czwartek, 10 sierpnia 2017

Tusz, który otworzył mi oczy dosłownie i w przenośni :) Na tapecie - ASTOR.

Cześć!

Dziś krótko, zwięźle i na temat.
Pod lupę idzie maskara z Astora Big & Beautiful False Lash Look Mascara (Pogrubiający tusz do rzęs).
 
Historia z tym tuszem zaczęła się tak, że byłam do niego sceptycznie nastawiona. Tusz sklejał rzęsy i ta wielka szczota zawsze gdzieś mi ubrudziła powiekę.


Nie poddałam się i uparcie stosowałam maskarę przez cały miesiąc, by mieć pewność co do jej jakości.
Po raz kolejny moje początkowe wahania okazały się nietrafione.
Z czasem coraz lepiej zaczęło mi się współpracować z tym produktem. Zaczęłam zauważać fajny efekt, którego nie dawały mi maskary używane dotychczas.


W kilku punktach przedstawię Wam jakie efekty daje maskara po dwutygodniowym stosowaniu.
  1. dobra cena i wydajność
  2. duża i komfortowa w użytkowaniu szczoteczka - pięknie modeluje, podkręca i pogrubia - świetnie unosi rzęsy - tzw. efekt motyla
  3. nie kruszy się, nie obsypuje, a bardzo łatwo się zmywa
  4. nie skleja rzęs
  5. nie szczypie w oczy
  6. piękny kruczo-czarny kolor, który nadaje spojrzeniu pazura :)
  7. zapewnia pięknie zagęszczone rzęsy oraz dokładne rozdzielenie ich 
  8. 2 warstwy dają zadowalający efekt WOW
  9. formuła jest wzbogacona naturalną bawełną, jedwabiem i keratyną więc przy okazji dbam o swoje rzęsy
  10. bardzo ładne, solidne opakowanie.

Astor ostatnio podbija moje serce. Zaczęło się od podkładu Perfect Stay. Teraz z ogromną przyjemnością testuję każdy produkt tej marki i co Wam powiem, jeszcze się nie zawiodłam :) Oby tak dalej!



Produkt do kupienia w drogeriaestrella.pl pod linkiem:
https://drogeriaestrella.pl/pl/p/Astor-Tusz-do-rzes-Big-Beautiful-False-Lash-Look-Volume-Mascara-920-Ultra-Black/8645 

Kusząca cena 19.99zł zachęca do testu więc serdeczne polecam! 
                                               Drogeria Estrella

Do usłyszenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...