poniedziałek, 22 maja 2017

Bourjois Healthy Mix - korektor

Cześć!



Dziś troszkę opowiem o korektorze z Bourjois.
Jeszcze do niedawna korektor kojarzył mi się jedynie z tuszowaniem, ukrywaniem niedoskonałości w postaci niechcianych krost czy wyprysków. Teraz korektora używam już tylko do rozświetlania okolic pod oczami.

Korektor z Bourjois wpadł w moje "szpony" całkiem niedawno. Nie ma co się oszukiwać, jest to korektor z wyższej półki cenowej (jeżeli chodzi o korektory drogeryjne).
Nie każdy jest skłonny dać ponad 30zł czy 40zł a nawet 50zł (cena w zależności od sklepu czy drogerii) za tak malutki produkt, tym bardziej kiedy w drogerii ma się dostępne inne, tańsze odpowiedniki.

Przyjrzałam mu się bardzo dokładnie, przetestowałam dość sumiennie i teraz chcę Wam wszystko zrelacjonować. Być może mój wpis będzie dla kogoś pomocny. :)

Zaczynajmy... :)



OPIS PRODUKTU
Korektor pod oczy rozświetla cienie pod oczami, maskuje wszelkie niedoskonałości cery sprawiając, że twarz wydaje się wypoczęta a makijaż idealny. Korektor zapewnia jedwabiście gładką powierzchnię dzięki formule wzbogaconej w ekstrakty z owoców (morela i melon) oraz witaminy E, C i B5. Dzięki unikalnemu składowi kosmetyk nawilża skórę i chroni przed szkodliwymi czynnikami z zewnątrz.

CECHY PRODUKTU

Rodzaj produktu - pod oczy
Właściwości - wygładzające, rozświetlające, kryjące
Opakowanie - we fluidzie
Formuła - hipoalergiczna

Korektor, który posiadam jest w odcieniu 51 Clair Light.
Ten odcień posiada zdecydowanie żółte tony. Zobaczcie sami na swatchu:






Konsystencja jest bardzo lekka, raczej lejąca się. Korektor bardzo fajnie wtapia się w skórę. Osobiście wklepuje go gąbeczką Blend it. Uzyskany efekt jest bardzo naturalny. Nie zauważyłam na swojej skórze żeby odcień oksydował, natomiast znam osoby, które się na to uskarżają. Być może dzieje się tak w przypadku innego odcienia lub też może zależy na jaki podkład nakładamy korektor.
Ja nakładałam korektor na podkład z Astor'a, Catrice Hd Liquid oraz Rimmela Match Perfection. 

Jego krycie określam na średnie (przy nałożeniu jednej warstwy), wykończenie jest satynowe, dobrze odbija światło przez co rozświetla w bardzo zdrowy sposób.
Na całe szczęście korektor nie zbiera się w załamaniach, nie robi "ciastka" oraz nie wysusza delikatnej skóry pod oczami. 










Krótko i zwięźle mówiąc
Plusy:
- Przyjemny zapach
- Praktyczne opakowanie, coś jak mała pomadka z pędzelkiem
- Bardzo ładnie wygląda pod oczami (odcień 51- idealny, nie za jasny, nie za ciemny)
- Świetnie współgra z różnymi podkładami
- Nie wchodzi w zmarszczki
- Bardzo długo się utrzymuje
- Delikatnie rozświetla
- Ładnie stapia się ze skórą
- Dobrze kryje

Minusy:
- Nie jest wydajny
- Dość drogi, patrząc przez pryzmat tego, że własnie jest niezbyt wydajny. Na szczęście na stronie Drogerii Estrella dostaniecie go o połowę taniej niż w stacjonarnej drogerii.


Odsyłam Was bezpośrednio na stronę www.drogeriaestrella.pl:
https://drogeriaestrella.pl/pl/p/Bourjois-korektor-Healthy-Mix/6049

Dajcie znać jak korektor sprawdza się u Was!

2 komentarze:

  1. Chciałam go przetestować ale na ostatnim w promocji w Rossmu był wykupiony :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor jest bardzo popularny więc szybko został wyprzedany, również go na promocji nie spotkałam. Na szczęście udało mi się go poznać i przetestować. Super produkt! :)

      Usuń

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...