wtorek, 16 maja 2017

Part. 2 Test podkładu Rimmel London FRESHENER SKIN z Drogerii Estrella

Heej!

 

Dziś chcę pod lupę wziąć nowy podkład marki Rimmel Freshener Skin.




Tydzień temu dostałam podkład w paczce od Drogerii Estrella. Produkt od tamtego czasu został poddawany dokładnym przeze mnie testom, co pozwoliło mi na wyrobienie sobie o tym podkładzie jako takiego zdania...
Wiem, że nie jest to jakoś strasznie długo, ale maltretowałam go dzień w dzień i chcę się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami na jego temat.

Opis producenta 
Podkład Fresher Skin to poczucie idealnie gładkiej, lekkiej i naturalnej cery. Formuła z SPF-15 daje średnie krycie i zapewnia poczucie świeżości. Konsystencja podkładu jest kremowo - żelowa: podkład łatwo się rozprowadza i nie zostawia smug. Dodatkową zaletą jest to, że podkład nie zapycha porów i nie "wchodzi" w zmarszczki mimiczne, dzięki czemu skóra jest gładka i świeża przez cały dzień!
Cena: 35 PLN/25ml
Na stronie Drogerii Estrella w cenie 17.99 PLN  
Link do podkładu na stronie Drogerii Estrella: https://drogeriaestrella.pl/pl/p/Rimmel-podklad-Fresher-Skin-Foundation-25ml/6399 



Cechy produktu:
  • Rodzaj - fluidy
  • Cera - tłusta, normalna
  • Właściwości - kryjące, ujednolicające
  • Krycie - średnie
  • Opakowanie - w słoiczku
  • Filtr - SPF 15
  • Formuła - hipoalergiczna
 Składniki:
 
 Aqua/Water, Propylene Glycol, Talc, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Caprylic/Capric Triglyceride, Polymethyl Methacrylate, Titanium Dioxide, Myristic/palmitic/stearic/ricinoleic/eicosanedioic Glycerides, Sorbeth-30 Tetraisostearate, Kaolin, Glycerin, Dicaprylyl Ether, Dipropylene Glycol, Phenoxyethanol, Sorbitan Sesquiisostearate, Acrylates/Beheneth-25 Methacrylate Copolymer, Parfum/Fragrance, Chlorphenesin, Sodium Pca, PPG-8-Ceteth-20, Cyclopentasiloxane, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, Polyurethane-14, Sodium Hydroxide, Dimethiconol, Disodium EDTA, Amp-Acrylates Copolymer, Biosaccharide Gum-1,hexyl Cinnamal, Limonene, Dextrin Palmitate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Aminomethyl Propanol, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Linalool, Geraniol, BHT, Tocopherol, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Chamomilla Recutita(Matricaria) Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Algae Extract, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Citric Acid, Ascorbic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Sulfite, Sodium Benzoate, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499






Podkład dostajemy w czterech wersjach kolorystycznych. Ja posiadam najjaśniejszy odcień Ivory.
Z tego miejsca chcę podziękować Drogerii, ponieważ podkład ma idealny odcień dla mojej cery.



Osobiście rzadko sięgam po podkłady w musie, ale z podkładem Fresher Skin marki Rimmel się polubiłam.
Podkład jest przeznaczony zdecydowanie do delikatnego wyrównania kolorytu. Zapewnia świeży i naturalny wygląd. Wydaje się być idealny na wiosenne i letnie dni, gdy chcemy skórę  lekko odświeżyć i jej nie obciążyć.

Fajnie wygładza i matuje skórę, natomiast średnio radzi sobie z kryciem i korygowaniem niedoskonałości.

Dla kobiet z cerą  mniej problematyczną będzie na pewno idealny. 
Podkład będzie świetny dla cery tłustej, bo redukuje "błyszczenie się".
Ja mam cerę zdecydowanie mieszaną i podkład fajnie matuje moją tłustą strefę T, natomiast na moich suchych jak siano policzkach czasem podkreśla skórki. Piszę CZASEM, ponieważ nie zawsze. To zależy w jakim stopniu nawilżę skórę przed przystąpieniem do robienia makijażu. Jednak do cery bardzo suchej podkładu nie polecam. Wiadomo, to podkład matujący :)




Podkład jest niesamowicie wydajny. W moim przypadku wystarczy jedna, cienka warstwa na równomierne pokrycie. 

Z praktycznego słoiczka bez problemu można wydobyć resztki podkładu. To jest zdecydowanie plus tego opakowania, natomiast może się ono nie spodobać posiadaczkom długich paznokci - same wiecie o co chodzi... :)

Podkład ma fajny, lekko pudrowy, jednak bardzo delikatny zapach, który po nałożeniu na twarz się ulatnia.

Konsystencja tego podkładu również wywołała u mnie mieszane uczucia, z jednej strony zachwyca mnie jego lekka, delikatna wręcz kremowa konsystencja, a z drugiej strony przy zetknięciu ze skórą twarzy podkład staje się trochę klejący i jego aplikacja może sprawiać problemy.
Niedokładnie nałożony na twarz może zostawiać smugi, "zacieki", które będzie z pewnością bardzo ciężko wyrównać i poprawić kiedy podkład zaschnie. Dlatego z jego aplikacją trzeba się, że tak powiem szybko uwinąć. :)  Zanim nauczyłam się go stosować, minęło trochę czasu.
Dla kobiet mających wprawę w robieniu makijażu nie będzie to stanowić żadnego problemu.




Ja go nakładam aktualnie gąbeczką Blend It, dzięki temu podkład fajnie wtapia się w skórę i nie tworzy efektu maski.
Plusem jest filtr SPF15, który czyni podkład idealnym wyborem na wiosnę, a nawet lato, biorąc pod uwagę jego lekkość.

Szkoda, że podkład ma tak ubogą bazę kolorów. Mój odcień Ivory dla mnie jest kolorem idealnym, jednak wiem, że mimo, że jest on odcieniem najjaśniejszym, to może dla tych typowo bladych cer być za ciemny. Dodatkowo mam wrażenie, że podkład na twarzy lekko ciemnieje, co mi absolutnie nie przeszkadza, ponieważ teraz łapiąc promienie słońca trochę się opaliłam na dekolcie i twarz mam jaśniejszą, ponieważ twarzy nie opalam.



A jak z jego trwałością?
Tutaj jest mi to na prawdę ciężko ocenić, ponieważ mam tendencję do ciągłego dotykania twarzy, podpierania się itd. i zapewne ścieram ten podkład nieświadomie dlatego w moim przypadku nie wytrzymuję on na twarzy jakoś super długo. Jednak na co dzień myślę, że jest idealny jak dla mnie. 


Koniecznie dajcie znać jak podkład sprawdza się u Was!
A jeżeli jeszcze go nie macie to możecie go zamówić w super cenie na stronie
www.drogeriaestrella.pl

Zapraszam również do obserwowania mojego bloga, żeby być ze mną na bieżąco oraz na mojego Instagrama!

Do następnego
Papa!









 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...