sobota, 27 maja 2017

Magia na paznokciach - Sally Hansen w roli głownej

Cześć Kochani!


Dzisiejszy wpis będzie dotyczył paznokci. 
Przygotowałam wpis, który myślę, że zaciekawi kobiety, które preferują paznokcie tradycyjne. 

Swego czasu robiłam hybrydy, bardzo podoba mi się efekt jaki dają na paznokciach. Mam zestaw z lampą, natomiast ostatnio przerzuciłam się na zwykłe lakiery i daję moim paznokciom trochę odpocząć od lampy UV. 

Stosuję dużo odżywek by wzmocnić moje słabe i kruche paznokcie, staram się wzmocnić je również "od wewnątrz" i myślę, że w niedługim czasie znów zacznę robić hybrydy, ponieważ zdecydowanie ułatwiają one nasze kobiece życie na wysokich obrotach :)

Tymczasem miedzy stosowaniem odżywek oczywiście maluję paznokcie, żeby zawsze wyglądały na schludne i ładne. Przecież dłonie są naszą kobiecą wizytówką, prawda? 
Ładne paznokcie to podstawa! 

Zwykłe lakiery nie są niestety tak trwałe jakbyśmy chciały. U mnie lakier utrzymuje się tak 2-3 w porywach do czterech dni.

Na szczęście są preparaty, które przedłużają żywotność lakieru i sprawiają, że wygląda on zdecydowanie lepiej.
Tak jest w przypadku wysuszacza do lakieru od Sally Hansen.







Pojemność 13,3 ml
Cena 35,00 zł


Opis produktu:

Insta - Dri 30 sekundowy wysuszacz do lakieru. Jeśli masz świeżo pomalowane paznokcie i brak czasu na ich wysuszenie albo manicure, który nie wytrwa przez tydzień. Jeśli chcesz mieć szybko wyschnięty kolorowy lakier w 30 sekund. Zastosuj Insta-Dri. Otrzymasz błyszczącą i zabezpieczoną przed odpryskami powierzchnię lakieru, trwały do 10 dni manicure, podwójne filtry przeciwko promieniom UV zabezpieczą lakier przed przebarwieniem.


Składniki:

Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Cellulose Acetate Butyrate, acrylatescopolymer, Trimethyl Pentanyl Di-isobutyrate, Sucrose Benzoate, Triphenyl Phosphate, Nitrocellulose, Etocrylene, Isopropylalcohol, Benzophenone - 1, Dimethicone







Dzięki uprzejmości Drogerii Estrella miałam okazje poznać ten magiczny produkt. Nie będę tutaj ukrywać, że już dawno miałam ochotę na ten produkt, jedynie odstraszała mnie jego wysoka cena w jednej ze stacjonarnych drogerii.
''35 zł za produkt, który może okazać się klapą? Nie, dzięki!''

Szczerze mówiąc nie wierzę za bardzo w takie cud-specyfiki. W tym przypadku przekonałam się, że jednak istnieje na świecie kosmetyk do paznokci, który jednocześnie:
przyspiesza wysychanie lakieru
przedłuża jego żywotność
i sprawia, że lakier wygląda o niebo lepiej.






Użyłam raz - i już nie wyobrażam sobie kolejnego malowania paznokci bez użycia tego produktu.
Nienawidziłam malować paznokci - nie miałam cierpliwości w czekaniu, aż wyschnie, zazwyczaj gdzieś już dotknęłam i całą moją pracę i wysiłek w idealne pomalowanie trafił ...
Jest to mój pierwszy wysuszacz do paznokci.
Wysuszacz rewelacyjnie przyspiesza wysychanie lakieru, tak jak obiecuje producent po krótkiej chwili paznokietki są suche. Nic się nie odciska, pięknie błyszczy (efekt żelowych paznokci!). Jest dosyć wydajny.
Jestem w trakcie pierwszego opakowania i na pewno nie ostatniego! 
Zdecydowanie must have! Polecam serdecznie :)




Jedynym minusem jest cena, chociaż w internecie można go kupić w całkiem korzystnej cenie.
Polecam zajrzeć na stronę www.drogeriaestrella.pl i kupić produkt w bardzo korzystnej cenie 12.39zł.

Link bezpośredni do produktu: https: //drogeriaestrella.pl/pl/searchquery/sally+hansen+insta+dri+wysuszacz+top+coat/1/phot/5?url=sally,hansen,insta,dri,wysuszacz,top,coat




Według mnie to świetna cena na zakup produktu do testów, bo nawet jeśli się nie sprawdzi, to nie będzie nam żal tych kilku złoty. Zachęcam więc do wypróbowania i do zakupu.

PODSUMOWUJĄC
  • wysusza dość szybko nawet dwie warstwy lakieru
  • przedłuża trwałość lakieru, który nie ściera się ani nie odpryskuje
  • lakier na paznokciach błyszczy się niczym hybryda, czy że.

Ja jestem na TAK! Sally Hansen ma świetne kosmetyki. Wysuszacz nie jest moim pierwszym produktem tej marki i na pewno nie ostatnim!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...