niedziela, 25 lutego 2018

Delia Cameleo. Walentynkowy prezent dla moich włosów. Recenzja.

Witajcie!

Jakiś czas temu otrzymałam od marki Delia Cosmetics wspaniałą niespodziankę w postaci boxa kosmetycznego, w którym znalazłam całą gamę produktów do pielęgnacji włosów z serii Cameleo z keratyną. Prezent był w przed dzień Walentynek, także radość była nie do opisania, no a moje włosy na kolacji walentynkowej po prostu błyszczały. :)

Chciałabym Wam powiedzieć, że część z tych kosmetyków stosowałam już ładnych kilka lat temu. Namiętnie stosowałam maskę oraz płynną keratynę. Nie znałam wtedy szamponu oraz jedwabiu.
Oczywiście teraz produkty mają ulepszoną formułę, co oznacza, że są jeszcze lepsze.

Post ten piszę z ogromną przyjemnością. Z wielką ochotą testuję kosmetyki do włosów z keratyną i muszę przyznać, że to co one robią z moimi włosami to po prostu jakiś obłęd.



Już kiedy kilka lat temu stosowałam maskę oraz płynną keratynę, bardzo chwaliłam sobie te produkty i teraz gdy mogłam do nich powrócić, stosowanie tych produktów sprawia mi mnóstwo przyjemności.

Ale może przejdę juz do rzeczy, bo jak zwykle mój wstęp jest mega długi... :)

Delia, Cameleo, Szampon keratynowy do włosów zniszczonych KLIK
 
Opis produktu:
Delikatnie myje włosy nie naruszając ich naturalnej bariery ochronnej. Innowacyjna formuła szamponu bez parabenów, soli i syntetycznych barwników zapewnia delikatne oczyszczenie włosów i wyjątkową łagodność dla wrażliwej skóry głowy. Dzięki biomimetycznej keratynie Keramimic 2.0 szampon pomaga zregenerować zniszczone włosy, wnika bezpośrednio w najbardziej uszkodzone miejsca i kompleksowo odbudowuje ich strukturę. Dokładne oczyszczenie, dogłębna regeneracja i intensywne nawilżenie, ograniczenie efektu „puszenia się”, jedwabista miękkość i wygładzenie.





Jestem z niego bardzo zadowolona. Uwielbiam jego opakowanie. Duża, poręczna butelka z pompką za to WIELKI PLUS. Kochamy produkty z pompką. :)
Dzięki pompce można dozować odpowiednią ilość kosmetyku. Pompka znacznie usprawnia wydobycie produktu i nie muszę mokrymi dłońmi męczyć się z otwieraniem butelek, przechylania ich, podczas gdy wszystko ślizga mi się w dłoniach.
Szata graficzna to strzał w 10. Połączenie czerni i bieli ze złotem wygląda świetnie. Cały zestaw stojący  w łazience cieszy moje oko każdego dnia. :)

Zacznę od tego, że szampon pięknie pachnie, jak cała seria tych kosmetyków. Zapach bardzo długo utrzymuje się na włosach. Szampon nie pieni się zbyt mocno i chwała mu za to! Chyba nie chcemy zapychać naszej skóry głowy, niedomytą pianą. Pamiętajcie, że szampon ma umyć naszą skórę głowy i ilość piany nie ma tutaj żadnego znaczenia.
Szampon nie zawiera parabenów, soli i syntetycznych barwników w składzie. Zawiera glicerynę i keratynę.

Włosy po jego zastosowaniu są miłe w dotyku, miękkie i dobrze oczyszczone. Szampon fajnie wygładza włosy. Nie przetłuszcza skóry głowy oraz nie powoduje żadnego swędzenia czy alergii.


Delia, Cameleo, Odżywka keratynowa do włosów zniszczonych KLIK

Opis produktu:
Odżywka o ekspresowym działaniu. Do włosów ekstremalnie zniszczonych. Bez parabenów i syntetycznych barwników. Działa wyjątkowo łagodnie na włosy i delikatną skórę głowy. Aktywna keratyna Keramimic 2.0 wspaniale odbudowuje uszkodzenia struktury włosów, dogłębnie je regeneruje, wzmacniając ich warstwę ochronną.Natychmiastowe efekty. Skuteczna regeneracja. Ograniczenie efektu puszenia się. Termoochrona. Łatwe rozczesywanie. Wygładzenie bez obciążania. Jedwabista miękkość i sprężystość. Zdrowe, lśniące włosy pełne lekkości i naturalności.



Odżywki są u mnie zawsze mile widziane, zwłaszcza takie jak ta. Bardzo lubię odżywki w takich opakowaniach. Jest ono miękkie, łatwo trzyma się w dłoni, z racji tego, że odżywka jest w pozycji "do góry nogami", zawsze od razu się ja nabiera, nie trzeba wstrząsać buteleczką, ani nic na siłę wyciskać. Opakowanie na tyle miękkie, że pozwoli mi wykorzystać produkt do samego końca.

Odżywka ma fajną, lekką konsystencję, co sprawia, że bardzo łatwo się ją rozprowadza po włosach. Produkt dobrze wnika wgłąb włosa i dogłębnie go odżywia.
Lubię w tej odżywce to, że dociąża włosy, ale ich nie obciąża i nie przetłuszcza.
Wygładza włosy, po spłukaniu nie ma problemów z rozczesaniem. Włosy po użyciu tej maski są miękkie, odżywione, oraz zwiększyła się ich objętość.
Odżywkę łatwo się spłukuje. Jest ona na tyle rzadka w swojej konsystencji, że wystarczy mi na pewno na bardzo długo czas.


Delia, Cameleo BB, Maska keratynowa do zniszczonych włosów KLIK
 
Opis produktu:
Kosmetyk, który pozwala zrekonstruować najbardziej zniszczone włosy i odbudować ich naturalny skład.
Silnie regenerująca, nawilżająca i wygładzająca maska przeznaczona jest do pielęgnacji włosów uszkodzonych i osłabionych farbowaniem, trwałą lub innymi zabiegami. Zawarty w serum aktywny składnik Keramimic 2.0 trafia w warstwę korową włosa i odbudowuje najbardziej uszkodzone miejsca, a kondycjonujący Silsoft AX-E zapewnia idealną gładkość i połysk.
Działanie:
- termoochrona,
- łatwe rozczesywanie,
- wygładzone włosy aż po same końce,
- większa podatność na skręcanie i układanie,
- wzrost sprężystości, elastyczności i miękkości,
- większy połysk.





Jeden z pierwszych produktów z tej serii, który zaczęłam stosować już kilka lat temu i zużyłam wtedy niezliczoną ilość tych słoiczków. Maska, którą zawsze wszystkim polecałam. To właśnie ona zapoczątkowała moją przygodę z kosmetykami marki Delia.
Wystarczy tylko wejść na wizaz'a, by się przekonać, że ten kosmetyk to istne cudo dla włosów.

Duża pojemność bo aż 200ml. Piękny zapach, który czuć na włosach jeszcze na drugi dzień. Świetna konsystencja w postaci takiej jakby pasty. Idealnie "przykleja" się do włosów. Ja polecam przed jej zastosowaniem lekko osuszyć włosy ręcznikiem oraz zaraz po jej nałożeniu owinąć włosy czepkiem - efekt WOW murowany. Po jej użyciu włosy wyglądają jak po wizycie u fryzjera.
Idealnie dociążone, mega gładkie i miękkie w dotyku i do tego ten blask. Włosy z matowych w kilka minut robią się błyszczące i elastyczne. Po prostu wyglądają na zdrowsze.
Maska po prostu idealna dla zniszczonych włosów, czy to farbowaniem, czy zabiegami stylizacji na gorąco.
Maska poprawia kondycję włosów. Sprawia, że stają się one łatwiejsze w rozczesywaniu, mniej wypadają, są sprężyste i mogę robić z nimi co tylko chcę, ponieważ maska nie obciąża włosów, nie tłuści.

Polecam tę maskę, kosztuje grosze, a daje efekty jak niejedna droga, fryzjerska maska.


Delia, Cameleo BB, Płynna keratyna KLIK
 
Opis produktu:
Produkt o właściwościach silnie regenerujących typu `włos w płynie` przeznaczona jest do pielęgnacji włosów uszkodzonych i osłabionych farbowaniem, rozjaśnianiem, trwałą i innymi zabiegami fryzjerskimi. Zawarty w płynnej keratynie aktywny składnik Keramimic 2.0 trafia w warstwę korową włosa i odbudowuje najbardziej uszkodzone miejsca, jednocześnie głęboko regenerując jego powierzchnię włosa.
Płynna Keratyna Cameleo BB to: termoochrona, łatwe rozczesywanie, wygładzone włosy aż po same końce, większa podatność na skręcanie i układanie, wzrost sprężystości, elastyczności i miękkości, większy połysk.



Ten produkt też był już bliski mojemu sercu kilka lat temu. Z wielką ochotą do niego powróciłam.
Produkt zamknięty w butelce o pojemności 150ml z atomizerem, który z pewnością usprawnia aplikację na całej długości włosów. Nie spryskuję nią skalpu.
Pięknie pachnie i jest niesamowicie wydajny.

Mam włosy bardzo cienkie, bardzo słabe, często się łamią i rozdwajają i takie produkty są dla nich zbawienne.
Keratyna dogłębnie nawilża włosy co doskonale widać od razu po jej zastosowaniu oraz czuć kiedy się gładzi włosy dłońmi.
Włosy dzięki niej są dociążone, gładkie, śliskie, lejące się. Wyglądają na dużo zdrowsze. Trzeba uważać z jej ilością, żeby nie przesadzić, ponieważ może przetłuścić włosy. Jednak gdy będziemy stosować ją z umiarem, efekty będą zadowalające.

Produkt pięknie pachnie. Lubię takie kosmetyki, kiedy po ich zastosowaniu, mogę godzinami cieszyć się ich zapachem na swoich włosach.
Dzięki tej keratynie mogę stylizować włosy jak tylko chcę, zdecydowanie ułatwia mi ona układanie włosów, no i chroni je przed wysoką temperaturą.
Keratyna niweluje puszenie się włosów.


Delia, Cameleo, Jedwab do włosów z olejem arganowym 

Opis produktu:
Jedwab do włosów przeznaczony jest do regeneracji włosów słabych i zniszczonych. Chroni delikatną strukturę włosa przed wysoką temperaturą wytwarzaną przez suszarki, lokówki, a w szczególności prostownice oraz ceramiczne żelazka. Połączenie jedwabiu z silikonową bazą zwiększa zatrzymanie wody na powierzchni włosów, utrzymując optymalny poziom ich nawilżenia. Nadaje włosom elastyczność, znacznie ułatwia układanie i modelowanie fryzury. Przeciwdziała rozdwajaniu końcówek. Regularnie stosowany zapewnia jedwabisty połysk, miękkość, wygładzenie i zdrowy wygląd.

Jak ten jedwab cudownie pachnie! Nie mogę się oprzeć, by tutaj o tym nie wspomnieć. Istne cudo!
Kocham tego typu produkty. One zawsze dobrze wpływają na włosy.
Jedwab jest świetny kiedy nakładam go na jeszcze wilgotne końce włosów. Dba o moje końcówki, zapobiega ich rozdwajaniu, chroni przed uszkodzeniami spowodowanymi czesaniem, czy złymi czynnikami zewnętrznymi.
Zarówno na mokre jak i na suche włosy jest świetny.

Na suche włosy nakładam go czasem kilka razy dziennie. Jedwab wnika wgłąb włosa, nie tłuści, a wygładza i nabłyszcza.
Dzięki niemu moje włosy nawet bez żadnej stylizacji wyglądają pięknie.

Jedwab pozwala mi się pozbyć puchu na głowie, ale nie robi "przyklapniętego" efektu. Włosy wyglądają zdrowo, a do tego pachną baaardzo bardzo długo.
Produkt jest wydajny. Niewielka jego ilość roztarta w dłoniach wystarczy by efekt nabłyszczonych włosów nas zadowolił.
Super, że i ten kosmetyk ma pompkę, która ułatwia dozowanie jedwabiu.
Nic dodać nic ująć. To  mój ulubieniec wśród olejków.


Tak prezentuje się cała seria kosmetyków do pielęgnacji włosów marki Cameleo.
Jak sami widzicie warto się z nimi zapoznać.
Kosmetyki są bardzo tanie i łatwo dostępne.
Efekt jak po wizycie u fryzjera? OO tak! Polecam Delia Cosmetics Cameleo Keratin.

Zaglądajcie na www.delia.pl
Sprawdźcie, gdzie można kupić te produkty: >KLIK<

Znacie te kosmetyki? Dajcie znać!

Pozdrawiam!!! :)

1 komentarz:

  1. Super linia, koniecznie muszę wypróbować, zwłaszcza, że mam mega pozytywne doświadczenia z farbą cameleo omega, więc pora użyć też czegoś pielęgnacyjnego tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...