poniedziałek, 12 lutego 2018

Testy z Twoim Źródłem Urody - Cosnature. Part 2. Testuję krem pod oczy oraz olejek do ciała.

Hej Kochani!!!


Ostatnio pojawił się wpis, w którym recenzowałam produkty marki Cosnature, mianowicie pokazałam Wam piankę cytrusową do oczyszczania twarzy oraz serum z rokitnikiem.
Dzisiaj ciąg dalszy moich kosmetycznych doznań z marką Conature. Tym razem dzięki testom z Twoim Źródłem Urody, mogłam wybrać kolejne dwa produkty i korzystając z okazji postanowiłam wypróbować krem pod oczy oraz olejek do ciała. Oba kosmetyki są z granatem więc tylko pomyślcie, jak pięknie pachnie olejek do ciała. Krem pod oczy jest bezzapachowy.

Nie przedłużając zbędnie przejdę do rzeczy...

Cosnature, Pomegranate, Eye Cream (Ujędrniający krem od oczy z owocem granatu)
 
OPIS : Krem pod oczy, który ujędrnia i pielęgnuje delikatną skórę. Zawiera olej z nasion granatu, olejek migdałowy oraz koenzym Q10. Skóra wokół oczu jest napięta, wygładzona i rozświetlona. Odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe. Produkt przebadany dermatologicznie, wolny od syntetycznych substancji zapachowych, konserwantów i barwników.



 
Ja nie mam problemu z żadnymi workami pod oczami, czy opuchnięciami, sińcami. Od kremu pod oczy nie wymagam cudów. Dla mnie jeśli krem dobrze nawilża i szybko się wchłania, jest w zupełności wystarczający. Ten krem spełnia moje warunki. Bardzo ładnie nawilża skórę zarówno wokół oczu jak i daję go też na powieki. Wystarczy niewielka ilość, ponieważ krem jest dość płynny w swojej konsystencji i łatwo się go rozprowadza. Krem delikatnie wklepuję opuszkami palców. Cieszy mnie też fakt, że ten krem szybko się wchłania w skórę, ponieważ dzięki temu, mogę go stosować pod makijaż. Krem absolutnie nie tłuści skóry, jest bardzo lekki. Lubię go stosować rano, na dzień, ponieważ na noc stosuję cięższe w swojej konsystencji kremy czy sera, natomiast ten mały, poręczny kremik, który wygląda uroczo, świetnie sprawdza się u mnie na dzień.



Cosnature, Naturalny regenerujący olejek z owocu granatu
 
OPIS : Cenny olej z nasion granatu ma właściwości antyoksydacyjne, chroni przed wolnymi rodnikami i aktywuje regenerację skóry. W połączeniu z innymi cennymi olejami roślinnymi, jak: olej migdałowy, olej z awokado i nagietka zapewnia skórze właściwy poziom nawilżenia, wygładzenie i intensywną pielęgnację. Wspaniale się wchłania i nadaje skórze delikatnie owocowy zmysłowy zapach. Polecany do codziennego stosowania po kąpieli, do masażu lub po goleniu i depilacji.



 
Takie produkty to ja wprost ubóstwiam. Balsamy to moja zmora, natomiast olejki do ciała bardzo lubię, a jeśli jeszcze dany olejek się spisuje i spełnia moje wymogi, niekiedy całkowicie potrafi zastąpić mi każdy, nawet najlepszy balsam.

Olejek przepięknie pachnie, bardzo słodko, przyjemnie, cukierkowo wręcz bym powiedziała. Zapach nie jest duszący, mimo swojej słodkości jest delikatny i bardzo długo utrzymuje się na skórze.
Dodatkowym plusem tegoż olejku jest to, że bardzo ładnie wchłania się w skórę, nie zostawiając lepkiej warstwy, która mnie zawsze irytuje jak kładę się do łóżka. Ten olejek szybko wnika w głębokie warstwy skóry, regenerując ją i odżywiając. Skóra jest gładka i nawilżona, a do tego pięknie pachnie.

Olejek zawiera w składzie drogocenne oleje takie jak olej z awokado, olej migdałowy i nagietkowy, które odpowiedzialne są za odpowiednią pielęgnację skóry.

Sama buteleczka olejku jest poręczna, otwór z którego wydobywamy produkt jest odpowiedni, ponieważ dozuje on odpowiednią ilość, tak by nie przesadzić. Butelka ładnie się prezentuje, uroku dodają namalowane owoce granatu, które swoim wyglądem kuszą mnie bym codziennie sięgała po ten właśnie olejek.
Jedyny minus jest taki, że buteleczka jak dla mnie jest za mała - 100ml, chciałabym większą pojemność takiego dobrego kosmetyku.



Oczywiście w paczce znalazły się nie tylko pełnowymiarowe produkty do testowania, ale również mnóstwo próbek, które zawsze są mile widziane. :)


Znacie kosmetyki marki Cosnature?

Jeśli nie, można je kupić w:
1. Drogeriach Hebe
2. Aptekach DOZ
3. Aptekach Cefarm + drogerie ECO


Nie wiem jak Wy, ale ja jak widzę naturalne kosmetyki, od razu chce je mieć i testować. Zachęcam do wypróbowania opisywanych dziś produktów. Warto! :)

Do usłyszenia w kolejnym poście!

Pozdrawiam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...