sobota, 6 maja 2017

Witam!

Cześć Wszystkim!


Już od dłuższego czasu zastanawiałam się, czy założyć bloga, czy to coś dla mnie... Lubię pisać i udzielać się w internecie.

Dodatkowo wielką motywacją do utworzenia tego bloga jest mój fanpage na Instagramie. STUDIO_PIEKNA bo tak właśnie nazywa się mój profil, jest dla mnie odskocznią od życia codziennego. 

Mogę dzielić się tam swoimi doświadczeniami na temat kosmetyków, udzielać rad kosmetycznych, ale również i korzystać z rad innych dziewczyn. Profil założyłam jakieś trzy miesiące temu i dziś mogę śmiało stwierdzić, że się od niego UZALEŻNIŁAM! :) 




Lubię to co robię, czuję, że to coś dla mnie. Chętnie wklejam posty, ponieważ wiem, że zawsze znajdują uznanie moich stałych obserwatorów, jak i nowych, których przybywa coraz więcej.




Skąd pomysł na bloga? Otóż, uwielbiam wklejać recenzje na IG, jednak Tam nie zawsze mogę tak szczegółowo podzielić się z odbiorcami moimi spostrzeżeniami na temat danego produktu itd. Wszystko opisuję bardzo zwięźle... 



Wklejam kilka zdjęć z mojego IG, żebyście choć troszkę mnie poznali :) Piszę głownie o kosmetykach, ale nie tylko... Zdradzam swoje triki urodowe, piszę o nowościach kosmetycznych, gadżetach. Piszę o wszystkim tym, co KOBIETY kochają najbardziej! Mam nadzieję, że mój blog przyniesie mi wiele radości i przyjemności  z jego prowadzenia, a dla Was stanie się miejscem, gdzie będziecie mogli dowiedzieć się być może czegoś nowego i "zabić" czas, czytając moje wpisy.





Póki co musicie mi wybaczyć to moje amatorskie podejście, ale obiecuje, że z czasem się nauczę, poznam tajniki blogowania i będzię coraz lepiej! 
Zapraszam do śledzenia mojego Instagrama: https://www.instagram.com/studio_piekna/ 
Śledźcie też mój blog, ponieważ już niedługo będą pojawiać się nowe, świeżutkie, kosmetyczne wpisy!

Pozdrawiam i do następnego!!! :)

2 komentarze:

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...