niedziela, 14 maja 2017

Part.1 Piękne usta z DROGERIĄ ESTRELLA

Witam!



Dziś wpis, który z pewnością zaciekawi fanki kolorowych ust. Zapraszam!




Dopełnieniem każdego makijażu są niewątpliwie piękne usta. Ja nie wyobrażam sobie pójść na imprezę czy to rodzinną, czy też imprezę z przyjaciółmi z "gołymi" ustami. 
Stawiam zdecydowanie na delikatny makijaż twarzy, w zamian za to skupiam się bardziej na uwydatnieniu ust.

Drogeria Estrella zaopatrzyła mnie we wspaniałe produkty do ust. Cieszy mnie fakt, że otrzymałam produkty różnego typu: błyszczyk, pomadka matowa w kredce oraz pomadka kremowa. 
Daje mi to możliwość przetestowania i przekonania się, który wariant jest moim ulubionym :) 

1.RIMMEL OH MY GLOSS!

Link do produktu: https://drogeriaestrella.pl/pl/p/Rimmel-blyszczyk-do-ust-Oh-My-Gloss-6%2C5ml/2813

Opis produktu:

Długotrwały, lustrzany efekt trójwymiarowego połysku błyszczyku Rimmel Oh My Gloss! To zasługa formuły, która łączy technologię Gloss Lock z odżywczym olejkiem arganowym oraz witaminą E, pielęgnującą delikatną skórę ust. Lekka konsystencja błyszczyków nie skleja ust, nawilża je i zapewnia przyjemną aplikację produktu, dzięki czemu krzyczą kolorem aż do 6 godzin. Opakowanie błyszczyków, ze swoim ciekawym, zakręconym kształtem stanowi zabawne, ale jednocześnie stylowe dopełnienie festiwalowego looku. Błyszczyki Oh My Gloss! są dostępne w 15 odcieniach.

Cena: już od 13 zł. Na www.drogeriaestrella.pl dostaniecie produkt w cenie 11.99 zł.

Błyszczyki lubię stosować na co dzień. Delikatny błysk zawsze mile widziany! Ten konkretny błyszczyk sprawdza się u mnie genialnie. Wiadomo, że trwałość błyszczyka nie jest tak dobra jak np.trwałość  matowej szminki w płynie, ale przecież nie da się codziennie nosić ciężkich matów, które wysuszyły by usta na maksa.
Co mi się w nim podoba? Lubię w nim to, że nadaję delikatny kolor ust. Ma fajny aplikator, który ułatwia mi jego równomierne nałożenie. Nawilża usta, za co wielki PLUS! Producent zapewnia jego utrzymanie się na ustach do 6 godzin. Hmm... nie wiem jak to jest w rzeczywistości, ponieważ błyszczyki same w sobie są niezbyt trwałe. Być może chodzi tu o to nawilżenie, które zdecydowanie jest. 
Produkt trafił w mój gust, a kolor Oh La La skradł zdecydowanie moje serce.




2. ASTOR Soft Sensation Lipcolor Butter Matte 

Link do produktu:  https://drogeriaestrella.pl/pl/p/Astor-Lipcolor-Butter-Matte-szminka-w-kredce/5253

Opis produktu:

Wielozadaniowa szminka w kredce Soft Sensation Lipcolor Butter Matte łączy kolor i wygodę klasycznej szminki, głębokie nawilżenie balsamu i precyzję kredki do ust - teraz dodatkowo w modnym, matowym wykończeniu! W matowej serii dostępne są trzy odcienie, które doskonale można dopasować do każdej okazji. Szminka w kredce marki Astor posiada konsystencję masła, dzięki czemu wtapia się w usta i zapewnia wygodną, estetyczną aplikację. Już po jednokrotnym nałożeniu szminki matowy odcień jest doskonale widoczny. Pielęgnacyjna formuła matowej pomadki do ust w pisaku Astor Soft Sensation Lipcolor Butter Matte koi wysuszone wargi, sprawiając, iż stają się one o 30% bardziej nawilżone. Tak komfortowy efekt utrzymuje się aż do pięciu godzin.


Kocham matowe pomadki! To właśnie one mają teraz swoje pięć minut w makijażu. No przyznajcie, która z Was nie ma w swojej pomadkowej kolekcji choć jednej matowej szminki! :)
Drogeria Estrella trafiła w dziesiątkę wybierając dla mnie kolor nude 040 Pink Sand.
Uwielbiam kolorowe usta, jednak to nude najczęściej mi towarzyszy. Pink Sand idealnie wpasowuje się w naturalny odcień moich ust. Pięknie je podkreśla, a co najważniejsze ich nie wysusza mimo, że pomadka ma matowe wykończenie, to na ustach daje uczucie jakbym posmarowała je balsamem. Cudo! Nie jest mega trwała, jednak wcale mi to nie przeszkadza, ponieważ jest to dla ciężkich matów idealna alternatywa. 
... bo przecież nie da się codziennie malować ust mocno wysuszającymi matami, prawda?

Cena produktu to zaledwie 14.29 zł na stronie: www.drogeriaestrella.pl 







3. RIMMEL LONDON Lsting Finish Lipstick 

Link do produktu:  https://drogeriaestrella.pl/pl/p/Rimmel-London-Lasting-Finish-Lipstick-pomadka-4g/2810

Opis produktu:

Jej bardzo delikatna, kremowa konsystencja umożliwia idealne pokrycie całej powierzchni ust. Nadaje wargom głęboki, intensywny i trwały kolor na wiele godzin, a jednocześnie nawilża i pielęgnuje usta.




120 Cutting Edge-ciemno śliwkowy odcień. Ten kolor to dosłownie petarda! Sama pewnie będąc w drogerii nie wybrałabym tak intensywnego koloru, ponieważ zawsze wydawało mi się, że ciemne odcienie do mnie nie pasują. Nic bardziej mylnego. Kiedy pierwszy raz pomalowałam tą szminką usta oniemiałam. Piękny intensywny, mocno bordowy, niemalże winny kolor a do tego ten zapach....Nie potrafię go opisać, jednak jest to słodki zapach, który długo czuć i absolutnie mi to nie przeszkadza.
Minus ciemnych pomadek jest taki, że ciężko nimi równomiernie pomalować usta. Jednak z pomocą konturówki ta szminka ROBI ROBOTĘ. 

Bardzo dobra, na prawdę trwała (jak na kremowy produkt) szminka.
Ładnie, równomiernie się ściera. Pomadka z metalowym połyskiem, która dobrze znosi poprawki-nie roluje się i nie tworzy skorupy. Estetyczne, eleganckie opakowanie i super przystępna cena: 12.99 zł na stronie Drogerii Estrella: www.drogeriaestrella.pl




Mam nadzieję, że taki pomadkowy wpis Wam się spodobał i wśród tych, które dziś zaprezentowałam znajdzie się Wasz ulubieniec.

Każdy z opisanych produktów znajdziecie na stronie Drogerii Estrella
www.drogeriaestrella.pl

Pozdrawiam gorąco!!! 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja produktów do makijażu - Drogeria Novistyle

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na długo wyczekiwaną przez wielu z Was recenzje produktów do makijażu marek: Flo...