wtorek, 9 maja 2017

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick

Cześć Wszystkim!


Dziś chcę Wam przedstawić moją jakże skromną jeszcze kolekcje płynnych pomadek od Golden Rose. Przy zakupie tych oto pomadek kierowałam się masą pozytywnych opinii w internecie. Są one niewątpliwie ostatnim KRZYKIEM MODY. Większość fanek pięknych, kolorowych ust już je posiada. Nie mogłam być gorsza, dlatego również zapragnęłam mieć JE w swojej pomadkowej kolekcji.
No spójrzcie! Czyż nie są one piękne?! :)




Podstawowe informacje:
Pojemność pomadki: 5,5 ml
Cena: około 19,00 zł


Opis produktu:
Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości. Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie. Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzenie produktu. Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania.. Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu


Cechy produktu:
Rodzaj: w płynie
Właściwości: kryjące
Formuła: o przedłużonej trwałości
Efekt: matowe wykończenie






Składniki:
Isododecane, Trimethysiloxysilicate, Dimethicone, Polybutene, Petrolatum, Cyclohexasiloxane, Kaolin, Cera Alba, Silica Dimethyl Silylate, Disteardimonium Hectorite, Aroma, Propylene Carbonate, Glyceryl Behenate/Eicosadioate, Persea Gratissima Oil, Tocopheryl Acetate





Na polskim rynku możemy spotkać już całe mnóstwo matowch pomadek w płynie przeróżnych marek, tańszych, droższych, lepszych jakościowo i tych troszku mniej...

Pomadki od Golden Rose to połączenie niskiej ceny i wysoko klasyfikowanej jakości produktu. 
No powiedzcie same, czego chcieć więcej! Za niewielkie pieniądze mamy luksusowy produkt, do tego produkt, który spełnia wszystkie nasze oczekiwania. 
Uwielbiam!!!




Na początek wybierając kolorki zdecydowałam się na 03, 04, 11, 13, oraz 16. Nie jest uniknione, że będę chciała zgromadzić sobie całą kolekcje siedemnastu pięknych odcieni, ponieważ już mam kilka nowych kolorów na oku :)

Kolory: 11, 13, 16 to typowe odcienie nude. Kocham naturalny, delikatny makijaż, dlatego te trzy pomadki musiały trafić w moje ręce. Tonami różnią się od siebie bardzo niewiele lecz każdy z tych kolorów jest wyjątkowy. 




11-ma w sobie minimalne drobinki, które są praktycznie mało widoczne na ustach. Jest bardziej brązowa od 13, jednak zdecydowanie delikatniejsza od 16.


13- ładny, dzienny kolor, wpadający trochę w brzoskwinie. Idealny odcień dla fanek delikatnie podkreślonych ust. To zdecydowanie mój ULUBIENIEC!





16-najciemniejszy spośród moich trzech odcieni nude. Fajnie prezentuje się do neutralnego makijażu, ewentualnie do lekkiego smoke eyes fajnie pasuje. Wpada trochę w ciemny pomarańcz.



03 i 04 to kolorki, które stosuję apropo większych wyjść, imprez itd. 








03-to piękny, zgaszony, "brudny", dosyć ciemny róż, okrzyknięty BESTSELLEREM. Nie mogło go zabraknąć w mojej kolekcji. 




 04-przygaszona czerwień, przełamana różem


Ze swojej strony mogę śmiało dodać, że pomadki są świetne!
*łatwo się je nakłada, dzięki bardzo precyzyjnemu aplikatorowi
*szybko zastygają na mat
*pięknie pachną (tak jakby karmelem)
*kolory są bardzo intensywne, wystarczy jedna warstwa by w stu procentach pokryć usta
*bardzo długo się utrzymują, nawet gdy piję i spożywam nietłuste posiłki
*ładnie się zjadają
*nie robią tzw. skorupy
*są bardzo komfortowe w noszeniu
*baza kolorów jest różnorodna - każdy znajdzie kolor dla siebie
*opakowanie jest solidne
*są łatwo dostępne i tanie! :)




Mam nadzieję, że wpis Wam się podobał. Dajcie koniecznie znać w komentarzach! Zapraszam do obserwowania mojego bloga oraz Instagrama! Będzie mi bardzo miło. :) 

Pozdrawiam gorąco!

4 komentarze:

  1. Mam i bardzo lubię, u mnie bardziej królują odcienie różu, a 09 czyli czerwień jest przepiękna! U mnie też post o tych cudach ;)
    Www.makeupwithbella.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, super post! Ja bardziej stawiam na kolory nude, co widać :)
      09 planuję zakupić, istne cudo!

      Usuń
  2. Piękne kolorki, zgaszony róż podoba mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...