niedziela, 11 lutego 2018

Orphica Pure. Recenzja serum pod oczy.

Witajcie!

Czy Wy też tak macie, że czasami pod koniec dnia czujecie jakby Wasze oczy były ciężkie? Ja mam tak często. Staram się należycie dbać o skórę pod oczami, ponieważ jest ona najbardziej delikatna i podatna na zmarszczki, których żadna kobieta NIE CHCE!

Od jakiegoś czasu testuję serum Pure marki Orphica pod oczy.
O marce Orphica słyszałam wiele pozytywnych opinii. Na Instagramie oraz w świecie blogerskim często przewijają mi się zdjęcia i posty odnośnie produktów tej marki.
Do póki nie zaczęłam stosować produktu od Orphica, nie wiedziałam, że jest ona taka skuteczna.

Marka Orphica - marka w moim mniemaniu luksusowa. Produkty wyglądają bardzo elegancko i szykownie.
Serum przyszło do mnie w markowym pudełeczku, pięknie i estetycznie zapakowane. Mogłam cieszyć nie tylko zmysł wzroku, ale i węchu, ponieważ w paczce znalazł się również zapach, który po otworzeniu paczki, roznosił się po całym mieszkaniu.

Tak pięknie zapakowany produkt przyszedł do mnie ze sklepu internetowego NUTRIDOME.PL

 
Nutridome.pl Co mówi o sobie producent?

Nuridome to sklep internetowy z bogatą ofertą dermokosmetyków marek premium i wysokiej jakości produktów do pielęgnacji, regeneracji oraz odżywienia skóry i włosów. Naszą ideą jest połączenie osiągnięć nauki z zaawansowaną technologią oraz bogactwem natury. Każdego dnia staramy się sprostać oczekiwaniom klientów poprzez ich profesjonalną obsługę oraz dobór prestiżowych kosmetyków o unikatowych i skutecznych recepturach.
Postęp cywilizacyjny i wszechobecny rozwój napędzają nas do działania. Nutridome to doświadczenie, które zdobywaliśmy latami. Codziennie stawiamy sobie nowe, ambitne wyzwania i na każdym kroku doradzamy oraz wskazujemy sprawdzone sposoby, aby zadbać o perfekcyjny wygląd kobiet i mężczyzn.



PURE Serum redukujące cienie i opuchnięcia pod oczami
 
Opis: PURE to serum, które kompleksowo zadba o Twoją skórę pod oczami. Odżywi, wygładzi i nawilży, wzmacniając jej barierę hydrolipidową i ochroni komórki przed działaniem wolnych rodników. Delikatnie rozświetli skórę i sprawi, że odzyska ona blask, a cienie i opuchlizna pod oczami znikną.
Serum PURE ma lekką konsystencję przez co szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Wystarczy tylko kilka kropel, by spojrzenie nabrało blasku i świeżości. To idealne rozwiązanie dla każdego rodzaju skóry. Kosmetyk może być więc stosowany bez obaw. Jedno opakowanie wystarcza na około 6 miesięcy użytkowania.


Mała, poręczna buteleczka z pipetą. Serum przepięknie pachnie. Jest to zapach bardzo subtelny jednak wyczuwalny. Zapach kobiecy, pachnie jak eleganckie, drogie perfumy. To zdecydowanie moje gusta zapachowe.

Co do samego produktu: serum wydobywamy za pomocą pipety. Znacznie ułatwia ona odpowiednie dozowanie kosmetyku. Serum aplikujemy bezpośrednio pod oczy, jest to bardzo praktyczne i higieniczne.


Serum ma lekką konsystencję. Jest w postaci delikatnego płynnego żelu, który rozprowadza się jak masełko. Maksymalnie szybko się wchłania oraz nie pozostawia tłustego filmu. Po prostu wchłania się w skórę, dając przyjemne uczucie chłodu. Sprawia, że po jego aplikacji czuję ulgę, moja skóra odpoczywa.


Po dłuższym stosowaniu tegoż kosmetyku zauważyłam, że skóra pod oczami rozjaśniała. Nie mam problemu związanego z cieniami pod oczami, natomiast skóra widocznie się rozświetliła, co najlepiej widać podczas robienia makijażu. Wcześniej musiałam rozświetlać okolice oczu korektorami mocno rozświetlającymi, teraz mogę stosować delikatne korektory, ponieważ skóra pod oczami wygląda bardzo ładnie, naturalnie, promiennie, świeżo.


Serum stosuje się tylko na noc. Wystarczy niewielka jego ilość, ponieważ jest bardzo wydajne. Myślę, że wystarczy mi go jeszcze na kilka tygodni, mimo, że stosuję je od ponad miesiąca.

Każdego poranka budzę się i jestem zadowolona z tego jak prezentuje się okolica pod oczami. Wygląda na wypoczętą i nawilżoną. Serum ma zapobiegać zmarszczkom, rozciąganiu się skóry. Nie mam jeszcze zmarszczek, ale wierzę, że dzięki takim właśnie produktom szybko ich nie doświadczę.

JESTEM NA TAK! :)
 
Serum dostępne w sklepie nutridome.pl TUTAJ

Jestem pod wrażeniem tego produktu oraz tej marki i myślę, że wypróbuję inne jej produkty, a do serum na pewno powrócę bo już wiem , że warto!

Pozdrawiam!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...