodzielnie manicure hybrydowego, ale również kobiety, które dopiero zaczynają swoją przygodę paznokciową, również będą bardzo zadowolone.

Z pewnością będę chciała uzupełnić sobie bazę kolorów i z tymi lakierami zostaję na dłużej.
Póki co dysponuję kolorkami: Bella Donna (dziewczęcy, jasny róż) oraz Buona Notte (morski błękit).

Na stronie nailscompany.eu/pl/ znajdziecie cały bogaty asortyment zarówno lakierów hybrydowych, żeli, jak również ozdób i preparatów pomocniczych.
Koniecznie zachęcam do odwiedzin sklepu.




Znacie te lakiery? Dajcie znać! 

DZIĘKUJĘ!
 
                                                                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...