piątek, 23 lutego 2018

Zmarszkom mówię NIE! Poznajcie Sotaile Laboratory.

Witam serdecznie!

Dzisiaj zapraszam Was na wpis z recenzją serii kosmetyków przeciwzmarszczkowych, które mają natychmiastowe działanie.
Marka Sotaile Laboratory, która obiecuje nam gwarantowany efekt w stosowaniu swoich produktów. Czy tak jest naprawdę. Zaraz Wam wszystko szczegółowo opiszę.
Zapraszam...

Na początek kilka słów o marce. Kim jest marka Sotaile Laboratory?
Marka na pewno wcześniej, zanim otrzymałam produkty, była mi nie znana.
Szata graficzna kosmetyków bardzo przykuwa uwagę, nie tylko swoimi pięknymi barwami fioletu, ale również obietnicami, jakie ma dla nas producent. Ładne, czytelne, zachęcające propozycje aż kuszą by sprawdzić kosmetyki na własnej skórze.

A co sam producent mówi o sobie?
"Nasze kosmetyki nie są testowane na zwierzętach i prawdę mówiąc byliśmy przekonani, przynajmniej część z Nas, że takie testy należą już do przeszłości, a na pewno nie robią ich humanitarne firm".


W skład mojej przeciwzmarszczkowej serii wchodzą:
- przeciwzmarszczkowy krem na dzień
- przeciwzmarszczkowy krem na noc
- przeciwzmarszczkowe serum liftingujące
- przeciwzmarszczkowe serum pod oczy


Moja skóra:
Mam 25 lat i myślę, że warto tutaj o tym wspomnieć. Pomyślicie pewnie, dlaczego postawiłam na produkty przeciwzmarszczkowe skoro mam tyle lat i moja skóra powinna i jest póki co bez większych bruzd skórnych. Tak! To prawda, nie mam zmarszczek typowo wiekowych, ale zmarszczki mimiczne pojawiają się u mnie, zwłaszcza na czole lub wokół ust. Wszystko pewnie za sprawą genów.
Chcę zadbać o skórę i zapobiec zmarszczkom. Warto przeanalizować tutaj pojęcie PRZECIWZMARSZCZKOWE. A no właśnie! Kosmetyki oznaczone takim słowem mają PRZECIW-działać zmarszczkom, które dopiero powstaną, lub zaczynają się pojawiać.
Oczywiście taki zestaw jak najbardziej można, ba! nawet trzeba stosować, jeśli ma się zmarszczki, ponieważ na pewno produkty je spłycą i będą zapobiegać powstawaniu nowych.

Troszkę się rozpisałam, ale chciałam wyjaśnić pewne kwestie, żebyście mnie nie oceniali pochopnie, myśląc, że czemu na młodą skórę stosuję takie produkty. Uwierzcie mi, one mi nie zaszkodziły w żaden sposób,a myślę, że pomogły.


PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM NA DZIEŃ 50ml Kupisz >TUTAJ<



Krem zamknięty jest w słoiczku o pojemności 50ml. Ma bardzo lekką formułę, co sprawia, że krem przyjemnie się rozprowadza po twarzy, a dodatkowo szybko się wchłania więc spokojnie mogę na niego nanosić makijaż, bez obaw, że będzie mi on tłuścił skórę.
Krem w kolorze żółtym. Pachnie bardzo ładnie, delikatnie, typowo jak krem. Przez swoją lekką konsystencję jest bardzo wydajny. Stosuję go już kilka ładnych tygodni, a jego ubyło mało co.




Krem doskonale nawilża skórę i widocznie ją wygładza. Przy regularnym stosowaniu, można zauważyć spektakularne efekty. Moja nieszczęsna zmarszczka mimiczna na czole znacznie się zmniejszyła.
Skóra po tym kremie jest świetlista, wyglądająca zdrowo, promiennie. Daje naturalne glow skórze.
Krem ten regeneruje skórę, dogłębnie ją odżywia i rozjaśnia. Dzięki niemu koloryt mojej skóry się wyrównał.

Krem zawiera m.in. masło shea, olej jojoba, kwas hialuronowy, mocznik i wiele innych dobroczynnych składników poprawiających stan naszej skóry.


PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM NA NOC 50ml Kupisz >TUTAJ<


Krem na noc jest o wiele cięższy i bogatszy w swojej formule, jak na prawdziwy krem na noc przystało.
Produkt o pojemności również 50ml. Ma identyczny zapach co jego dzienny zastępca, natomiast kolor tego kremu jest biały. Krem mimo swojej bogatej konsystencji również ładnie wnika w skórę. Po jego zastosowaniu czuć lekkie napięcie skóry ( to dobry znak ).





Produkt ten sprawia, że moja skóra rano wygląda na bardziej wypoczętą i zdrowszą. Zdecydowanie mocno nawilża skórę, która w dotyku jest niezwykle przyjemna, miękka. Krem regeneruje i mocno odżywia. Podoba mi się w nim to, że mogę go używać na noc bez stresu, że mnie uczuli czy zapcha skórę. Nic z tych rzeczy. Krem uelastycznia skórę, sprawia, że jest ona dużo bardziej jędrna, sprężysta oraz znacznie zmniejsza on zaczerwienienia skórne.



PRZECIWZMARSZCZKOWE SERUM LIFTINGUJĄCE 30ml Kupisz >TUTAJ<


Kosmetyk zamknięty w buteleczce o pojemności 30ml z pompką, która znacznie ułatwia dozowanie produktu oraz higieniczne jego stosowanie.
Serum w żółtym odcieniu, dość mocno skoncentrowane i bogate w swojej formule. Serum pozostawia skórę w dotyku bardzo kredową, matową, napiętą. Czuć i widać gołym okiem, że ten produkt działa natychmiastowo. Dzięki niemu moja skóra lepiej przyswaja przyjmowanie kolejnych produktów w postaci kremu na dzień lub na noc marki Sotaile.





Serum bardzo ładnie pachnie. Dość mocno uelastycznia skórę, wygładza ją i napina. Dzięki niemu moja skóra jest zregenerowana i solidnie nawilżona, a zmarszczki znacznie spłycone.
Serum dość szybko się wchłania, jak wszystkie kosmetyki Sotaile.
Rozświetla i pozostawia przyjemne uczucie na skórze.
Jest bezpieczne, nie zapycha skóry, nie powoduje alergii.
Uważam, że serum w pielęgnacji skóry to bardzo ważny kosmetyk, którego nie powinnyśmy omijać.


SKONCENTROWANE SERUM POD OCZY 10ml Kupisz >TUTAJ<


Krem pod oczy to również bardzo ważny produkt. Skóra wokół oczu jest najbardziej delikatną skórą i to właśnie w okolicy oczu najszybciej pojawiają się zmarszczki, dlatego warto stosować kremy na te okolice zarówno na dzień jak i na noc.

Te serum - krem, stosuję na dzień i na noc. Zamknięte jest ono w malutkiej butelce o pojemności 10ml. Kosmetyk w formie bardzo gęstego żelu, który z łatwością rozprowadza się po skórze. Wystarczy bardzo mała ilość by wypełnić nim okolice wokół oczu. Serum pod oczy jest jeszcze bardziej skoncentrowane niż serum liftingujące.
Serum zaraz po nałożeniu i delikatnym wklepaniu go opuszkami palców, znika, a dokładniej mówiąc wnika w błyskawicznym tempie w skórę, pozostawiając kredowe, matowe wykończenie. Nie, nie... nie myślcie sobie, że serum wysusza skórę. Ono właśnie tak działa, wnika w skórę a na jej powierzchni pozostawia lekki kredowy film, który chroni skórę przed uszkodzeniami. Poza tym to serum nie nakładamy na skórę pod oczami solo, nakładamy je na wcześniej nałożony krem marki Sotaile. Daje to spektakularne efekty w działaniu.




Po zastosowaniu serum czuć przyjemne mrowienie skóry, która wyczuwalnie się napina. Serum daje natychmiastowy efekt WOW. Lubie kosmetyki, które od razu działają i na efekty nie trzeba czekać długo.
Skóra wokół oczu znacznie rozjaśniała, worki i opuchnięcia są teraz mniej widoczne.


Podsumowując... Jestem bardzo zadowolona z tego zestawu i mogę go polecić każdej kobiecie dbającej w szczególny sposób o swoją skórę twarzy, która nie oszukujmy się, ale jest naszą wizytówką.
Żaden z produktów mi nie zaszkodził, nie uczuli, nie spowodował alergii.

Bardzo polecam wypróbować cały zestaw Sotaile. 




Jeśli jesteście ciekawi tych produktów to zachęcam do odwiedzin strony www.sotalie.pl 
 

Czy Wy też używacie produktów przeciwzmarszczkowych? A może znacie kosmetyki Sotaile? Dajcie koniecznie znać.

Pozdrawiam! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...