środa, 31 maja 2017

Testowanie z Drogerią Estrella - Astor Volume Tint Lash Beautifier Mascara

Heej!



Dzisiejszy wpis chcę poświęcić mojej recenzji odnoście tuszu Astor Volume Tint Lash Beautifier Mascara.
Jakiś czas temu otrzymałam tusz w paczce od Drogerii Estrella do testów.

Markę Astor bardzo lubię i cenię, natomiast nigdy wcześniej nie miałam żadnego tuszu tej firmy.
Maskarę dość długo testowałam, ponieważ w makijażu głownie stawiam na fajnie podkreślone oko, czyli rzęsy muszą być po prostu w moim mniemaniu idealne.



Stosuję przeróżne odżywki wzmacniające rzęsy, przyspieszające ich wzrost dlatego używając odpowiedniej maskary lubię widzieć efekty mojego dbania o nie.
Idealna maskara to idealne rzęsy po prostu! :)

Z maskarą  od Astora na początku nie mogłam się polubić. Miałam wrażenie, że skleja mi rzęsy. Nie chciałam jednak skreślać jej na starcie dlatego dawałam jej ciągle szanse.
I SŁUSZNIE!
Maskara wymagała po prostu czasu. Jak wiemy niektóre tusze na początku są w swojej konsystencji takie jakby zbite, zbyt gęste... no nie wiem jak to opisać, mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.
Po jakimś czasie użytkowania jej, dostało się do środka maskary powietrze, mam wrażenie, że dzięki temu konsystencja tuszu zmieniła się na odpowiednią.






Dziś z maskarą Astor Volume Tint Lash Beautifier Mascara się nie rozstaję.

PLUSY:
- świetna szczoteczka
- pięknie rozczesuje rzęsy
- nie pojawiają się żadne grudki
- nie skleja
- nie obciąża rzęs
- długo się trzyma

-kolor idealna czerń
-przy dłuższym stosowaniu maskara przyciemnia nam rzęsy.

MINUSY:
-wysoka cena, tj. już praktycznie maskara niedostępna stacjonarnie.






Zachęcam do zaglądania na stronę www.drogeriaestrella.pl
Maskara na stronie jest w korzystnej cenie.
Podaje Wam bezpośredni link do tego produktu:
 https://www.drogeriaestrella.pl/pl/p/Astor-Lash-Beautifier-VolumeTint-Ultra-Black-tusz-10ml/6423

Znacie ten tusz? Lubicie markę Astor? Koniecznie dajcie znać! :)
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...