czwartek, 31 sierpnia 2017

Madame Justine z miłości do piękna i naturalności.

Witajcie!

Ostatnio mam trochę więcej wolnego czasu dlatego chcę nadgonić i nadrobić trochę wpisów. Niewątpliwie przez okres wakacyjny trochę się rozleniwiłam i tym samym narobiłam sobie blogowych zaległości.

Dziś wpis-recenzja kosmetyków marki MADAME JUSTINE.
Dzięki uprzejmości tej marki miałam okazję poznać trzy wspaniałe kosmetyki, ale przede wszystkim mogłam poznać markę, której wcześniej nie znałam.




Krótko o Madame Justine...
"Madame Justine to polska marka kosmetyków, stworzona pod okiem eksperta - doktora fizjoterapii, ratowniczki Amerykańskiego Czerwonego Krzyża, wykładowcy akademickiego i międzynarodowej instruktorki aqua- fitnessu (w jednym). Kobiety, której nie sposób zatrzymać, nawet w obliczu przeszkód i trudności, które pokonałyby niejednego komandosa! Ta moc, czerpana z samego centrum życia, tętni w każdym kosmetyku Madame Justine. Filozofia Madame to połączenie piękna i efektywności, delikatnej kobiecej estetyki z mocą najpotężniejszych roślinnych substancji aktywnych. Wszystko po to, aby każda kropla kosmetyku dawała Ci poczucie piękna i siły. "


Madame Justine to nasza polska marka, dlatego tym bardziej cieszę się, że mogę wspierać nasz polski rynek zapoznając moich czytelników, czyli Was, z tą że firmą kosmetyczną.

Co jeszcze cechuję markę Madame Justine? Otóż kosmetyki są całkowicie naturalne, najwyższej jakości, powiedziałabym nawet, że są luksusowe, mimo, że ceny są naprawdę przystępne.
Dlaczego luksusowe?
Jeśli jesteś kobietą, która ceni swoje ciało, to musisz też stosować kosmetyki, które zadbają o Twoje ciało w należyty sposób.
Testując kosmetyki Madame Justine, wiedziałam, że są to kosmetyki wysokiej klasy, czułam, że moja skóra reaguje na nie bardzo dobrze i świadomie dbam o nią by wyglądała zjawiskowo.


Sól Pierwiastki Życia 30zł
Zakupisz ją TUTAJ

Opis:
Zanurz się w odmładzającej i regenerującej kąpieli z dodatkiem tego cudownego kosmetyku. Sól odżywia transdermalnie (przez skórę) cały organizm, wpływając odmładzająco i regenerująco na wszystkie procesy życiowe. Relaksuje, oczyszcza i odmładza wygląd skóry. Jako jedna z niewielu soli dostępnych na rynku nie zawiera żadnych konserwantów, sztucznych barwników.  W swoim składzie zawiera ponad 20 niezbędnych do życia makro i mikroelementów (m.in. wapń, potas, sód, magnez, chlor, siarka, fosfor, bor, chrom, cynk, fluor, jod, kobalt, krzem, miedź, molibden, nikiel, selen, wanad, żelazo, fluor). Opakowanie: 500 g.

SPOSÓB UŻYCIA:
Do ciepłej kąpieli wsyp sól. Korzystaj z kąpieli minimum 20 minut.





Na pierwszy ogień idzie sól, która sprawiła, że moja kąpiel zmieniła się ze zwyczajnej kąpieli w kąpiel niezwykłą.
Sól nie posiada żadnego zapachu podczas kontaktu z wodą, jednak wszystko nam wynagradza swoim działaniem na naszą skórę.
Dzięki tej soli miałam wrażenie, że woda stała się o wiele "miększa,delikatna" dla skóry. Moc witamin zawartych w soli dało się odczuć na skórze zaraz po wyjściu z wanny. Moja skóra stała się mięciutka, jak pupcia niemowlaka, odżywiona i "nakarmiona" całym mnóstwem drogocennych składników.

To niewątpliwie nie jest zwykła sól do kąpieli. Zwykłe sole pieknie pachną i nadają zabarwienie wodzie i na tym zalety się kończą. Tutaj historia jest zupełnie inna. Nie przekonacie się jeśli same nie spróbujecie kąpieli z dodatkiem tego produktu.

Coco Balsam do Ciała i Dłoni 35 zł

Zakupisz go TUTAJ


Opis:
Balsam Coco Power nadaje skórze subtelny, piękny zapach, bez sztucznych perfum. Bazą balsamu jest mieszanka olejów naturalnych, które nawadniają i delikatnie natłuszczają skórę suchą, a pielęgnują skórę normalną. Balsam błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustego filmu. Dzięki zachowaniu odpowiedniego poziomu nawilżenia  skóra staje się bardziej gładka, jędrna i miękka. Jako podstawa pielęgnacji powinien być stosowany po kąpieli, prysznicu czy też opalaniu w celu przywrócenia skórze jej naturalnej miękkości i nawilżenia.

SPOSÓB UŻYCIA: 

Niewielką ilość balsamu wmasuj w oczyszczoną skórę ciała i dłoni. Stosuj tak często, jak potrzebujesz.
Pojemność: 150 ml



Na początek powiem o cudownym zapachu kokosa, która pobudza wszystkie zmysły. Balsam ma delikatną, kremową konsystencję, która bardzo szybko się wchłania, bez pozostawienia nieprzyjemnej, tłustej warstwy.
Witaminy i minerały zmieszane z naturalnymi olejami bardzo dogłębnie nawilżają skórę, pozostawiając ją mieką i jedwabistą w dotyku. Zapach balsamu utrzymuje się na ciele bardzo długo.
Po letnim opalaniu moja skóra potrzebowała nawodnienia i regeneracji. Ten dwufunkcyjny produkt zadbał zarówno o moje ciało, jak i dłonie.


Mydełko reklamowe sprawdziło się u mnie podczas wakacyjnego wyjazdu. Małe i bardzo starannie wykonane, piękne niebieskie mydełko nadaje się nie tylko do umycia rąk. U mnie znalazło ono inne zastosowanie, a mianowicie, mydełko bardzo fajnie domywa gąbeczki do makijażu oraz pędzle. Bardzo dobrze się pieni i usuwa wszelkie zanieczyszczenia.




Jestem pod wrażeniem tych kosmetyków. Bardzo ciekawi mnie reszta produktów, które można znaleźć w internetowym sklepie MADAME-JUSTINE.PL



Znacie tę markę? Koniecznie dajcie znać!

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...