czwartek, 25 maja 2017

Lepsze i gorsze - czyli przegląd moich podkładów

Witajcie!



Dziś chcę zająć się dość ciężkim tematem, bynajmniej dla mnie, a mianowicie poruszę kwestie podkładów. Dla mnie znaleźć idealny podkład graniczy z cudem. Moja skóra twarzy jest baaardzo wybredna, jeżeli chodzi o odpowiedni dobór podkładu.

Jak nie za jasny - to za ciemny.
Za ciężki - zbyt lekki.
Zbyt mocno kryjący - tudzież za mało kryjący.
Za tłusty - za suchy.
itd. ...

Naprawdę trafić na DOBRY podkład w moim przypadku to niezłe wyzwanie. 
Przedstawię Wam produkty, które posiadam na obecną chwilę i opowiem o nich co nieco. Niestety nie wszystkie są idealne, mimo, że zakupując każdy z nich, miałam nadzieje, że taki właśnie będzie.
W mojej "podkładowej kolekcji" znajduję się podkład idealny oraz bubel.

A więc DO DZIEŁA! :)



 HD Liquid Coverage Foundation (Płynny podkład)











Pojemność 30 ml
Cena 28,99 zł


Rodzaj - fluidy
Cera - mieszana, tłusta
Właściwości - kryjące, matujące, o przedłużonej trwałości
Formuła - oil – free / nietłusta
Krycie - mocne
Opakowanie - w buteleczce



Jest to Top of the Top ostatnich miesięcy. Podkład wywołał burzę w internecie. Ze względu na prześwietne opinie jakie pojawiły się o nim w internecie oraz stosunkowo niską cenę, popyt na ten produkt był i w sumie nadal jest ogromny. 
Niesamowicie ciężko dostać ten produkt w drogerii (mam tu na myśli najbardziej rozchwytywany odcień 010). Sama posiadam odcień 020 i mogę nazwać się szczęściarą, ponieważ w mojej drogerii jest on również trudno dostępny. 

Moim zdaniem to jeden z lepszych, drogeryjnych podkładów. Doskonale wiem, że zdania na jedno temat są mocno podzielone. Ma swoje fanki, natomiast jest też spora część dziewczyn, które totalnie go hejtują. Podobno zapycha. U siebie tegoż efektu nie dostrzegłam, natomiast zgodzę się z faktem, że podkład ciemnieje na buzi.

Lubię go zdecydowanie za NAJLEPSZE KRYCIE z moich wszystkich podkładów. 
Podkład fajnie matuje skórę, wyrównuje koloryt, długo się utrzymuje (zastyga) więc spokojnie na twarzy wytrzymuje cały dzień. Ponad to ma niską cenę i jak dla mnie jest bardzo wydajny, ponieważ niewielka jego ilość pozwala zakryć całą twarz.

Minusem jest to, że podkład posiada ubogą gamę kolorystyczną ( zaledwie cztery odcienie).
Ciężko dostać najjaśniejszy odcień.
Podkład przy częstym stosowaniu wyszusza mi skórę i podkreśla suche skórki.



Vichy, Dermablend Corrective Foundation SPF 35 (Podkład korygujący w kremie)







Jest to zdecydowanie najdroższy podkład jaki posiadam.

Pojemność 30 ml
Cena 95,00 zł


Opis produktu

Pierwszy podkład korygujący o plastycznej konsystencji, zapewnia 16 godzin doskonałej cery bez poprawek. Zawiera 25% kryjących pigmentów, dwukrotnie więcej niż w przypadku klasycznego podkładu, jednak nie powoduje obciążenia skóry, dlatego wygląda naturalnie i nie tworzy efektu maski. Konsystencja w kontakcie ze skórą staje się płynna, bardzo plastyczna, delikatna, tym samym bardzo łatwa w nakładaniu i rozprowadzaniu; pozwala to na naturalne rozłożenie koloru i doskonałą korektę zmian skórnych, bez ryzyka nałożenia nadmiaru kosmetyku.
Połączenie polimerów i lotnych olejków zapewnia doskonałą jednolitość i trwałość.
Nie zatyka porów, nie wywołuje trądziku, bez środków zapachowych. Zawiera filtr SPF 35.
Zapewnia cerze jednolity koloryt, pozostawia na skórze przyjemne uczucie świeżości. Hypoalergiczny.
Zawiera wodę termalną z Vichy.
Występuje w czterech odcieniach.


Rodzaj - fluidy
Formuła - hipoalergiczna
Cera - normalna, mieszana
Właściwości - ujednolicające
Opakowanie - w tubce
Filtry - SPF 30


Bardzo dobry podkład. Mam cerę mieszaną bez większych problemów skórnych natomiast  mam słabość do podkładów kryjących. Zwykle pada na ciężkie, zapychające.  Z Dermablendem jest inaczej.

Podkład jest wydajny, wystarczy niewielka ilość na pokrycie całej buzi. Trzeba z nim jednak uważać, żeby nie przesadzić z jego ilością i nie zrobić "efektu maski". 
Nie zapycha porów, nie roluje się, nie wchodzi w zmarszczki.

To tyle z plusów.
Minusem jest jego cena. Myślę, że nie jest on na tyle dobry, żeby zapłacić za niego stówę...
Lubię go, natomiast mam wiele lepszych i tańszych podkładów więc myślę, że cena jest zdecydowanie zawyżona. 
Trochę podkreśla suche skórki, ale regularny peeling twarzy może całkowicie wyeliminować problem.
Na mojej buzi utrzymuje się dość długo, jednak muszę w ciągu dnia go poprawiać, ponieważ skóra po 2-3 godzinach zaczyna się świecić w strefie T. 
Ciężko dostać najjaśniejszy odcień, podobnie jak w przypadku podkładu z Catrice, również jest okrojona gama kolorystyczna. Zbyt ciepłe kolory


Avon, Luxe (Matujący podkład w musie)





Pojemność 18 ml
Cena 50,00 zł



Rodzaj - w musie / piance
Cera - normalna, tłusta
Właściwości - matujące
Krycie - lekkie, średnie
Opakowanie - w słoiczku



To jest zdecydowanie mój BUBEL.

Plus jedynie za ładny, efektowny słoiczek.
Cena  - za wysoka jak na tak słabą jakość produktu...
W ogóle nie widzę krycia, mimo, że staram się dać go w miarę dużo. Niestety podkład strasznie ciężko się rozprowadza. Robi takie "maziaje", smugi. Nawet było mi bardzo ciężko zrobić swatcha. Ponad to ewidentnie wysusza mi skórę, co widać zaraz po nałożeniu. Na nosie i polikach widoczne suche skórki.  
Czy matuje? Nie wiem, być może, w moim przypadku chyba aż za bardzo (widocznie przesuszona skóra).
Osobiście odradzam...



Astor, Perfect Stay, 24H Foundation + Perfect Skin Primer (Podkład do twarzy i baza 2 w 1)



Pojemność 30 ml
Cena 47,00 zł



Opis produktu

24 - godzinna trwałość makijażu dzięki połączeniu bazy i podkładu. Baza nawilża i odżywia skórę. Trwały podkład nie ściera się gwarantując perfekcyjne krycie przez cały dzień. Posiada SPF 20. Testowany dermatologicznie.
Dostępny w sześciu odcieniach: 100 Ivory, 102 Golden Beige, 200 Nude, 203 Peachy, 300 Beige, 302 Deep Beige.


 Rodzaj -  fluidy
Właściwości - o przedłużonej trwałości, ochronne, kryjące
Opakowanie - w buteleczce


Dla kontrastu tym razem przedstawiam Wam MOJEGO ULUBIEŃCA.
To najlepszy podkład jaki kiedykolwiek miałam.

Mnie udało kupić się go na promocji w Rossmannie za jedyne 26zł w odcieniu najjaśniejszym, czyli Ivory.
Żałuję, że poznałam się z nim tak późno, tym bardziej, że zauważyłam iż wycofują markę Astor z drogerii...
Mam nadzieję, że podkład będzie dostępny online.


Skusiłam się na niego oglądając jeden z odcinków Maxineczki na You Tubie. To mój pierwszy zakup od Astora jeśli chodzi o podkład. Ten podkład jest bardzo trwały. Zastyga, jest lekko klejący przez co dobrze trzyma róż, bronzer, puder utrwalający. Konsystencja jest lepka, przy nakładaniu odczuwa się ten efekt, ale po zastygnięciu znika. Jestem bardzo zadowolona z trwałości- trzyma się kilka godzin z przypudrowaniem w strefie T. 


Kolorystyka podkładów jest dość ciemna, najjaśniejszy odcień to Ivory, który bardzo bladym cerom może nie podpasować.
Dla mnie odcień Ivory to IDEAŁ. Nakładam go na twarz palcami i wblendowuję gąbeczką. Efekt jaki uzyskuję jest efektem Wow! :) Podkład idealnie wyrównuje mi koloryt cery, przykrywa wszystko co mam do ukrycia, a na dodatek jest niemalże niezauważalny na twarzy. Wygląda bardzo naturalnie i świeżo. Nie robi żadnej maski. Jestem zakochana! 

Nie zapycha, nie roluje się, nie podkreśla suchości, nie robi maski. Posiada bazę, która pozwala cieszyć się idealną cerą przez cały dzień.

POLECAM, POLECAM, POLECAM! :)



Rimmel, Match Perfection Foundation (Podkład dopasowujący się z efektem Pore Blurring)

 
  


Pojemność 30 ml
Cena 37,00 zł

Opis produktu

Rimmel podkład dopasowywujący się Match Perfection zapewnia niewidzialne krycie, niezbędną ochronę oraz nawilżenie cery przez 24 godziny. Rimmel podkład dopasowywujący się Match Perfection zawiera mikroskopijne cząsteczki odbijające światło, dzięki którym niedoskonałości stają się mniej widoczne, a cera jest promienna, wygładzona i w 100% idealna, nawet z bardzo bliska. Zaawansowana technologicznie formuła pozwala podkładowi idealnie dopasować się do koloru skóry.


Rodzaj - fluidy
Cera - mieszana, normalna, sucha
Właściwości - nawilżające, ujednolicające
Krycie - lekkie
Opakowanie - z pompką
Filtry - SPF 15 – 30


Podkład mam już bardzo długo. Często do niego wracam zazwyczaj zimą, kiedy jestem totalnym bladziochem.
Na jego temat jest wiele opinii, bardzo podzielonych. Używałam go może z 2 lata temu. Krycie faktycznie nie było zbyt dobre, ale dla osób które go nie potrzebują, powinien się sprawdzać. Konsystencja nie jest zła, chodź mogła by być bardziej zbita. Kolory też są całkiem okej.


Na pewno nie jest to mój ideał, ale lubię go używać, kiedy nie mam większych problemów ze skórą. Fajnie, delikatnie matuję, nie jest to chamski mat. Lubię go za lekką konsystencje oraz wydajność.
Pompka sprawdza się idealnie, jest to zdecydowanie najlepsza forma wydobycia podkładu według mnie.

P.S Wybaczcie brzydkie zdjęcie, ale podkład mam już naprawdę długo i troszkę widać jego zużycie...

Rimmel Freshener Skin Foundation

 

...
Do pełnej recenzji tego podkładu odsyłam Was kilka postów wcześniej.
Ogólnie podkład na PLUS :)




To tyle... Tak prezentują się moje podkłady. Lepsze, gorsze, natomiast mam swój ideał i to mnie bardzo cieszy. :) 

Pozdrawiam!
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...